МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розширення загального обсягу ринкуТема 4. Стратегії конкурентної поведінки підприємства 1.Стратегіі лідера ринку 2.Стратегіі компанії -претендента 3.Стратегіі компанії- послідовника 4.Стратегія компанії, яка обслуговує ринкову нішу
Виходячи з частки ринку, яку займає підприємство, розрізняють чотири типи конкурентних стратегій: - Лідера ; - Компаній- претендентів ; - Компаній- послідовників ; - Компаній, що обслуговують ринкову нішу.
1.Стратегіі лідера ринку У більшості галузей є загальновизнаний лідер , який володіє найбільшою часткою ринку і зазвичай випереджає інші компанії за ціновими змінами , виведенню на ринок нових товарів , охопленням зони розподілу товарів і витратам на стимулювання збуту. Лідер може викликати у інших компаній захоплення чи, навпаки , неприязнь , але в кожному разі інші компанії галузі визнають його панівне становище. Лідер завжди є об'єктом пильної уваги з боку конкурентів , це компанія , яку прагнуть обійти , наслідувати їй або уникати її . Ось деякі добре відомі ринкові лідери : Boeing ( авіалайнери ) , Nestle (продукти харчування) , Microsoft (програмне забезпечення) , L'Oreal ( косметика ) , Royal Dutch / Shell (нафта) , McDonald's ( швидке харчування ) і De Beer ( діаманти ) . Лідеру доводиться нелегко. Він постійно повинен бути напоготові. Інші компанії час від часу « відчувають його на міцність» або прагнуть виявити його слабкі сторони і скористатися ними. Ринковий лідер може легко прогледіти відбуваються на ринку зміни і бути витісненними на друге або третє місце. Поява на ринку нових , більш досконалих товарів , може завдати шкоди лідеру . Лідируючі компанії прагнуть утримати свої позиції , зберегти за собою звання компанії «номер 1». Для цього вони повинні діяти відразу на чотири фронти : 1. компанія повинна знайти можливості і засоби для підвищення сукупного попиту ; 2. компанія може прагнути ще більше збільшити свою частку ринку , навіть якщо обсяг ринку залишається незмінним ; 3. постійне зниження витрат має залишатися її сильною стороною ; 4. компанії повинні захистити свою поточну частку ринку за допомогою майстерних оборонних і наступальних дій .
Зазвичай лідируюча компанія виграє найбільше від розширення ринку в цілому. Якщо люди стануть більше фотографувати , тоді Kodak - як лідер ринку - виграє найбільше . Якщо Kodak в змозі переконати займатися фотографією більше число людей , або переконати людей фотографувати частіше, або щоразу при фотозйомці робити більше число знімків - вона виявиться у великому виграші. Загалом, лідер ринку повинен невпинно шукати нових споживачів , нові можливості використання товару , а також розширювати його вживання . Читайте також:
|
||||||||
|