Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правове становище Антимонопольного комітету України

З метою забезпечення державного контролю за дотриманням антимонопольного законодавства, захисту інтересів підприємців та споживачів від його порушень утворено спеціальний держав­ний орган — Антимонопольний комітет України (АКУ),

Правове становище Антимонопольного комітету України визна­чається Законом України «Про Антимонопольний комітет Украї­ни».

Основними завданнями Антимонопольного комітету Укра­їни є:

здійснення державного контролю за дотриманням антимонопольного законодавства;

захист законних інтересів підприємців та споживачів шляхом запровадження заходів щодо запобігання і припинення порушень антимонопольного законодавства, накладання стягнень за порушен­ня антимонопольного законодавства в межах своїх повноважень;

сприяння розвитку добросовісної конкуренції у всіх сферах економіки.

Антимонопольний комітет та утворені ним територіальні від­ділення становлять систему органів Антимонопольного комітету України, яку очолює Голова комітету.

Антимонопольний комітет виконує такі функції:

контролює дотримання антимонопольного законодавства при створенні, реорганізації, ліквідації господарюючих суб'єктів; при здійсненні господарської діяльності підприємцями та при реалі­зації повноважень центральних і місцевих органів державної ви­конавчої влади;

розглядає справи про порушення антимонопольного законодав­ства та приймає рішення за результатами розгляду в межах своїх повноважень;

звертається до суду чи господарського суду з позовами (заявами) у зв'язку з порушеннями антимонопольного законодавства;

бере участь у розробці та вносить у встановленому порядку проекти актів законодавства з відповідних питань та інше.

Антимонопольний комітет України існує у складі Голови тадесяти державних уповноважених. Вимоги державних уповнова­жених та голів територіальних відділень Антимонопольного комітету України в межах їхніх повноважень є обов'язковими для вико­нання у визначені ними строки.

Органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване ста­новище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарю­вання чи іншим способом порушують правила конкуренції.

Рішення або дії цих органів, які спрямовані на обмеження кон­куренції чи можуть мати наслідком такі обмеження, визнаються обгрунтованими у випадках:

надання допомоги соціального характеру окремим суб'єктам господарювання за умови, що допомога надається без дискримі­нації інших суб'єктів господарювання;

надання допомоги за рахунок державних ресурсів з метою від­шкодування збитків, завданих стихійним лихом або іншими над­звичайними подіями, на певних ринках товарів або послуг, пере­лік яких встановлюється законодавством;

надання допомоги, в тому числі створення пільгових економіч­них умов окремим регіонам з метою компенсації соціально-еко­номічних втрат, викликаних важкою екологічною ситуацією;

здійснення державного регулювання, пов'язаного з реалізаці­єю проектів загальнонаціонального значення.


Читайте також:

  1. А/. Верховна Рада України.
  2. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  3. Аграрні закони України
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  7. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  8. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  9. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  10. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України
  11. Адміністративно-територіальний устрій, економічне становище українських земель у першій половині ХІХ ст.
  12. Адміністративно-територіальний устрій, економічне становище українських земель у першій половині ХІХ ст.




Переглядів: 806

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Законодавство про захист економічної конкуренції. Види порушень законодавства про економічну конкуренцію | Відповідальність за порушення антимонопольного законодавства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.