Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бланк оцiнки своєї участi в психокорекцiйнiй групi

 

Прiзвище __________________ Дата _______

 

Проаналiзуйте свою участь у групi АСПН, оцiнiть її в балах, користуючись шкалою вiд 1 до 6 з урахуванням наведених нижче тверджень.

Характеристика самоаналiзу своєї участi в групi АСПН

 

1. Я уникаю можливостей ставити запитання iншим, а виступаю прямими зверненнями до них.

2. Я пiдтримую iнших в групi.

3. Я здатний на конфронтацiю.

4. Я уникаю довгих розповiдей.

5. Я розмiрковую про результати, якi хочу отримати в групi.

6. Я здатний на вiдвертiсть у стосунках з iншими членами групи.

7. Я не залежу вiд натиску групи на мене або окремих її членiв i роблю те, що вважаю за потрiбне.

8. Я довiряю iншим членам групи.

9. Іншi готовi довiряти менi.

10. Я активний учасник групового процесу, а не спостерiгач.

11. Я вiдкрито проявляю свої почуття та реакцiє на те, що вiдбуваються в групi.

12. Я можу розумiти в групi психологiчний змiст, а не лише текст висловлювань.

 

Пiдпис ____________

У процесi функцiювання групи приблизно в серединi робочої стадiї (4-8 занять при двотижневому безперервному циклi занять вiдчуваються напруженiсть. Враховуючи це, можна якийсь день занять провести на природi. При цьому виконувати деякi вправи, двi з яких опишемо.

Режим мовчання. Мета: звiльнити членiв групи вiд необхiдностi вербального спiлкування й тим самим забезпечити глибший самоаналiз.

П р о ц е д у р а : в процесi прогулянки в групi проголошується "режим мовчання". Це означає, що учасники звертатимуться один до одного лише в разi крайньої необхiдностi. Звичайна ж iнформацiя передаються за допомогою жестiв, мiмiки або пози. Тривалiсть мовчання має бути не меншою, нiж пiвгодини, максимум - 1 година. Весь час група проводить разом: у ходьбi, спiльнiй роботi чи просто сидячи на травi. Дозволяється бiгати, грати, збирати ягоди, але все - без вербального тексту.

Призначення такої гри подвiйне. По-перше, кожен її учасник у незвичнiй ситуацiї спiльного перебування без права на словеснi контакти починау по-новому сприймати себе й iнших. Ситуацiя сприяє роздумам i проникненню в глибини власного душевного життя. Внутрiшнє життя, своє та iнших учасникiв, вiдкривається для суб'єкта як нова реальнiсть, що заслуговує на спецiальне дослiдження й роздуми.Іiгрове мовчання сприяє розширенню свiдомостi й розвитковi зрiлостi.

По-друге, за перiод мовчання у кожного члена групи накопичується гостра потреба в спiлкуваннi, вiн бiльшою мiрою починау цiнувати його пiзнавальну цiннiсть i значення для збагачення власного .досвiду.

Скульптура. Мета: розвинути iнтерес у групi до психологiчного змiсту особистостi певної особи, дати можливiсть членам групи виразити його творчими засобами, опосерсдконано виявити ставлення протагонiста до свого "портрета" й до iнших людей.

П р о ц е д у р а: прогагонiстовi пропонують стати, лягти або сiсти на помiст або стiл (на його вибiр i УЯВИТИ себе "глиною". Будь-хто з бажаючих може виступити в ролi скульптора й "вилiпити" психологiчний портрет людини. Ведучий пiдкреслюу: "Вилiпiть його таким, щоб скульптура передавала якiсь iстотнi його риси й стиль поведiнки". Грубi дотики до "глини" забороненi. Бажаючи надати "скульптурi" тієї чи iншої форми-пози, скульптор це робить лише легенькими дотиками. "Матерiал" - "глина" при цьому податливий i терплячий до певних незручностей.

"Скульптор" не повинен допускати спроби принизити протагонiста. Сам вiн зобовязаний захистити протагонiста вiд реакцiє групи. Проте характерно, шо в разi ворожого, насторожепого ставлення до "скульптора" протагонiст наперед приписує: йому такi намiри, шо викликає мязову скутiсть, тодi як "скульпторовi", якому довiряють, легше впоратися iз завданням, навiть якщо образ вийшов дещо незвичайним, що дає: пiдстави для жартiв в аудиторiї.

Контрольні питання:

1. Групова дискусія

2. Психомалюнок

3. Рольова гра

4. Психодрама

5. Методи невербальної взаємодії

6. Психогімнастика як допоміжний метод АСПН

7. Характеристика самоаналізу участі у групі АСПН

8. Використання вправ у АСПН.

 


Читайте також:

  1. Алельні гени, знаходячись у гетерозиготному стані, не зливаються, не змінюють один одного і, не втрачаючи своєї індивідуальності, передаються в гамети.
  2. Бланк документа
  3. Бланк документа, вимоги що пред'являються до нього.
  4. Бланк документа, вимоги, що пред’являються до нього
  5. Бланки, форми і штампи
  6. В ході своєї роботи бухгалтер має справу з різними документами.
  7. Вимоги до бланків документів
  8. Вимоги до бланків документів. Оформлювання сторінки
  9. Заява про видачу ліцензії на бланку встановленої форми (згідно з додатком 1 до пункту 1.2.4 Ліцензійних умов провадження туроператорської та турагентської діяльності (додаток 1).
  10. Інвентаризація каси та бланків суворої звітності на підприємствах готельно-ресторанного господарства
  11. КР в період своєї могутності і слави. Володимир Великий і Ярослав Мудрий: порівняльна характеристика їх діяльності.




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Використання вправ у АСПН | Полтава 2008 ВСТУП

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.