Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основна школа

Початкова школа

ПРОДУКТИВНА ПРАЦЯ

Старша школа

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Соціальні та технічні аспекти виробництва.

Виробничий процес - основа організації виробництва. Форми організації виробництва. Типи виробничих процесів. Стадії виробничого процесу. Суспільний поділ праці й утворення галузей виробництва. Галузева структура сучасного виробництва.

Стандартизація як засіб підвищення якості виробництва. Види стандартизації. Методи стандартизації.

Управління виробництвом. Менеджмент і маркетинг.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Знання елементів науково-технічних основ виробничого процесу з опорою на знання учнів з основ наук на рівні загально виробничих закономірностей.

Уміння творчо застосувати знання про основні базові технології в нових виробничих умовах.

Внутрішня потреба дотримання екологічних норм і правил. Готовність до виробничої діяльності на основі усвідомленого самоконтролю.

 

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Трудова діяльність людини як засіб задоволення власних і суспільних потреб.

Споживчі якості виробу.

Трудові прийоми з обробки найдоступніших матеріалів ручними інструментами.

Самообслуговування в процесі побутової праці.

Господарська діяльність, пов'язана з вирощуванням рослин і доглядом за тваринами.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Усвідомлення важливості праці для задоволення життєвих потреб людини.

Уміння використовувати прості ручні інструменти для обробки найдоступніших матеріалів із дотриманням правил безпечної роботи.

Бережливе ставлення до природи.

Розуміння трудових завдань у вигляді натурних зразків або пояснення вчителя.

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Продуктивність праці. Норма виробітку.

Нормування праці. Норма часу.

Трудові прийоми ручної обробки матеріалів.

Технологічні операції механічної обробки матеріалів.

Операції остаточної та оздоблювальної обробки матеріалів.

Види з’єднань деталей у виробах та прийми їх виконання.

Технічне обслуговування та дрібний ремонти механічного обладнання та електропобутових приладів.

Побутові ремонтні роботи і санітарний догляд за приміщеннями.

Роботи, пов'язані з вирощуванням рослин та доглядом за тваринами, проведенням агротехнічних дослідів.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Готовність учнів до систематичної праці з елементами конструкторсько-технологічної, художньо-конструкторської та дослідницької діяльності.

Сукупність знань, необхідних для виконання трудових прийомів і здійснення технологічних операцій ручної і механічної обробки основних конструкційних матеріалів, забезпечення технічного обслуговування та дрібного ремонту механічного обладнання і приладів, проведення побутових ремонтних робіт, вирощування рослин і догляду за тваринами, проведення агротехнічних дослідів.

Уміння виконувати трудові прийоми та здійснювати технологічні операції за допомогою ручних і механізованих знарядь праці.

Уміння виконувати необхідні і допустимі побутові ремонтні роботи.

Уміння виконувати роботи, пов'язані з вирощуванням рослин, доглядом за тваринами, переробкою сільськогосподарської продукції.

Забезпечення технічного обслуговування та дрібного ремонту механічного обладнання і приладів.

Уміння естетично оформляти виготовлені вироби, надавати продукції товарного вигляду і реалізувати її.

Дотримання вимог ресурсозбереження як основного способу зниження негативного впливу технологічної діяльності людини на природу.

Здатність до осмислення трудових завдань у формі графічного зображення або словесного опису.


Читайте також:

  1. II Основна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II. Основна частина
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. Австрійська школа маржиналізму.
  9. Австрійська школа.
  10. Американська школа.
  11. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  12. Багдадська школа книжкової мініатюри ( ХІІ – ХІІІ ст..).




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основна школа | Основна школа

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.