МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні правила організації інтерактивного навчання.ПЛАН ЛЕКЦІЇ 1.Основні правила організації інтерактивного навчання.
2. Інтерактивні методи та вправи інтерактивного навчання Рекомендована література: 1. Андрущенко В. Модернізація педагогічної освіти України в контексті Болонського процесу / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2004 . - №1.- С.5-9. 2. Варзар Т. Дистанційна освіта в сучасній освітній діяльності /Т.Варзар//htth// ruis.kiev.ua/ institute.html. 3. Федорук П.І.Методика розробки електронних курсів у системі дистанційного навчання та контролю знань: методичний посібник /П.І.Федорук,О.В.Удуд.- Івано-Франківськ:Вид-во ,,Плай’’ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника,2010.-88с. Ключові поняття: інтерактивне навчання, дистанційне навчання,мультимедійні дошки
1. У роботу повинні бути залучені (в тій чи інший мірі) всі учні. 2. Активна участь учнів у роботі має заохочуватися. 3. Учні мають самостійно розробляти та виконувати правила роботи у малих групах. 4. Учнів під час використання інтерактивних методів навчання не повинно бути більш 30 осіб. Тільки в цьому випадку можлива продуктивна робота у малих групах. 5. Навчальна аудиторія повинна бути підготовлена до роботи у великих та малих групах. Важливо пам’ятати, що завданням учителя є швидше створення умов, за яких позиції зацікавленості, відкритості, відповідальності учнів у навчанні та їхні особистісні риси можуть розвиватися й усвідомлюватися. Цьому сприятимуть:
Читайте також:
|
||||||||
|