Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 10. Комунікації і ефективність керування.

Зміст лекції.

1. Характеристика комунікації і комунікаційного процесу.

2. Основні характеристики і типи комунікацій.

3. Сутність і види спілкування.

4. Види і характеристика вербальних комунікацій.

5. Призначення і елементи невербальних комунікацій.

6. Визначення ефективності і якості управління.

7. Критерії і показники ефективності менеджменту.

 

1. Комунікація (лат. communico – роблю загальним, поєдную) – обмін інформацією, на основі якої керівник отримує дані, необхідні для прийняття рішень, доводить їх до працівників організації. Комунікаційна мережа – сукупність індивідів, які постійно взаємодіють між собою на основі створених і функціонуючих інформаційних каналів. Комунікаційний процес – обмін інформацією між двома і більш людьми, метою якого є забезпечення розуміння інформації.

Елементи процесу обміну інформацією:

 

Етапи комунікаційного процесу:

 

 

2. Комунікаційний стиль – засіб, за допомогою якого особа будує комунікаційні взаємодії з іншими. Види:

 

Ефективна комунікація – комунікація, що приводить до бажаного типу поведінки адресата і складається із забезпечення уваги адресата, забезпечення розуміння суті повідомлення, визнання і виконання певних дій на основі повідомлених вимог. Типи комунікацій:

 

 

3. Мова – процес перекодування думок у звукові або графічні структури, який залежать від тону (індикатор психологічного стану того, хто говорить) і гнучкості голосу (проявляється в діапазоні – високі і низькі тона, резонансі – шипіння, сиплість, темпі – швидкий, сповільнений, із середнім темпом мовлення).

Регулятори

Емблеми

Адаптери

 

Афектори

 

Спілкування

4. Вербальна мова – словесний канал, який використовується для передачі інформації. Вибір виду вербальних комунікацій залежить від цілей висловлення, кількості учасників:

  • Розмова –

 

· Лекція –

 

· Суперечка –

 

· Симпозіум –

 

5. Невербальна мова – мова тілорухів, на якій ми розмовляємо, навіть не усвідомлюючи цього. Елементи:

  • Поведінка –

 

  • Подразники –

 

  • Реакції –

 

  • Зони –

 

  • Жести –

 

  • Одяг –

 

  • Засоби прикраси –

 

 

6. Ефективність управління –сукупна результативність роботи всього трудового колективу організації, системи заходів, які є наслідком окремих зусиль керівника і спеціалістів.

Напрямок ефективності управління:

 

Якість управління – сукупність відповідності поведінки системи управління конкретній ситуації, яка дозволяє організації впевнено триматися при швидких змінах у внутрішньому і зовнішньому середовищах.

Чинники впливу на ефективність управління:

 

7. Критерії ефективності менеджменту –результативність управлінської діяльності менеджерів в організації, яка визначає якісні її сторони:

· оперативність – своєчасність ПУР, налагодженість механізмів зворотного зв'язку;

· надійність системи управління – достовірність, цінність і своєчасність інформації;

· рівень підготовки, стаж практичної діяльності і стабільність кадрів;

· якість виконання функцій, забезпеченість засобами орг. техніки;

· оптимальність системи управління.

Кількісніпоказники –

 

Якісніпоказники –

Соціальніпоказники –

 

 


Читайте також:

  1. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  2. Аналіз конструкції рульового керування.
  3. Аргументація як раціональна частина комунікації.
  4. ВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ. ЗАСОБИ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.
  5. Види комунікації в управлінні
  6. Винагорода за брокерську діяльність та ефективність її здійснення
  7. Виробничі потужності та ефективність їх використання у будівництві
  8. Вплив емоцій та фізичного перенавантаження на ефективність управлінської діяльності. Особистісна тривожність і емоційна стійкість менеджера.
  9. Вплив засобів масової комунікації на формування громадської думки, політичну свідомість та культуру . Функції масової комунікації.
  10. Вплив маркетингової комунікації на поведінку споживачів
  11. Вплив ПР на ефективність реалізації концепції маркетингу.
  12. Впровадження та ефективність наукових досліджень.




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8. Лідерство. | Види м’язової тканини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.