Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основна школа

Початкова школа

І. ОСНОВИ ВИРОБНИЦТВА

План

ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Тема 7. ЗМІСТ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ У

Лекція № 7

1. Загальна характеристика змісту технологічної підготовки учнів у школі відповідно до Державних стандартів середньої освіти та структури загальноосвітньої школи (С).

2. Характеристика змісту технологічної освіти в початковій, основній і старшій школі.

3. Логічна структура і наступність змісту технологічної підготовки учнів у школі.

 

2. Характеристика змісту технологічної освіти в початковій. Основній і старшій школі.

Нижче розкриваються можливості здійснення триєдиної мети щодо основних блоків навчального матеріалу, пов'язаного з кожним із п'яти загально шкільних завдань:

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Трудовий процес як цілеспрямована діяльність людини.

Елементи трудового процесу: праця людини, предмет праці, знаряддя праці.

Предмети праці: інструменти (робочі - ручні і механізовані, допоміжні,

вимірювальні), пристрої, машини.

Організація праці, режим праці, безпечні умови праці. Бережливе ставлення до предметів і засобів праці.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Знання про елементи трудового процесу з опорою на життєвий досвід учнів. Уміння розпізнавати відомі деталі, механізми, предмети і знаряддя праці в незнайомих трудових процесах.

Уявлення про роль виробництва у забезпеченні життєдіяльності окремої людини і суспільства в цілому.

Наявність орієнтовної основи для диференціації елементів трудового процесу.

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Техніка та технологія як матеріальна основа виробництва.

Функції техніки в системі суспільного виробництва.

Найпростіші технічні пристрої, їх призначення і будова.

Машина - головний об'єкт техніки. Характерні ознаки машини. Класифікація машин за технологічними ознаками: енергетичні, робочі, контрольні-інформаційні.

Механізм в машинах. Види з'єднань деталей машин: рухомі і нерухомі, роз'ємні і нероз'ємні.

Технологія як процес взаємодії природних, суспільних і технічних законів. Об'єкти обробки і переробки в технології: енергія, інформація, сировина і матеріали.

Способи впливу на предмети праці з метою зміни їхнього стану, властивостей, якостей, форм чи розмірів.

Технологічна операція. Технологічні операції ручної і машинної обробки матеріалів.

Конструкційні матеріали, їх властивості: фізичні, механічні, технологічні.

Основи технічних вимірювань. Методи та засоби вимірювань.

Технологічна документація: креслення, карта технологічного процесу.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Знання технологічних основ сучасного виробництва з опорою на знання учнів з основ наук на рівні предметно-практично діяльності.

Уміння застосувати при вивченні технологічних процесів знання, набуті при вивченні загальноосвітніх предметів.

Готовність до трудової діяльності при переважанні зовнішнього мотивування.

Готовність до технологічної діяльності на основі директивно-контролюючої допомоги вчителя.

Уміння, які формуються в безпосередньо в процесі реалізації змісту освітньої галузі "Технології".


Читайте також:

  1. II Основна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II. Основна частина
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. Австрійська школа маржиналізму.
  9. Австрійська школа.
  10. Американська школа.
  11. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  12. Багдадська школа книжкової мініатюри ( ХІІ – ХІІІ ст..).




Переглядів: 585

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи організації автоматизованого банку даних | Основна школа

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.