Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи художньо-естетичного розвитку

Принцип комплексного використання методів і прийомів корекційно-педагогічної діяльності.

Принцип необхідності спеціального педагогічного керівництва.

Організація корекційно-педагогічного процесу вимагає певних знань в галузі корекційної педагогіки, тому тільки спеціальний педагог, враховуючи закономірності та особливості розвитку дітей з різними відхиленнями в розвитку, їх пізнавальні можливості та способи корекційної та компенсуючої допомоги, може організувати процес навчання і виховання на основі застосування засобів різних видів мистецтва.

В корекційної педагогіки необхідний системний підхід у застосуванні засобів, методів, прийомів художнього впливу на дитину, що враховують його індивідуально-психологічні особливості, особливості порушення в розвитку, рівень матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення педагогічного процесу, підготовленість педагога до його проведення.

 

1.Принцип загальності і обов'язковості художньо-естетичного розвитку.

Даний принцип означає, що художньо-естетичний розвиток є обов'язковим для всіх дітей без винятку, незалежно від їх індивідуальних особливостей, художніх здібностей, національного походження, особливостей, пов'язаних з наявністю у дитини тих чи інших порушень розвитку. Цей принцип є умовою формування соціально активної особистості вже в дитячому віці і підготовки її до духовного життя і праці.

2.Принцип наукового підходу до художньо-естетичного розвитку дітей.

Він вимагає визначення змісту навчання у відповідності з логікою розвитку мистецтва, принципами художньої цінності творів мистецтва; вибору системи понять про мистецтво і формування естетичного ставлення людини до навколишнього і до мистецтва; урахування сучасних досягнень різних наук, що вивчають як область самого мистецтва, так і методи художньо -естетичного впливу засобами різних видів мистецтва на дітей з проблемами в розвитку.

3. Принцип тісного взаємозв'язку художньо-естетичної діяльності дітей з навколишнім життям, мистецтвом.

Припускає використання різних форм мистецтва, що відображає навколишню дійсність у специфічних художніх образах, організації художньо-корекційної та художньо-компенсуючої діяльності дітей, що дає можливість для творчого самовираження дитини відповідно до його можливостями та особливостями порушень розвитку.

4. Принцип культуровідповідності.

Вимагає створення такої соціокультурного середовища для художнього розвитку дітей з проблемами, в якій проявилося б органічна єдність народної культури і досягнень світової художньої культури.

5. Принцип комплексного підходу до художнього розвитку дітей засобами різних видів мистецтва.

Заснований на гармонійному поєднанні всіх видів і форм організації художньої діяльності, спрямованої на збагачення морально-естетичного вигляду учня, виховання в нього естетичного ставлення до мистецтва і до навколишнього, формування уявлень про різні види мистецтва та оволодіння практичними способами художньої діяльності.

6. Принцип художньо-корекційного впливу. Припускає використання художньо-корекційних технологій, спрямованих на вирішення завдань художньо-естетичного розвитку дітей і, одночасно, корекцію і компенсацію наявних відхилень у їхньому розвитку засобами різних видів мистецтва.

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  8. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  9. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 1114

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принцип урахування вікових особливостей дитини. | Методи арт-педагогіки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.