МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи художньо-естетичного розвиткуПринцип комплексного використання методів і прийомів корекційно-педагогічної діяльності. Принцип необхідності спеціального педагогічного керівництва. Організація корекційно-педагогічного процесу вимагає певних знань в галузі корекційної педагогіки, тому тільки спеціальний педагог, враховуючи закономірності та особливості розвитку дітей з різними відхиленнями в розвитку, їх пізнавальні можливості та способи корекційної та компенсуючої допомоги, може організувати процес навчання і виховання на основі застосування засобів різних видів мистецтва. В корекційної педагогіки необхідний системний підхід у застосуванні засобів, методів, прийомів художнього впливу на дитину, що враховують його індивідуально-психологічні особливості, особливості порушення в розвитку, рівень матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення педагогічного процесу, підготовленість педагога до його проведення.
1.Принцип загальності і обов'язковості художньо-естетичного розвитку. Даний принцип означає, що художньо-естетичний розвиток є обов'язковим для всіх дітей без винятку, незалежно від їх індивідуальних особливостей, художніх здібностей, національного походження, особливостей, пов'язаних з наявністю у дитини тих чи інших порушень розвитку. Цей принцип є умовою формування соціально активної особистості вже в дитячому віці і підготовки її до духовного життя і праці. 2.Принцип наукового підходу до художньо-естетичного розвитку дітей. Він вимагає визначення змісту навчання у відповідності з логікою розвитку мистецтва, принципами художньої цінності творів мистецтва; вибору системи понять про мистецтво і формування естетичного ставлення людини до навколишнього і до мистецтва; урахування сучасних досягнень різних наук, що вивчають як область самого мистецтва, так і методи художньо -естетичного впливу засобами різних видів мистецтва на дітей з проблемами в розвитку. 3. Принцип тісного взаємозв'язку художньо-естетичної діяльності дітей з навколишнім життям, мистецтвом. Припускає використання різних форм мистецтва, що відображає навколишню дійсність у специфічних художніх образах, організації художньо-корекційної та художньо-компенсуючої діяльності дітей, що дає можливість для творчого самовираження дитини відповідно до його можливостями та особливостями порушень розвитку. 4. Принцип культуровідповідності. Вимагає створення такої соціокультурного середовища для художнього розвитку дітей з проблемами, в якій проявилося б органічна єдність народної культури і досягнень світової художньої культури. 5. Принцип комплексного підходу до художнього розвитку дітей засобами різних видів мистецтва. Заснований на гармонійному поєднанні всіх видів і форм організації художньої діяльності, спрямованої на збагачення морально-естетичного вигляду учня, виховання в нього естетичного ставлення до мистецтва і до навколишнього, формування уявлень про різні види мистецтва та оволодіння практичними способами художньої діяльності. 6. Принцип художньо-корекційного впливу. Припускає використання художньо-корекційних технологій, спрямованих на вирішення завдань художньо-естетичного розвитку дітей і, одночасно, корекцію і компенсацію наявних відхилень у їхньому розвитку засобами різних видів мистецтва.
Читайте також:
|
||||||||
|