МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Бланк оцiнки своєї участi в психокорекцiйнiй групi
Прiзвище __________________ Дата _______
Проаналiзуйте свою участь у групi АСПН, оцiнiть її в балах, користуючись шкалою вiд 1 до 6 з урахуванням наведених нижче тверджень. Характеристика самоаналiзу своєї участi в групi АСПН
1. Я уникаю можливостей ставити запитання iншим, а виступаю прямими зверненнями до них. 2. Я пiдтримую iнших в групi. 3. Я здатний на конфронтацiю. 4. Я уникаю довгих розповiдей. 5. Я розмiрковую про результати, якi хочу отримати в групi. 6. Я здатний на вiдвертiсть у стосунках з iншими членами групи. 7. Я не залежу вiд натиску групи на мене або окремих її членiв i роблю те, що вважаю за потрiбне. 8. Я довiряю iншим членам групи. 9. Іншi готовi довiряти менi. 10. Я активний учасник групового процесу, а не спостерiгач. 11. Я вiдкрито проявляю свої почуття та реакцiє на те, що вiдбуваються в групi. 12. Я можу розумiти в групi психологiчний змiст, а не лише текст висловлювань.
Пiдпис ____________ У процесi функцiювання групи приблизно в серединi робочої стадiї (4-8 занять при двотижневому безперервному циклi занять вiдчуваються напруженiсть. Враховуючи це, можна якийсь день занять провести на природi. При цьому виконувати деякi вправи, двi з яких опишемо. Режим мовчання. Мета: звiльнити членiв групи вiд необхiдностi вербального спiлкування й тим самим забезпечити глибший самоаналiз. П р о ц е д у р а : в процесi прогулянки в групi проголошується "режим мовчання". Це означає, що учасники звертатимуться один до одного лише в разi крайньої необхiдностi. Звичайна ж iнформацiя передаються за допомогою жестiв, мiмiки або пози. Тривалiсть мовчання має бути не меншою, нiж пiвгодини, максимум - 1 година. Весь час група проводить разом: у ходьбi, спiльнiй роботi чи просто сидячи на травi. Дозволяється бiгати, грати, збирати ягоди, але все - без вербального тексту. Призначення такої гри подвiйне. По-перше, кожен її учасник у незвичнiй ситуацiї спiльного перебування без права на словеснi контакти починау по-новому сприймати себе й iнших. Ситуацiя сприяє роздумам i проникненню в глибини власного душевного життя. Внутрiшнє життя, своє та iнших учасникiв, вiдкривається для суб'єкта як нова реальнiсть, що заслуговує на спецiальне дослiдження й роздуми.Іiгрове мовчання сприяє розширенню свiдомостi й розвитковi зрiлостi. По-друге, за перiод мовчання у кожного члена групи накопичується гостра потреба в спiлкуваннi, вiн бiльшою мiрою починау цiнувати його пiзнавальну цiннiсть i значення для збагачення власного .досвiду. Скульптура. Мета: розвинути iнтерес у групi до психологiчного змiсту особистостi певної особи, дати можливiсть членам групи виразити його творчими засобами, опосерсдконано виявити ставлення протагонiста до свого "портрета" й до iнших людей. П р о ц е д у р а: прогагонiстовi пропонують стати, лягти або сiсти на помiст або стiл (на його вибiр i УЯВИТИ себе "глиною". Будь-хто з бажаючих може виступити в ролi скульптора й "вилiпити" психологiчний портрет людини. Ведучий пiдкреслюу: "Вилiпiть його таким, щоб скульптура передавала якiсь iстотнi його риси й стиль поведiнки". Грубi дотики до "глини" забороненi. Бажаючи надати "скульптурi" тієї чи iншої форми-пози, скульптор це робить лише легенькими дотиками. "Матерiал" - "глина" при цьому податливий i терплячий до певних незручностей. "Скульптор" не повинен допускати спроби принизити протагонiста. Сам вiн зобовязаний захистити протагонiста вiд реакцiє групи. Проте характерно, шо в разi ворожого, насторожепого ставлення до "скульптора" протагонiст наперед приписує: йому такi намiри, шо викликає мязову скутiсть, тодi як "скульпторовi", якому довiряють, легше впоратися iз завданням, навiть якщо образ вийшов дещо незвичайним, що дає: пiдстави для жартiв в аудиторiї. Контрольні питання: 1. Групова дискусія 2. Психомалюнок 3. Рольова гра 4. Психодрама 5. Методи невербальної взаємодії 6. Психогімнастика як допоміжний метод АСПН 7. Характеристика самоаналізу участі у групі АСПН 8. Використання вправ у АСПН.
Читайте також:
|
||||||||
|