МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розширення загального обсягу ринкуТема 4. Стратегії конкурентної поведінки підприємства 1.Стратегіі лідера ринку 2.Стратегіі компанії -претендента 3.Стратегіі компанії- послідовника 4.Стратегія компанії, яка обслуговує ринкову нішу
Виходячи з частки ринку, яку займає підприємство, розрізняють чотири типи конкурентних стратегій: - Лідера ; - Компаній- претендентів ; - Компаній- послідовників ; - Компаній, що обслуговують ринкову нішу.
1.Стратегіі лідера ринку У більшості галузей є загальновизнаний лідер , який володіє найбільшою часткою ринку і зазвичай випереджає інші компанії за ціновими змінами , виведенню на ринок нових товарів , охопленням зони розподілу товарів і витратам на стимулювання збуту. Лідер може викликати у інших компаній захоплення чи, навпаки , неприязнь , але в кожному разі інші компанії галузі визнають його панівне становище. Лідер завжди є об'єктом пильної уваги з боку конкурентів , це компанія , яку прагнуть обійти , наслідувати їй або уникати її . Ось деякі добре відомі ринкові лідери : Boeing ( авіалайнери ) , Nestle (продукти харчування) , Microsoft (програмне забезпечення) , L'Oreal ( косметика ) , Royal Dutch / Shell (нафта) , McDonald's ( швидке харчування ) і De Beer ( діаманти ) . Лідеру доводиться нелегко. Він постійно повинен бути напоготові. Інші компанії час від часу « відчувають його на міцність» або прагнуть виявити його слабкі сторони і скористатися ними. Ринковий лідер може легко прогледіти відбуваються на ринку зміни і бути витісненними на друге або третє місце. Поява на ринку нових , більш досконалих товарів , може завдати шкоди лідеру . Лідируючі компанії прагнуть утримати свої позиції , зберегти за собою звання компанії «номер 1». Для цього вони повинні діяти відразу на чотири фронти : 1. компанія повинна знайти можливості і засоби для підвищення сукупного попиту ; 2. компанія може прагнути ще більше збільшити свою частку ринку , навіть якщо обсяг ринку залишається незмінним ; 3. постійне зниження витрат має залишатися її сильною стороною ; 4. компанії повинні захистити свою поточну частку ринку за допомогою майстерних оборонних і наступальних дій .
Зазвичай лідируюча компанія виграє найбільше від розширення ринку в цілому. Якщо люди стануть більше фотографувати , тоді Kodak - як лідер ринку - виграє найбільше . Якщо Kodak в змозі переконати займатися фотографією більше число людей , або переконати людей фотографувати частіше, або щоразу при фотозйомці робити більше число знімків - вона виявиться у великому виграші. Загалом, лідер ринку повинен невпинно шукати нових споживачів , нові можливості використання товару , а також розширювати його вживання . Читайте також:
|
||||||||
|