МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зацікавлені групиЗацікавлені групи - це групи осіб, що впливають на діяльність і особливості розвитку міжнародної корпорації. До зацікавлених груп відносять: 1) громадські організації, які здатні впливати на суспільну думку про міжнародну корпорацію; 2) споживачів; 3) комерційні організації; 4) постачальників матеріальних, трудових, фінансових і інтелектуальних ресурсів. Оцінка впливу зацікавлених груп на діяльність міжнародних корпорацій складається з наступних етапів: 1 етап. Виявлення реальних і потенційних зацікавлених груп, ранжирування їх у залежності від важливості для організації. 2 етап. Визначення тих інтересів і позицій зацікавлених груп, що можуть вплинути на корпорацію. Оцінка сильних і слабких сторін зацікавлених груп. 3 етап. Складання карти взаємозв'язків зацікавлених груп для визначення напрямків діяльності, що викликають найбільший інтерес, а також оцінки можливих коаліційних дій зацікавлених груп. 4 етап. Прогнозування позитивних і негативних результатів взаємодії з зацікавленими групами, можливостей і погроз (напрямків, важливості, тривалості впливів, можливостей дозволу конфліктів). 5 етап. Розробка послідовності дій для скорочення негативних впливів і збільшення частки позитивних результатів.
Конкуренти Конкуренція - суперництво між окремими фізичними особами й інституційними суб'єктами у визначеній сфері діяльності, зацікавленими в досягненні однієї і тієї ж або близьких цілей і використовуючи близькі за своїми якісними характеристиками ресурси. Рівень конкуренції на ринку визначається особливостями розвитку основних товаровиробників. До головних факторів, що обумовлюють інтенсивність конкуренції відносяться: чисельність і порівняльна міць конкуруючих компаній; ступінь диверсифікованості виробничо-ринкової діяльності конкурентів; зміна обсягу попиту, його динаміка; ступінь диверсифікованості продукту, пропонованого на ринку; витрати переключення замовників з одного постачальника на інший (для інвестиційних товарів); бар'єри проникнення на ринок; ситуацію на суміжних товарних ринках; розходження в стратегії конкурентів; особливі мотиви для конкуренції на даному ринку. Аналіз рівня конкуренції складається з наступних етапів: · оцінка специфіки конкурентної боротьби на ринку на основі визначених кількісних і якісних параметрів, а також дослідження показників у динаміці; · оцінка діяльності основних компаній-конкурентів. Для цієї оцінки формується банк даних, результатом обробки якого стає порівняльний аналіз показників діяльності · визначення конкурентних переваг на світовому товарному ринку в цілому і на товарних ринках країн збуту.
Споживачі Звичайною діловою практикою міжнародних корпорацій є дослідження тих, хто одержує або міг би стати потенційним покупцем товарів і послуг організації. Результати оцінки поведінки споживачів, змін їхніх потреб дозволяють розробити напрямки удосконалення товарів і послуг, систем продажів і після продажного обслуговування. Купівельні переваги по товарах споживчого призначення визначаються в результаті аналізу наступних параметрів: · географічні характеристики споживача (регіон, клімат, щільність населення); · демографічні характеристики споживача (вік, стать, рівень доходів, розмір родини й етап її життєвого циклу, освіта, національність); · психологічні характеристики споживача (спосіб життя, тип особистості); · особливості здійснення покупки (вигоди, інтенсивність придбання, статус користувача, рівень поінформованості про товар, відношення до марки).
Читайте також:
|
||||||||
|