МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Правове регулювання податків в ЄС.Прибутковий податок із фізичних осіб, що працюють в органах і апараті ЄС. Цей податок введений Протоколом про привілеї та імунітети ЄС від 8 квітня 1965 р. і передбачає, що посадові особи та інші службовці Сп-в «підлягають оподаткуванню на користь Сп-в податком на заробітню плату і винагороди, які виплачуються їм Сп-ми» (ст.13). Механізм і порядок стягнення прибуткового податку визначається Регламентом Ради №260/68 від 29.02.1968 р. Податок стягується за прогресивною шкалою в розмірі від 5 до 45% і надходить до бюджету Сп-в. Відповідно до ст.13 Протоколу пропривілеї та імунітети ЄС посадові особи та службовці Сп-в звільняються від сплати національних податків. Державний податковий суверенітет є частиною державного суверенітету, тому держави проявляють особливу стриманість по відношенню до його передачі. Це пов’язано і з тим, що податки є важливою складовою фінансової системи держави, вони встановлюються, змінюються і контролюються національним Парламентом. Звідси висновок експертів про неможливість уніфікації податкового законодавства держав-членів ЄС і доцільності його гармонізації. Створення інтеграційної правової бази виявилось легшою справою у сфері непрямого оподаткування (ПДВ, митні збори, індивідуальні акцизи). В значній мірі це завдання було виконано шляхом прийняття відповідних регламентів і директив Ради і Комісії. Але у сфері прямого оподаткування держави дуже неохоче віддавали свій суверенітет. Так, якщо у Договорі про ЄС гармонізації непрямих податків присвячено 5 статей (ст.ст.95-99), то про гармонізацію прямих податків не згадується. Єдина стаття Договору, яка може розглядатись як правова основа зближення законодавства у цій сфері, є ст. 100, яка передбачає загальні положення щодо механізму гармонізації, в тому числі і стосовно податкового законодавства. Причому, якщо у сфері непрямих податків обов’язковою правовою формоюприйняття рішень є регламенти і директиви, то відносно прямих податків лише директиви. На сьогодні на основі ст.100 органи ЄС прийняли лише дві директиви, спрямовані на зближення законодавств у сфері прямого оподаткування. Відповідно, основний тягар по регулюванню прямих податків покладається на національне законодавство держав-членів. Ще однією правовою формою, яка активно застосовується є рішення СЄСп, які встановлюють заборони на дискримінацію, особливо в оподаткуванні нерезидентів і доходів, отриманих за кордоном. Особливість правового регулювання податків на рівні Сп-в полягає в тому, що в його основу покладений принцип гармонізації національного податкового законодавства, що відбувається за двома напрямами: 1) застосування норм права ЄС, які містяться в юридичних актах прямої дії (установчі договори, регламенти Ради); 2) прийняття обов’язкових рішень, які спрямовують нормотворчу діяльність нац. державних органів по гармонізації зак-ва держав-членів (директиви Ради та Комісії, рішення СЄСп, прийняті в преюдиціальному порядку). Акти, прийняті в рамка другого напрямку є визначальними в правовому механізмі гармонізації національного законодавства держав-членів. Особливе місце серед них займає директива. 1. Директиви, що гармонізують нац. зак-во у сфері непрямого оподаткуванняможна розділити на дві групи: - директиви стосовно акцизів; - директиви стосовно ПДВ. Директиви стосовно акцизів (спеціальних податків на споживання). Першим видом товарів по відношенню до яких були прийняті директиви , спрямовані на гармонізацію акцизів, були тютюнові вироби . Другим видом стали мінеральні масла; потім – алкогольні напої, нафтопродукти. Директива 92/8 стосовно гармонізації структур акцизного збору з нафтопродуктів загалом підпорядковує їх оподаткуванню спеціальним акцизним збором, який розраховується на 1000 літрів продукту (або для важких палив, зрідженого нафтового газу і метану - на 1000 кілограмів). Директива 92/82 встановлює мінімальні ставки акцизних зборів для нафтопродуктів на таких рівнях: 337 євро за 1000 літрів для етилованого бензину; 287 євро на 1000 літрів для неетилованого бензину; 245 євро на 1000 літрів для дизельного палива і ке-росину, що використовується як паливо. Особливе місце займає Директива Ради № 92/12/СЕЕ від 25.02.1992 р.про режимзберігання, руху і контролю за товарами обкладеними акцизом. Порядок стягнення акцизів регулюється єдиними правилами, встановленими для всіх видів товарів, закріпленими даною Директивою.
Читайте також:
|
||||||||
|