![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Функції конкуренціїТипові випадки співвідношення попиту і пропозиції 1. Пропозиція перевищує попит.
2. Попит перевищує пропозицію.
3. Попит дорівнює пропозиції
ІІІ. Сутність ринку розкривається через його функції: – регулююча; – стимулююча; – розподільча; – відтворювальна. Загальними умовами виникнення ринку є: – суспільний поділ праці; – економічна відокремленість виробників; – приватна власність. Умовами формування і ефективного функціонування є: – наявність суб’єктів ринкових відносин, які будучи економічно і юридично незалежними можуть вступати у рівноправні відносини з приводу купівлі–продажу; – свобода підприємництва та вільний рух капіталів і товарів; – вільний доступ виробників до економічних ресурсів та інформації; – конкуренція – наявність конкурентного середовища; – вільне ціноутворення; – плюралізм форм власності та господарювання їх рівноправність; – економічна демократія; – обмежена регулююча роль держави.
ІV. Конкуренція (to concurred – зіштовхуватись) – економічна боротьба, суперництво між суб’єктами ринкового господарювання за ліпші умови виробництва, купівлі та продажу товарів і послуг. Конкуренція– економічна боротьба між відособленими виробниками продукції, робіт, послуг за задоволення своїх інтересів, що пов’язані з продажем, виконанням робіт, послуг одним і тим самим споживачам. 1. Стимулююча. Полягає у тому, що конкуренція сприяє заохоченню тих, хто раціональніше використовує фактори виробництва для найкращих кінцевих результатів, застосовуючи найновітніші досягнення науки і техніки, організацію праці і управління. 2. Контролююча функція. Контролює і обмежує економічну силу кожного підприємства. Чим досконаліша конкуренція тим справедливіше ціна. 3. Розподільча функція (розподіл факторів виробництва, доходів і продукції). Читайте також:
|
||||||||||||||
|