Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зацікавлені групи

Зацікавлені групи - це групи осіб, що впливають на діяльність і особливості розвитку міжнародної корпорації.

До зацікавлених груп відносять:

1) громадські організації, які здатні впливати на суспільну думку про міжнародну корпорацію;

2) споживачів;

3) комерційні організації;

4) постачальників матеріальних, трудових, фінансових і інте­лектуальних ресурсів.

Оцінка впливу зацікавлених груп на діяльність міжнародних корпорацій складається з наступних етапів:

1 етап. Виявлення реальних і потенційних зацікавлених груп, ранжирування їх у залежності від важливості для організації.

2 етап. Визначення тих інтересів і позицій зацікавлених груп, що можуть вплинути на корпорацію. Оцінка силь­них і слабких сторін зацікавлених груп.

3 етап. Складання карти взаємозв'язків зацікавлених груп для визначення напрямків діяльності, що викликають найбільший інтерес, а також оцінки можливих коаліцій­них дій зацікавлених груп.

4 етап. Прогнозування позитивних і негативних результатів взаємодії з зацікавленими групами, можливостей і погроз (напрямків, важливості, тривалості впливів, можливостей дозволу конфліктів).

5 етап. Розробка послідовності дій для скорочення негативних впливів і збільшення частки позитивних результатів.

 

Конкуренти

Конкуренція - суперництво між окремими фізичними осо­бами й інституційними суб'єктами у визначеній сфері діяль­ності, зацікавленими в досягненні однієї і тієї ж або близьких цілей і використовуючи близькі за своїми якісними характе­ристиками ресурси.

Рівень конкуренції на ринку визначається особливостями розвитку основних товаровиробників. До головних факторів, що обумовлюють інтенсивність конкуренції відносяться: чисельність і порівняльна міць конкуруючих компаній; ступінь диверсифікованості виробничо-ринкової діяль­ності конкурентів; зміна обсягу попиту, його динаміка; ступінь диверсифікованості продукту, пропонованого на ринку; витрати переключення замовників з одного постачальни­ка на інший (для інвестиційних товарів); бар'єри проникнення на ринок; ситуацію на суміжних товарних ринках; розходження в стратегії конкурентів; особливі мотиви для конкуренції на даному ринку.

Аналіз рівня конкуренції складається з наступних етапів:

· оцінка специфіки конкурентної боротьби на ринку на основі визначених кількісних і якісних параметрів, а та­кож дослідження показників у динаміці;

· оцінка діяльності основних компаній-конкурентів. Для цієї оцінки формується банк даних, результатом обробки якого стає порівняльний аналіз показників діяльності
конкурентів, поглиблений аналіз проблемних питань;

· визначення конкурентних переваг на світовому товарно­му ринку в цілому і на товарних ринках країн збуту.

 

Споживачі

Звичайною діловою практикою міжнародних корпорацій є дослідження тих, хто одержує або міг би стати потенційним покупцем товарів і послуг організації. Результати оцінки пове­дінки споживачів, змін їхніх потреб дозволяють розробити на­прямки удосконалення товарів і послуг, систем продажів і після продажного обслуговування.

Купівельні переваги по товарах споживчого призначення визначаються в результаті аналізу наступних параметрів:

· географічні характеристики споживача (регіон, клімат, щільність населення);

· демографічні характеристики споживача (вік, стать, рівень доходів, розмір родини й етап її життєвого циклу, освіта, національність);

· психологічні характеристики споживача (спосіб життя, тип особистості);

· особливості здійснення покупки (вигоди, інтенсивність придбання, статус користувача, рівень поінформованості про товар, відношення до марки).

 


Читайте також:

  1. Алгоритми групи KWE
  2. Важливою ознакою класифікації є принцип побудови перетворювачів кодів, згідно з яким їх можна поділити на чотири групи.
  3. Варіанти групи крові
  4. Вимоги до керівника групи
  5. Вимоги до професійних і особистісних якостей керівника групи АСПН
  6. Витрати, пов'язані з одержанням освіти, можна розділити на три групи
  7. Відмінювання іменників другої відміни. Особливості поділу на групи іменників з основою на –р. Особливості відмінкових закінчень іменників другої відміни родового відмінка.
  8. Відновлення металів може проводитись різними методами, які зручно об'єднати в такі групи: пірометалургійні, гідрометалургійні та електрометалургійні.
  9. Віковий підхід і взаємодія різних рівнів соціального досвіду в діяльності різновікових дитячих об’єднань. Функції різновікової групи.
  10. Властивості елементів підгрупи берилію
  11. Вплив групи однолітків на формування особистості дошкільника.
  12. Вплив чисельності групи на її організованість і психологічний клімат




Переглядів: 828

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Постачальники ресурсів | Політичний сектор зовнішнього середовища

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.