Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Центральні служби управління міжнародних корпорацій

 

Центральна служба являє собою функціональну службу на загальнокорпоративному рівні. Передумовою підвищення її значимості з'явилося розширення масштабів міжнародних операцій фірм і, як наслідок цього, зростаюча потреба в забезпеченні більш тісних функціональних зв'язків між їхніми окремими підрозділами, у посиленні координації їхніх дій, спрямованих на забезпечення прибутку для фірми в цілому.

Поступово центральні служби з чисто консультативних і дорадчих перетворилися в органи, що здійснюють найважливіші функції управління в масштабах усієї фірми. У них проводиться підготовка інформації та рекомендацій із усіх питань, що входять до компетенції служб із наступною передачею їх вищій ланці керівництва для прийняття рішень.

Центральні служби перебувають у віданні вищого керівництва фірми й очолюються віце-президентом, наділеним спеціальними повноваженнями. Апарат центральної служби залежить від її розмірів, характеру діяльності служби і складності її організаційної структури.

Таким чином, Центральна служба управління міжнародних корпорацій –це функціональна служба на загальнокорпоративному рівні, що здійснюють підготовку інформації та рекомендацій з усіх питань, що входять до компетенції служб із наступною передачею їх вищій ланці керівництва для прийняття рішень.

З ускладненням процесів управління фірмами, що діють на міжнародному рівні, і появою ряду нових функцій управління виникла необхідність виділення в рамках центральних служб спеціалізованих відділів. До них насамперед можуть бути віднесені:

· відділи з удосконалювання організаційної структури управління,

· відділи, що займаються питаннями перспективного планування, визначення раціонального сполучення принципів централізації і децентралізації управління, а також розробки гнучких організаційних механізмів.

· відділи, що спеціалізуються на загальнофірмовому контролі, маркетингу, організації й обслуговуванні виробництва.

З транснаціоналізацією діяльності фірм у межах центральних служб з'явилися відділи, що займаються здійсненням зовнішніх зв'язків фірми з урядовими органами як на місцевому, так і на загальнодержавному рівні, із пресою й іншими засобами масової інформації, а також із громадськістю.

У веденні спеціальних відділів по здійсненню зв'язків із громадськістю можуть знаходитися питання реклами з метою створення престижу фірми в суспільстві (реклама благодійної діяльності тощо).

З посиленням централізації управління великою фірмою підвищується необхідність створення спеціальних відділів у центральних службах управління. Це є найважливішою особливістю сучасної структури транснаціональних корпорацій, що випливає з раціонального сполучення в управлінні принципів централізації і децентралізації.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  7. Аварійно-рятувальні служби
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  10. Адаптивні організаційні структури управління.
  11. Адміністративне право і державне управління.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 578

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні структури управління міжнародних корпорацій | Міжнародні відділення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.