МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 10. Комунікації і ефективність керування.Зміст лекції. 1. Характеристика комунікації і комунікаційного процесу. 2. Основні характеристики і типи комунікацій. 3. Сутність і види спілкування. 4. Види і характеристика вербальних комунікацій. 5. Призначення і елементи невербальних комунікацій. 6. Визначення ефективності і якості управління. 7. Критерії і показники ефективності менеджменту.
1. Комунікація (лат. communico – роблю загальним, поєдную) – обмін інформацією, на основі якої керівник отримує дані, необхідні для прийняття рішень, доводить їх до працівників організації. Комунікаційна мережа – сукупність індивідів, які постійно взаємодіють між собою на основі створених і функціонуючих інформаційних каналів. Комунікаційний процес – обмін інформацією між двома і більш людьми, метою якого є забезпечення розуміння інформації. Елементи процесу обміну інформацією:
Етапи комунікаційного процесу:
2. Комунікаційний стиль – засіб, за допомогою якого особа будує комунікаційні взаємодії з іншими. Види:
Ефективна комунікація – комунікація, що приводить до бажаного типу поведінки адресата і складається із забезпечення уваги адресата, забезпечення розуміння суті повідомлення, визнання і виконання певних дій на основі повідомлених вимог. Типи комунікацій:
3. Мова – процес перекодування думок у звукові або графічні структури, який залежать від тону (індикатор психологічного стану того, хто говорить) і гнучкості голосу (проявляється в діапазоні – високі і низькі тона, резонансі – шипіння, сиплість, темпі – швидкий, сповільнений, із середнім темпом мовлення). Регулятори – Емблеми – Адаптери –
Афектори –
Спілкування – 4. Вербальна мова – словесний канал, який використовується для передачі інформації. Вибір виду вербальних комунікацій залежить від цілей висловлення, кількості учасників:
· Лекція –
· Суперечка –
· Симпозіум –
5. Невербальна мова – мова тілорухів, на якій ми розмовляємо, навіть не усвідомлюючи цього. Елементи:
6. Ефективність управління –сукупна результативність роботи всього трудового колективу організації, системи заходів, які є наслідком окремих зусиль керівника і спеціалістів. Напрямок ефективності управління:
Якість управління – сукупність відповідності поведінки системи управління конкретній ситуації, яка дозволяє організації впевнено триматися при швидких змінах у внутрішньому і зовнішньому середовищах. Чинники впливу на ефективність управління:
7. Критерії ефективності менеджменту –результативність управлінської діяльності менеджерів в організації, яка визначає якісні її сторони: · оперативність – своєчасність ПУР, налагодженість механізмів зворотного зв'язку; · надійність системи управління – достовірність, цінність і своєчасність інформації; · рівень підготовки, стаж практичної діяльності і стабільність кадрів; · якість виконання функцій, забезпеченість засобами орг. техніки; · оптимальність системи управління. Кількісніпоказники –
Якісніпоказники – Соціальніпоказники –
Читайте також:
|
||||||||
|