МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зацікавлені групиЗацікавлені групи - це групи осіб, що впливають на діяльність і особливості розвитку міжнародної корпорації. До зацікавлених груп відносять: 1) громадські організації, які здатні впливати на суспільну думку про міжнародну корпорацію; 2) споживачів; 3) комерційні організації; 4) постачальників матеріальних, трудових, фінансових і інтелектуальних ресурсів. Оцінка впливу зацікавлених груп на діяльність міжнародних корпорацій складається з наступних етапів: 1 етап. Виявлення реальних і потенційних зацікавлених груп, ранжирування їх у залежності від важливості для організації. 2 етап. Визначення тих інтересів і позицій зацікавлених груп, що можуть вплинути на корпорацію. Оцінка сильних і слабких сторін зацікавлених груп. 3 етап. Складання карти взаємозв'язків зацікавлених груп для визначення напрямків діяльності, що викликають найбільший інтерес, а також оцінки можливих коаліційних дій зацікавлених груп. 4 етап. Прогнозування позитивних і негативних результатів взаємодії з зацікавленими групами, можливостей і погроз (напрямків, важливості, тривалості впливів, можливостей дозволу конфліктів). 5 етап. Розробка послідовності дій для скорочення негативних впливів і збільшення частки позитивних результатів.
Конкуренти Конкуренція - суперництво між окремими фізичними особами й інституційними суб'єктами у визначеній сфері діяльності, зацікавленими в досягненні однієї і тієї ж або близьких цілей і використовуючи близькі за своїми якісними характеристиками ресурси. Рівень конкуренції на ринку визначається особливостями розвитку основних товаровиробників. До головних факторів, що обумовлюють інтенсивність конкуренції відносяться: чисельність і порівняльна міць конкуруючих компаній; ступінь диверсифікованості виробничо-ринкової діяльності конкурентів; зміна обсягу попиту, його динаміка; ступінь диверсифікованості продукту, пропонованого на ринку; витрати переключення замовників з одного постачальника на інший (для інвестиційних товарів); бар'єри проникнення на ринок; ситуацію на суміжних товарних ринках; розходження в стратегії конкурентів; особливі мотиви для конкуренції на даному ринку. Аналіз рівня конкуренції складається з наступних етапів: · оцінка специфіки конкурентної боротьби на ринку на основі визначених кількісних і якісних параметрів, а також дослідження показників у динаміці; · оцінка діяльності основних компаній-конкурентів. Для цієї оцінки формується банк даних, результатом обробки якого стає порівняльний аналіз показників діяльності · визначення конкурентних переваг на світовому товарному ринку в цілому і на товарних ринках країн збуту.
Споживачі Звичайною діловою практикою міжнародних корпорацій є дослідження тих, хто одержує або міг би стати потенційним покупцем товарів і послуг організації. Результати оцінки поведінки споживачів, змін їхніх потреб дозволяють розробити напрямки удосконалення товарів і послуг, систем продажів і після продажного обслуговування. Купівельні переваги по товарах споживчого призначення визначаються в результаті аналізу наступних параметрів: · географічні характеристики споживача (регіон, клімат, щільність населення); · демографічні характеристики споживача (вік, стать, рівень доходів, розмір родини й етап її життєвого циклу, освіта, національність); · психологічні характеристики споживача (спосіб життя, тип особистості); · особливості здійснення покупки (вигоди, інтенсивність придбання, статус користувача, рівень поінформованості про товар, відношення до марки).
Читайте також:
|
||||||||
|