МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Постачальники ресурсівКон'юнктура Економічний сектор зовнішнього середовища Економічний сектор зовнішнього середовища відображує розподіл і використання ресурсів у суспільстві. Стан економіки безпосередньо впливає на параметри попиту та пропозиції, визначає економічні тенденції, формує чекання споживачів і виробників. Ряд економічних перемінних (наприклад, рівень інфляції, процентні ставки, зайнятість, доходи, грошово-кредитна та податкова політики) відіграють визначену роль у формуванні стратегії міжнародної корпорації і виступають базою для оцінки конкурентних переваг. Кон’юнктура – це сформована на ринку економічна ситуація. Серед найважливіших показників, що характеризують коньюктуру ринку виділяють співвідношення між попитом та пропозицією, рівень цін, рівень виробничих потужностей і товарні запаси, особливості поведінки споживачів і виробників. Найважливіше значення на параметри кон'юнктури робить загальний стан світової економіки (фази циклу розвитку) і прогнози зміни сформованої ситуації. Товаровиробники, орієнтовані на зовнішні ринки, приділяють значну увагу прогнозу кон'юнктури, тому що знання кон'юнктури дозволяє продавати і купувати по найбільш вигідних цінах, раціонально маневрувати наявними ресурсами, оперативно розширювати або скорочувати випуск товарів відповідно до очікуваних обставин на ринку. Прогноз кон’юнктури включає аналіз наступних параметрів: · динаміки виробництва товарів, в тому числі товарів-замінників і супутньої продукції у світі, в основних країнах-виробниках, основних компаніях-виробниках; · динаміки попиту та товари; · динаміки зміни рівня завантаження виробничих потужностей, технології виготовлення і характеристик сировини, яка використовується у виробництві, впливу НТП на процеси, що відбуваються в галузі; · динаміки основних техніко-економічних показників розвитку галузі, особливостей концентрації і спеціалізації, динаміки виробничих витрат, чисельності зайнятих, рівня зносу виробничих потужностей, продуктивності праці, резервів потужностей, ефективності виробництва; · політики ведучих компаній-виробників в області експорту, у т.ч. форм і методів торгівлі, напрямків розширення збуту; · динаміки оптових і експортних цін ведучих виробників даного товару. Зв'язок змін цін з удосконаленням технологічного процесу виробництва і збуту, коливаннями цін на сировину, комплектуючі, паливно-енергетичні ресурси.
Міжнародні корпорації використовують у своїй діяльності різноманітні сировинні, матеріальні, технологічні, кадрові, інформаційні, фінансові ресурси. Великі виробники в сфері машинобудування, авіаційної і космічної промисловості мають до 8000 постачальників матеріалів і комплектуючих, діяльність яких визначає ритмічність і ефективність роботи підприємств - споживачів. При здійсненні закупівель матеріальних ресурсів менеджери підрозділів постачання оцінюють: вартісні і якісні характеристики ресурсів; можливості безперебійного постачання необхідних обсягів і його надійність; імітаційні показники ресурсів (можливість імітації, заміни і комбінування з іншими факторами виробництва); терміни кредитування; потенціал розвитку довгострокової взаємодії. При аналізі ресурсного забезпечення виділяють: звичайні і стратегічні ресурси, матеріальні і нематеріальні, гомогенні і гетерогенні (якісно неоднорідні). Читайте також:
|
||||||||
|