Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток уваги.

Види та форми уваги.

Рекомендації з захисту інформації, яка обробляється засобами КРТ класу Б

З метою ТЗІ від витоку мережами електроживлення трансформаторну підстанцію низької напруги, кабелі елек­тро­­живлення, усі елементи зазем­лення та засоби ТЗІ, які під’єднуються до мережі живлення, реко­мендується роз­міщувати у межах КЗ. Забороняється під’єднання до низької сторони транс­форматорної підстанції споживачів електроенергії, які роз­міщу­ються за межами КЗ. Якщо ця вимога не виконується, тоді необхідно вживати додаткові заходи із захисту (па­сивні та ак­тивні), які визначаються за результатами обсте­ження та спецдосліджень.

Кола електроживлення КРТ на ділянці від технічних засобів до розділяючої системи або захисних мережевих фільтрів рекомендується прокладати в жорстких екрано­ваних конст­рук­ціях, кабелі прокладати окремими паке­та­ми без утворення пе­тель, перетинання здійснювати під пря­мим кутом без елек­трич­ного контакту екрануючих обо­лонок кабелів. У разі немож­ли­вості виконання вимог щодо рознесення кабелів, електроживлення засобів КРТ повинно забезпечуватися екранованими кабе­лями від розділю­валь­них систем або через мережеві фільтри.

Опір контуру заземлення не повинен перевищувати 4 Ом, заземлюючі провідники повинні мати перехідний опір з`єднання не більший, ніж 600 мкОм та розміщуватися у межах КЗ (можливе використання глибинного зазем­лю­ва­ча). Забороняється викорис­то­вувати для заземлення ме­та­леві конструкції водопостачання, опалення, газофікації тощо. Якщо заземлення виконати неможливо, тоді допус­кається виконати занулення КРТ.

Екрануючі конструкції засобів КРТ та кабелів по­вин­ні створювати екранований замкнутий об’єм. У разі не­дос­татності пасивних заходів ТЗІ вжи­ва­ються заходи актив­ного захисту – просторове або лінійне зашумлення.

3. Основні властивості уваги.

4. Способи управління увагою.

1. Поняття про увагу, її природу та значення

Увага– це психічний пізнавальний процес, який полягає у спрямованості і зосередженні свідомості на певному об’єкті. Іноді вчені зауважують, що увага не є самостійним психічним процесом, оскільки вона не відображає ні властивостей предмета, ні зв’язків, ні відношень між ними. Її змістом є зміст тієї психічної діяльності, в яку вона включена. Тому її ще визначають як форму психічної діяльності.

Під спрямованістю уваги розуміють вибіркову активність людини, що проявляється не лише у зовнішніх діях, а й у готовності до дій. Під зосередженістю розуміють одночасне відволікання від усього побічного, тимчасове ігнорування інших об’єктів. Цим самим забезпечується контроль і регуляція діяльності.

Розповідають, що одного разу магараджа обирав собі міністра. Він оголосив, що візьме того, хто пройде по стіні навколо міста з великим глеком, доверху наповненим молоком, і не проллє жодної краплини. Багато претендентів ходили, а по дорозі їх лякали, відволікали, і вони проливали молоко. «Це не міністри», – говорив магараджа. Але ось пішов один. Ні крики, ні хитрощі не відволікали його очей від переповненого глека.

- Стріляйте! – гукнув магараджа.

- Стріляли, але це не допомогло.

- Це міністр! – сказав магараджа.

- Ти чув крики? – запитав він його.

- Ні!

- Ти бачив, як тебе лякали?

- Ні. Я дивився на молоко.

- Ти чув постріли?

- Ні, я дивився на молоко!

Значення уваги:

· займає особливе місце серед психічних явищ, завжди включається у практичну діяльність та у пізнавальні процеси;

· виражає інтереси, спрямованість особистості;

· є необхідною умовою успішного засвоєння знань, якості й продуктивності трудової діяльності, самовираження особистості;

· необхідна людині у всіх видах її діяльності.

Значний внесок у розкриття природи уваги (її фізіологічних основ) зробили І. М. Сєченов, І. П. Павлов, О. О. Ухтомський. Так, І. М. Сєченов зазначав, що предмети і явища зовнішнього світу, діючи на мозок людини, викликають у неї «пристосувальні рухові реакції». І. П. Павлов дослідив, що фізіологічною основою уваги є наявність стійкого осередку оптимального збудження у корі великих півкуль головного мозку, що негативно індукує суміжні її ділянки. О. О. Ухтомський назвав осередок оптимального збудження домінантою. Під домінантною він розумів панівний осередок збудження, який визначає характер реакції організму у даний момент. Сьогодні точка зору І. П. Павлова та О. О. Ухтомського отримала підтвердження в експериментах з реєстрації біотопів мозку тварин і людини. Сучасні нейрофізіологічні дослідження підтвердили провідну роль кіркових механізмів у регуляції уваги. Деякі вчені підкреслюють особливо важливу роль лобової ділянки у відборі інформації. Сьогодні у мозку виявлені особливі неврони, котрі отримали назву «неврони уваги». Важлива роль у регуляції уваги належить скупченню нервових клітин, що розташовані у стовбурній частині головного мозку, – ретикулярній формації.


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  7. Бурхливий розвиток емпіричної соціології
  8. Вiковi особливостi волi. Розвиток i формування волi
  9. Валютна система та її розвиток
  10. Велика депресія 1929–1933 рр. і економічний розвиток країн у 30-х рр. ХХ ст. Виникнення кейнсіанства
  11. Великі географічні відкриття та їхній вплив на економічний розвиток Європи
  12. Види мислення. Розвиток мислення. Поняття про інтелект.




Переглядів: 859

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до захисту інформації та організація технічного захисту інформації | Види та форми уваги

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.