МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Стилі управління за типологією КЛевінаХарактеристика основних стилів керівництва Основні характеристики чотирьох типів директорів шкіл (за К.Лейтвудом і Д.Монтгомері) [18]
На основі аналізу визначень, які дають поняттю «стиль керівництва» різні автори, можна сформулювати такі істотні ознаки стилю керівництва: • сукупність методів та прийомів, що їх застосовує керівник; • система відносно стабільних прийомів і способів роботи; • індивідуальні риси особистості, що виявляються вдіяльності, спілкуванні з підлеглими, колегами, керівниками, ставленні до них; • типові, узагальнені способи керівництва; • спрямованість способів керівництва на забезпечення досягнення визначених цілей і виконання завдань. Таким чином, стиль керівництва— це система методів, прийомів і засобів, які домінують в управлінській діяльності менеджера освіти, а також індивідуальні особливості їх вибору та застосування. демократичний керівник— лідер, який делегує владні повноваження співробітникам, сприяє їх участі в управлінні і, впливаючи на длеглих, покладається на референтну та експертну владу. Ліберальний керівник— висуває низькі вимоги до підлеглих, головними засобами впливу є прохання, інформування. автократичним (авторитарним). назвав демократичним(зразком такого ' илю він вважав президентську діяльність Т.Рузвельта). Таблиця 5.5 Читайте також:
Переглядів: 519
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|