МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Правове регулювання податків в ЄС.Прибутковий податок із фізичних осіб, що працюють в органах і апараті ЄС. Цей податок введений Протоколом про привілеї та імунітети ЄС від 8 квітня 1965 р. і передбачає, що посадові особи та інші службовці Сп-в «підлягають оподаткуванню на користь Сп-в податком на заробітню плату і винагороди, які виплачуються їм Сп-ми» (ст.13). Механізм і порядок стягнення прибуткового податку визначається Регламентом Ради №260/68 від 29.02.1968 р. Податок стягується за прогресивною шкалою в розмірі від 5 до 45% і надходить до бюджету Сп-в. Відповідно до ст.13 Протоколу пропривілеї та імунітети ЄС посадові особи та службовці Сп-в звільняються від сплати національних податків. Державний податковий суверенітет є частиною державного суверенітету, тому держави проявляють особливу стриманість по відношенню до його передачі. Це пов’язано і з тим, що податки є важливою складовою фінансової системи держави, вони встановлюються, змінюються і контролюються національним Парламентом. Звідси висновок експертів про неможливість уніфікації податкового законодавства держав-членів ЄС і доцільності його гармонізації. Створення інтеграційної правової бази виявилось легшою справою у сфері непрямого оподаткування (ПДВ, митні збори, індивідуальні акцизи). В значній мірі це завдання було виконано шляхом прийняття відповідних регламентів і директив Ради і Комісії. Але у сфері прямого оподаткування держави дуже неохоче віддавали свій суверенітет. Так, якщо у Договорі про ЄС гармонізації непрямих податків присвячено 5 статей (ст.ст.95-99), то про гармонізацію прямих податків не згадується. Єдина стаття Договору, яка може розглядатись як правова основа зближення законодавства у цій сфері, є ст. 100, яка передбачає загальні положення щодо механізму гармонізації, в тому числі і стосовно податкового законодавства. Причому, якщо у сфері непрямих податків обов’язковою правовою формоюприйняття рішень є регламенти і директиви, то відносно прямих податків лише директиви. На сьогодні на основі ст.100 органи ЄС прийняли лише дві директиви, спрямовані на зближення законодавств у сфері прямого оподаткування. Відповідно, основний тягар по регулюванню прямих податків покладається на національне законодавство держав-членів. Ще однією правовою формою, яка активно застосовується є рішення СЄСп, які встановлюють заборони на дискримінацію, особливо в оподаткуванні нерезидентів і доходів, отриманих за кордоном. Особливість правового регулювання податків на рівні Сп-в полягає в тому, що в його основу покладений принцип гармонізації національного податкового законодавства, що відбувається за двома напрямами: 1) застосування норм права ЄС, які містяться в юридичних актах прямої дії (установчі договори, регламенти Ради); 2) прийняття обов’язкових рішень, які спрямовують нормотворчу діяльність нац. державних органів по гармонізації зак-ва держав-членів (директиви Ради та Комісії, рішення СЄСп, прийняті в преюдиціальному порядку). Акти, прийняті в рамка другого напрямку є визначальними в правовому механізмі гармонізації національного законодавства держав-членів. Особливе місце серед них займає директива. 1. Директиви, що гармонізують нац. зак-во у сфері непрямого оподаткуванняможна розділити на дві групи: - директиви стосовно акцизів; - директиви стосовно ПДВ. Директиви стосовно акцизів (спеціальних податків на споживання). Першим видом товарів по відношенню до яких були прийняті директиви , спрямовані на гармонізацію акцизів, були тютюнові вироби . Другим видом стали мінеральні масла; потім – алкогольні напої, нафтопродукти. Директива 92/8 стосовно гармонізації структур акцизного збору з нафтопродуктів загалом підпорядковує їх оподаткуванню спеціальним акцизним збором, який розраховується на 1000 літрів продукту (або для важких палив, зрідженого нафтового газу і метану - на 1000 кілограмів). Директива 92/82 встановлює мінімальні ставки акцизних зборів для нафтопродуктів на таких рівнях: 337 євро за 1000 літрів для етилованого бензину; 287 євро на 1000 літрів для неетилованого бензину; 245 євро на 1000 літрів для дизельного палива і ке-росину, що використовується як паливо. Особливе місце займає Директива Ради № 92/12/СЕЕ від 25.02.1992 р.про режимзберігання, руху і контролю за товарами обкладеними акцизом. Порядок стягнення акцизів регулюється єдиними правилами, встановленими для всіх видів товарів, закріпленими даною Директивою.
Читайте також:
|
||||||||
|