Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інформаційний лист збірника наукових праць

«Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології»

Шановні колеги! Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка щорічно видає збірник наукових праць "Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології", який затверджено Президією ВАК України як фахове наукове видання з педагогічних наук, що публікує основні результати дисертаційних робіт (Бюлетень ВАК України, 1999 рік, № 4).

Наукові статті, що подаються до друку, повинні бути написані українською мовою та містити матеріал, не опублікований раніше. Відповідно до вимог ВАК України (Постанова № 7-06 від 15 січня 2003 р.) необхідно дотримуватися таких елементів написання статей: постановка проблеми у загальному вигляді та її зв'язок із важливими науковими чи практичними завданнями; аналіз основних досліджень і публікацій, в яких започатковано розв'язання даної проблеми і на які спирається автор, виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, котрим присвячується означена стаття; формулювання цілей статті (постановка завдання); виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів; висновки з даного дослідження і перспективи подальших розвідок у даному напрямку. З метою дотримання зазначених вище вимог до наукової статті слід жирним шрифтом виділити такі елементи статті: постановка проблеми, аналіз актуальних досліджень, мета статті, виклад основного матеріалу, висновки.

Обсяг статті, включно зі списком цитованої літератури (не більше 12 джерел), повинен становити 8–12 сторінок формату А 4. Відстань між рядками — півтора інтервали комп'ютерного стандарту, кегель 14; поля: верхнє і нижнє - 20 мм, ліворуч — 25 мм, праворуч — 10 мм. Середня кількість знакомісць у рядку - 65, кількість рядків на одній сторінці - до 30.

Рукопис оформляється згідно з Держстандартом ДСТУ 3008-95. У верхньому лівому куті першої сторінки рукопису ставиться УДК, у правому — прізвище та ініціали автора (авторів) і назва закладу, нижче посередині рядка — заголовок статті великими літерами. Між назвою закладу та заголовком статті - інтервал 2. Такий же інтервал між заголовком та анотацією.

Стаття має бути ретельно перевірена й повністю відредагована. Матеріали, в яких допущені будь-які помилки, до друку не допускаються.

До статті додаються:

1. Довідка про авторів на окремому аркуші: прізвище, ім'я, по батькові, місце роботи, посада, науковий ступінь, вчене звання, домашня адреса, адреса електронної пошти, контактні телефони.

2. Відзив-рекомендація наукового керівника (для аспірантів і здобувачів, що подають одноосібні статті).

3. Диск CD з електронною версією тексту у форматі Windows з текстовим редактором Microsoft Word 6.0/7.0/97. Шрифти – Times. Можливо також надіслати текст статті на електронну пошту кафедри педагогіки [pednauki@yandex.ru].

Термін подачі статті до І частини збірника – 1 квітня, до ІІ частини – 1 вересня.

Термін видання І частини збірника – 1 червня, ІІ частини – 1 листопада поточного року.

Видання здійснюється із залученням авторських коштів - 20 грн. за одну сторінку тексту. Кошти на видання надсилаються після повідомлення на електронну адресу автора про прийняття редколегією статті до друку, але не пізніше 10 днів після отримання повідомлення. Кошти поштовим переказом чи готівкою приймає старший лаборант кафедри педагогіки Лиценко Ірина Олександрівна (контактний телефон кафедри педагогіки 8(0542)68-59-47). Поштова адреса: кафедра педагогіки, Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, вул. Роменська, 87, м. Суми, 40002.

Редакційна колегія залишає за собою право направляти матеріали на додаткове рецензування, відхиляти статті, що не відповідають вимогам або науковим напрямкам збірника, переносити частину статей до наступного видання збірника.

Автору статті гарантується один примірник опублікованого збірника без додаткової оплати. За бажанням автори можуть замовити ксерокопії окремих статей. Пересилка поштою друкованих матеріалів здійснюється за кошти автора.


Читайте також:

  1. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  2. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  3. Анотування і реферування наукових текстів
  4. Бюджетне фінансування наукових досліджень здійснюється шляхом базового та програмно-цільового фінансування.
  5. В плануванні й організації наукових досліджень в економіці використовуються програмно-цільові методи.
  6. В плануванні й організації наукових досліджень в економіці використовуються програмно-цільові методи.
  7. Вибір оптимального розкладу (режиму) роботи в наукових організаціях.
  8. ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЗАБРУДНЕННЯ АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ ВІДПРАЦЬОВАНИМИ ГАЗАМИ АВТОМОБІЛІВ
  9. Вимоги до наукових гіпотез
  10. Виробничий і науково-технічний потенціал. Інформаційний потенціал
  11. Впровадження результатів наукових досліджень
  12. Впровадження та ефективність наукових досліджень.




Переглядів: 795

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Електронні ресурси | Інформаційний лист збірника наукових праць

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.