МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структуроване та турботливе керівництвоСтилі управління (за А.Ловіном) [20]
Згідно з типологією, виробленою під час досліджень, здійснених Особливості діяльності та взаємодії керівників і персоналу За структурованогоуправління керівник детально планує свою та роботу персоналу, розподіляє завдання, дає чіткі інструкції та ск ° дає графіки робіт, організовує та координує діяльність. Турботливерівництво навпаки, передбачає створення керівником таких умов, які забезпечують особистий добробут персоналу. Керівник підтримує свою працю, роботу в команді, добрі контакти та стосунки, спілкується з працівниками на рівних. Увага до підлеглих — це повага до ідей та почуттів співробітників, піклування про їх статус та умови праці, встанов лення довірливих стосунків. Керівники такого типу культивуадть відкритість і товариськість. Таким чином, у цій типології виділяють чотири типи лідерства: 1) високий ступінь структури — низький ступінь уваги; 2) високий ступінь структури — високий ступінь уваги; 3) низький ступінь структури — низький ступінь уваги; 4) низький ступінь структури — високий ступінь уваги.
Індивідуальні стилі лідерства (типологія Р.Блейка ІДж.Моутона) Вибір індивідуального стилю управління колективом є одним із найважливіших завдань для керівника, менеджера. Типологія Р.Блейка і Дж.Моутона включає п'ять основних стилів управління (Віаке К.К., Моиіоп 1.8.) [3]. Це одна із найбільш відомих типологій, що має назву «координатна сітка управління». Основою для класифікації в ній слугують два виміри — «турбота про людей» та «турбота про виробництво». Ці два виміри не виключають один одного: керівник може проявляти турботу та піклування про людей і одночасно демонструвати таку ж турботу про виробництво. 1. Стиль «управління командою», або мотиваційний(9/9) вважється найбільш ефективним, оскільки виконання робочих завдань ється на спільних зусиллях членів організації. За такого стилю кер ник: • погоджує цілі та очікувані досягнення; • слідкує за рівнем наближення до намічених цілей; • допомагає персоналу знайти причини поганого виконання рс . погоджує плани; . залучає персонал до прийняття рішень, які його стосуються; • делегує повноваження; • приймає рішення тоді, коли це потрібно. 2. Стиль «управління заміським клубом», або «турботливий»1/9) передбачає, що основний акцент робиться на потребах співробітників, а не на результаті праці. Керівник: • піклується про людей; • хоче подобатися підлеглим; • прагне, щоб усі «були щасливі»; • хвалячи підлеглих, може навіть лестити їм; • може «не помічати» поганого виконання обов'язків; • схильний до колегіального управління. 3. Стиль «управління, заснованого на повноваженнях», або «самовпевнений»(9/1) характеризується орієнтацією менеджменту тільки на ефективність операцій. Керівник: • хоче, щоб усе виконувалося відповідно до його бажань; • більше «говорить», ніж «слухає»; • не особливо піклується про почуття або думки підлеглих; • поводиться агресивно, коли відчуває виклик; • завжди перевіряє персонал. 4. Стиль «серединного управління», або «адміністративний»(5/5) передбачає однакову увагу як до співробітників, так і до виробничих проблем. Керівник: • підтримує існуючу систему; • робить усе, як «книжка пише»; • є швидше добросовісним, ніж творчим або інноваційним; ' є урівноваженим 5. Стиль «поганого управління»,або «пасивний», «стиль втручання»(1/1) означає відсутність філософії управління та кет ництво за умови докладання мінімальних зусиль, спрямоване на пі тримання міжособистісних стосунків, що склалися, та виконання в робничих завдань. Керівник: • не робить більше, ніж вимагається; • опирається змінам; • стає недбалим, якщо його не контролюють; • звинувачує інших людей або «сучасних дітей», інновації, уряд, що у створенні «нестерпних умов для праці». Кожний із цих стилів пов'язаний із такими характеристиками, як управління та контроль, завдання організації, стосунки керівник — підлеглі, вплив стилю управління на творчість і зміни, врегулювання конфліктів, відданість справі та організації, розвиток персоналу. 5.6. Теорія ситуативного лідерства Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|