Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основна школа

Початкова школа

ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ

Старша школа

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Трудові процеси в умовах механізації та автоматизації виробництва. Технологічні процеси з виконанням вимог ресурсозбереження й екології виробництва.

Виробничі інформаційні технології.

Якісні показники результатів виробничої діяльності.

Виробнича діяльність в умовах ринкової економіки.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Сукупність знань про професійну діяльність за обраним профілем трудової підготовки.

Уміння виконувати трудові прийми і здійснювати технологічні операції в обраній сфері трудової підготовки

Уміння здійснювати елементи техніко-економічного аналізу виробничої діяльності з метою підвищення технічного рівня та якості продукції, робіт і послуг.

Готовність до трудової діяльності у виробничих умовах при переважанні внутрішнього мотивування.

Здатність до переносу знань, умінь та способів діяльності в нові умови праці.

 

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Праця в житті людини і суспільства.

Професія як результат розподілу праці в суспільстві.

Суспільне значення кожної професії.

Відмінності предметів і знарядь, умов і характеру праці працівників різних професій.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі). Усвідомлення важливості кожної професій для життя суспільства.

Розуміння потреби існування різних професій та відмінностей між ними.Розуміння важливості й необхідності вибору професії кожною людиною. Здатність осмислювати інформацію про світ професій.

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Класифікація професій на основі відмінностей предметів, знарядь, умов і мети праці.

Професія і людина. Вимоги професії до людини.

Характеристика професії.

Професіограма, її призначення і зміст.

Ціннісні орієнтації людини, їх роль у житті та трудовій діяльності.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Знання класифікаційних ознак поділу професій на типи, класи, відділи і групи.

Уявлення про типові професії найважливіших галузей виробництва.

Уміння співвідносити індивідуальні властивості людини з вимогами професії.

Прагнення до самовипробування в різних професіях через участь у відповідних видах трудової діяльності.

Здатність співвідносити свої ціннісні орієнтації з особливостями конкретних професій.


Читайте також:

  1. II Основна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II. Основна частина
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. Австрійська школа маржиналізму.
  9. Австрійська школа.
  10. Американська школа.
  11. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  12. Багдадська школа книжкової мініатюри ( ХІІ – ХІІІ ст..).




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основна школа | Старша школа

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.