Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Постачальники ресурсів

Кон'юнктура

Економічний сектор зовнішнього середовища

Економічний сектор зовнішнього середовища відображує роз­поділ і використання ресурсів у суспільстві. Стан економіки без­посередньо впливає на параметри попиту та пропозиції, визначає економічні тенденції, формує чекання споживачів і виробників.

Ряд економічних перемінних (наприклад, рівень інфляції, процентні ставки, зайнятість, доходи, грошово-кредитна та по­даткова політики) відіграють визначену роль у формуванні стратегії міжнародної корпорації і виступають базою для оцін­ки конкурентних переваг.

Кон’юнктура – це сформована на ринку економічна ситуа­ція. Серед найважливіших показників, що характеризують коньюктуру ринку виділяють співвідношення між попитом та пропозицією, рівень цін, рівень виробничих потужностей і то­варні запаси, особливості поведінки споживачів і виробників. Найважливіше значення на параметри кон'юнктури робить загальний стан світової економіки (фази циклу розвитку) і прогнози зміни сформованої ситуації.

Товаровиробники, орієнтовані на зовнішні ринки, приділяють значну увагу прогнозу кон'юнктури, тому що знання кон'юнкту­ри дозволяє продавати і купувати по найбільш вигідних цінах, раціонально маневрувати наявними ресурсами, оперативно розширювати або скорочувати випуск товарів відповідно до очікуваних обставин на ринку.

Прогноз кон’юнктури включає аналіз наступних параметрів:

· динаміки виробництва товарів, в тому числі товарів-замінників і супутньої продукції у світі, в основних країнах-виробниках, основних компаніях-виробниках;

· динаміки попиту та товари;

· динаміки зміни рівня завантаження виробничих потуж­ностей, технології виготовлення і характеристик сирови­ни, яка використовується у виробництві, впливу НТП на процеси, що відбуваються в галузі;

· динаміки основних техніко-економічних показників роз­витку галузі, особливостей концентрації і спеціалізації, ди­наміки виробничих витрат, чисельності зайнятих, рівня зносу виробничих потужностей, продуктивності праці, резервів потужностей, ефективності виробництва;

· політики ведучих компаній-виробників в області експорту, у т.ч. форм і методів торгівлі, напрямків розширення збуту;

· динаміки оптових і експортних цін ведучих виробників даного товару. Зв'язок змін цін з удосконаленням тех­нологічного процесу виробництва і збуту, коливання­ми цін на сировину, комплектуючі, паливно-енерге­тичні ресурси.

 

Міжнародні корпорації використовують у своїй діяльності різноманітні сировинні, матеріальні, технологічні, кадрові, інформаційні, фінансові ресурси. Великі виробники в сфері машинобудування, авіаційної і космічної промисловості мають до 8000 постачальників матеріалів і комплектуючих, діяльність яких визначає ритмічність і ефективність роботи підприємств - споживачів.

При здійсненні закупівель матеріальних ресурсів менедже­ри підрозділів постачання оцінюють: вартісні і якісні характеристики ресурсів; можливості безперебійного постачання необхідних об­сягів і його надійність; імітаційні показники ресурсів (можливість імітації, замі­ни і комбінування з іншими факторами виробництва); терміни кредитування; потенціал розвитку довгострокової взаємодії.

При аналізі ресурсного забезпечення виділяють: звичайні і стратегічні ресурси, матеріальні і нематеріальні, гомогенні і гетерогенні (якісно неоднорідні).


Читайте також:

  1. Альтернативність ресурсів і проблема економічного вибору
  2. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
  3. Аналіз використання матеріальних ресурсів
  4. Аналіз використання матеріальних ресурсів.
  5. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  6. Аналіз обмежень дефіцитних і недефіцитних ресурсів
  7. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  8. Аналіз трудових ресурсів на підприємстві.
  9. Аудит використання трудових ресурсів і розрахунків з оплати праці
  10. Баланс трудових ресурсів
  11. БІОРЕСУРСІВ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ
  12. Використання природних ресурсів у сфері господарювання




Переглядів: 812

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація секторів зовнішнього средовища | Зацікавлені групи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.