Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зацікавлені групи

Зацікавлені групи - це групи осіб, що впливають на діяльність і особливості розвитку міжнародної корпорації.

До зацікавлених груп відносять:

1) громадські організації, які здатні впливати на суспільну думку про міжнародну корпорацію;

2) споживачів;

3) комерційні організації;

4) постачальників матеріальних, трудових, фінансових і інте­лектуальних ресурсів.

Оцінка впливу зацікавлених груп на діяльність міжнародних корпорацій складається з наступних етапів:

1 етап. Виявлення реальних і потенційних зацікавлених груп, ранжирування їх у залежності від важливості для організації.

2 етап. Визначення тих інтересів і позицій зацікавлених груп, що можуть вплинути на корпорацію. Оцінка силь­них і слабких сторін зацікавлених груп.

3 етап. Складання карти взаємозв'язків зацікавлених груп для визначення напрямків діяльності, що викликають найбільший інтерес, а також оцінки можливих коаліцій­них дій зацікавлених груп.

4 етап. Прогнозування позитивних і негативних результатів взаємодії з зацікавленими групами, можливостей і погроз (напрямків, важливості, тривалості впливів, можливостей дозволу конфліктів).

5 етап. Розробка послідовності дій для скорочення негативних впливів і збільшення частки позитивних результатів.

 

Конкуренти

Конкуренція - суперництво між окремими фізичними осо­бами й інституційними суб'єктами у визначеній сфері діяль­ності, зацікавленими в досягненні однієї і тієї ж або близьких цілей і використовуючи близькі за своїми якісними характе­ристиками ресурси.

Рівень конкуренції на ринку визначається особливостями розвитку основних товаровиробників. До головних факторів, що обумовлюють інтенсивність конкуренції відносяться: чисельність і порівняльна міць конкуруючих компаній; ступінь диверсифікованості виробничо-ринкової діяль­ності конкурентів; зміна обсягу попиту, його динаміка; ступінь диверсифікованості продукту, пропонованого на ринку; витрати переключення замовників з одного постачальни­ка на інший (для інвестиційних товарів); бар'єри проникнення на ринок; ситуацію на суміжних товарних ринках; розходження в стратегії конкурентів; особливі мотиви для конкуренції на даному ринку.

Аналіз рівня конкуренції складається з наступних етапів:

· оцінка специфіки конкурентної боротьби на ринку на основі визначених кількісних і якісних параметрів, а та­кож дослідження показників у динаміці;

· оцінка діяльності основних компаній-конкурентів. Для цієї оцінки формується банк даних, результатом обробки якого стає порівняльний аналіз показників діяльності
конкурентів, поглиблений аналіз проблемних питань;

· визначення конкурентних переваг на світовому товарно­му ринку в цілому і на товарних ринках країн збуту.

 

Споживачі

Звичайною діловою практикою міжнародних корпорацій є дослідження тих, хто одержує або міг би стати потенційним покупцем товарів і послуг організації. Результати оцінки пове­дінки споживачів, змін їхніх потреб дозволяють розробити на­прямки удосконалення товарів і послуг, систем продажів і після продажного обслуговування.

Купівельні переваги по товарах споживчого призначення визначаються в результаті аналізу наступних параметрів:

· географічні характеристики споживача (регіон, клімат, щільність населення);

· демографічні характеристики споживача (вік, стать, рівень доходів, розмір родини й етап її життєвого циклу, освіта, національність);

· психологічні характеристики споживача (спосіб життя, тип особистості);

· особливості здійснення покупки (вигоди, інтенсивність придбання, статус користувача, рівень поінформованості про товар, відношення до марки).

 


Читайте також:

  1. Алгоритми групи KWE
  2. Важливою ознакою класифікації є принцип побудови перетворювачів кодів, згідно з яким їх можна поділити на чотири групи.
  3. Варіанти групи крові
  4. Вимоги до керівника групи
  5. Вимоги до професійних і особистісних якостей керівника групи АСПН
  6. Витрати, пов'язані з одержанням освіти, можна розділити на три групи
  7. Відмінювання іменників другої відміни. Особливості поділу на групи іменників з основою на –р. Особливості відмінкових закінчень іменників другої відміни родового відмінка.
  8. Відновлення металів може проводитись різними методами, які зручно об'єднати в такі групи: пірометалургійні, гідрометалургійні та електрометалургійні.
  9. Віковий підхід і взаємодія різних рівнів соціального досвіду в діяльності різновікових дитячих об’єднань. Функції різновікової групи.
  10. Властивості елементів підгрупи берилію
  11. Вплив групи однолітків на формування особистості дошкільника.
  12. Вплив чисельності групи на її організованість і психологічний клімат




Переглядів: 883

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Постачальники ресурсів | Політичний сектор зовнішнього середовища

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.