Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контроль — це процес, який забезпечує досягнення організацією постав­леної мети.

Конфлікт в управлінні — це відсутність згоди між двома або більше особа­ми, або групами. Кожна сторона робить все, щоб була прийнята їїточка зору або мета: заважає іншій стороні робити теж саме.

Конфлікт — це зіткнення серйозних розбіжностей, спір між працівника­ми чи структурними підрозділами, або між менеджером та його підлеглими.

Узгодження — це обговорення і прийняття єдиної думки про щось, одер­жати згоду на щось (що з ким).

Узгодження надає можливість кожному працівнику або структурному підрозділу виконувати свою конкретну роботу, чи її частини при згоді менеджера або інших працівників чи підрозділів організації. Цю адміністративну функцію здійснює менеджер шляхом обговорення і прийняття єдиної думки при підготовці і виконанні управлінських рішень. Організаційно-розпорядчі документи (положення, накази, розпорядження тощо) повинні бути узгоджені посадовими особами, яких стосується їх зміст. Таке узгодження здійснюється шляхом візування проекту документа.

Кращим засобом підтримки підлеглих у робочому стані й полегшення ви­конання їх обов'язків є проведення нарад лінійних та функціональних мене­джерів керівником організації. В результаті такої наради кожний підрозділ знає точно, що повинен він виконувати в цілому узгоджено з іншими підрозділами, щоб не виникали потім неузгоджені дії, непорозуміння.

Якщо менеджер знайде правильну форму взаємодії з підлеглими, то конфліктів може і не бути. Для цього треба усувати умови, які сприяють ви­никненню конфліктів.

Але ж менеджеру треба впроваджувати інновації, новітні технології, про­являти активність, відповідним чином реагувати надії конкурентів, зміни зов­нішнього середовища. Все це може викликати порушення гармонійного функ­ціонування організації чи окремого підрозділу, сприяти виникненню конфлік­тної ситуації. Конфлікт може приводити до підвищення ефективності організації, або може приводити до зниження особистої задоволеності, групо­вого співробітництва і ефективної організації. Роль конфлікту залежить від того, як ним управляє сам менеджер.

Причинами конфлікту можуть бути:

спільне використання ресурсів;

взаємозалежність завдань;

різні цілі виконання завдань;

різне розуміння цінностей;

недосконала комунікація.

Негативні наслідки конфлікту:

зниження продуктивності;

незадоволеність;

зниження морального стану;

збільшення відпливу персоналу;

погіршення соціальної взаємодії;

підвищення зацікавленості до неформальних організацій.

Контроль.

Ціллю адміністративної функції контролю є перевірка того, як виконується прийнята програма дій підлеглих прийнятим управлінським і встановленим принципам і правилам. Він повинен знайти відхилення та помилки для того, щоб можна було їх виправити і запобігти їх повторенню. Використовується до осіб та дій і практикується менеджером за всіма адміністративними функція­ми, викладеними вище.

Контроль повинен засвідчити, що програма або інше управлінське рішен­ня є і використовується, організація або її структурний підрозділ правильно функціонує.


Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  4. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  5. VII Контроль постачальника
  6. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  7. Алельні гени, знаходячись у гетерозиготному стані, не зливаються, не змінюють один одного і, не втрачаючи своєї індивідуальності, передаються в гамети.
  8. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  9. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  10. Брокер — торговий посередник, який забезпечує укладання угод за бажанням клієнтів та за їхній рахунок. Винагорода за послугу брокера — брокеридж.
  11. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  12. Бюджетний контроль на місцевому рівні




Переглядів: 705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Компетенція прийняття управлінських рішень передбачається статутами організації і законодавчими актами України. | Функції керівництва — це фази реалізації циклів управління, які здійснює менеджер у визначеній послідовності, основаній на розподілі, взаємодії та ко­ординації спільної праці.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.