МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Приклади фреймівПредставлення стереотипних ситуацій. Однією з ключових властивостей мови представлення знань є її виразність при описі типових ситуацій. Емпіричні дослідження показали, що люди: · при запам'ятовуванні організують знання в структури, відповідні типовим ситуаціям; · без зусиль знаходять вірну інтерпретацію вислову в рамках існуючого контексту; · при читанні модифікують структуру знань, підстроюючись під контекст сприйняття. Сприйняття тексту: · Якщо читаний текст погано структурований, одні й ті ж речення містять не зв'язані за змістом фрагменти, сприйняття значно ускладнюється, оскільки стає неможливим швидко встановити, до якої структури знання слід віднести ту або іншу фразу. · В той же час більшість людей без зусиль сприймає добре структурований текст, навіть якщо цей текст містить велику кількість друкарських помилок. По рзелульаттам ілссеовадній одонго анлігйсокго унвієртісета, не ієемт занчнєія, у кокам пряокде рсапожолени бкуви в солве.
Характеристики фрейму: § ім’я – символ, унікальний у даній системі; § положення в ієрархічній структурі задається покажчиками на батьківський фрейм і список дочірніх фреймів; § інформація щодо фрейму міститься в слотах. Кожен слот є атом чи список, чий перший елемент завжди є ключ (ім’я слота); § приєднані процедури - службові програми, як значення слотів. Їх запуск за повідомленнями з інших фреймів (аналоги методів в ООП). Мова фреймового типу відрізняється від ОО- мови об'єднанням процедурних і декларативних знань та відсутністю спеціального механізму керування виводом. Ознака: універсальність. Виводи у фреймовій системі виконуються обмінами повідомлень між фреймами. Специфічною функцією у фреймах є демон, що задає процедуру, яка запускається автоматично, коли у слот підставляється якесь значення або коли значення співставляються.
Із створенням теорії фреймів з'явились і мови (FRL, KRL, RLL, FMS, KEE, KRІNE, LOOPS й ін.), що описують формальні процеси у вигляді програм дій, які виконуються для кожного об'єктного миру (фрейму). Програми викликаються з відповідного фрейму, а при спілкуванні між фреймами здійснюється міжфреймовий обмін інформацією чи передача керування. Оскільки знання у фреймовій системі описуються в процедурній формі, це подання, по-суті, є розширенням звичайних систем процедурного типу. Тому тут складніші (чим в інших моделях) придбання й зміна знань. Використання фреймів припустимо для порівняно невеликих проблем, а з ростом складності проблеми зростають труднощі розуміння опису, опис і керування стають складнішими, чим у традиційних процедурних системах. У фреймовій системі не вирішена проблема виявлення семантичних протиріч. Читайте також:
|
||||||||
|