Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управління соціально-етичною політикою в міжнародних корпораціях

Найважливішим завданням буде виступати задоволення потреб і підтримка гармонічної життєдіяльності суспільства і навколишнього середовища.

Досягнення подібної мети припускає розробку механізмів управління етичною політикою.

Етична політика – система заходів, правил і процедур, спрямованих на реалізацію місії міжнародної корпорації на основі дотримання задекларованих етичних принципів.

Основними цілями етичної політики є:

· дотримання прав споживачів;

· забезпечення найбільш ефективного використання природних і трудових ресурсів у країнах базування;

· облік національних особливостей;

· стимулювання і сприяння розвитку держав базування.

Формування соціально-етичної політики міжнародної корпорації включає наступні етапи:

1. Розробка місії корпорації, у якій відзначаються цілі у виробництві товарів і послуг, способи досягнення поставлених задач і принципи діяльності.Серед принципів діяльності особлива увага приділяється відношенню міжнародної корпорації до законів і правил країн базування.

2. Формування принципів поводження співробітників корпорації і зобов'язання корпорації в досягненні безпечних, здорових і стимулюючих високу продуктивність праці умовах, недопущення дискримінації, дотримання всіх положень трудового законодавства, забезпечення прийнятного морального клімату в колективі.

3. Розробка політики у відношенні захисту навколишнього середовища, що включає створення внутрішніх нормативних вимог до продукції, якості виробничих процесів, наданні конкретної інформації про вплив на навколишнє середовище всім зацікавленим особам і організаціям, санкцій до порушників правил поведінки. На базі цієї політики розробляються виробничі стандарти і типові методики, що враховують особливості різних країн базування і національне законодавство.

4. Розробка і доведення до кожного співробітника загальних правил поведінки і нормативних документів, що описують організаційно-правові вимоги до конкретних посад. Звичайно в подібних документах описуються бажані дії співробітників у визначених ситуаціях, а також дисциплінарні заходи впливу для порушників стандартів поводження.

5. Формування стандартів поводження, пов’язаних із прийняттям рішень у конфліктних ситуаціях і звичайній діяльності, а також зобов'язання співробітників щодо нерозголошення конфіденційної інформації або інформації, що представляє комерційну таємницю.

6. Створення служби, що сприяє розв’язанню конфліктів і застосовує заходи в протиправних випадках.

7. Формування політики у відношенні поводження з замовниками і постачальниками, заснованої на дотриманні етичних норм і довірі.

8. Створення загальних принципів звітності корпорації перед акціонерами, що приймаються державою, громадськими організаціями і локальними співтовариствами.

 

Принципи підбора персоналу

Для того, щоб не допускати етично неприйнятного поводження керівників, у практиці міжнародного менеджменту широко використовуються наступні критерії і принципи добора управлінських кадрів:

· приймаються на роботу тільки «правильні» люди. Прийом осіб із заплямованою репутацією є значним етичним ризиком;

· постійно удосконалюються і доводяться до співробітників норми відповідального поводження, скорочується час, пов’язаний з виконанням формальних процедур;

· привічаються широкі контакти менеджерів і рядових співробітників і широку участь управлінського персоналу в обговоренні усіх виробничих і суспільних проблем;

· менеджери виступають як особистості, що гідні наслідування, і використовують лідерські якості для виконання всіх соціально-виробничих задач.


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  8. Адаптивні організаційні структури управління.
  9. Адміністративне право і державне управління.
  10. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.
  11. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  12. Адміністративні методи управління




Переглядів: 602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток корпоративної культури | Поняття і функції нотаріату

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.035 сек.