МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Бланк оцiнки своєї участi в психокорекцiйнiй групi
Прiзвище __________________ Дата _______
Проаналiзуйте свою участь у групi АСПН, оцiнiть її в балах, користуючись шкалою вiд 1 до 6 з урахуванням наведених нижче тверджень. Характеристика самоаналiзу своєї участi в групi АСПН
1. Я уникаю можливостей ставити запитання iншим, а виступаю прямими зверненнями до них. 2. Я пiдтримую iнших в групi. 3. Я здатний на конфронтацiю. 4. Я уникаю довгих розповiдей. 5. Я розмiрковую про результати, якi хочу отримати в групi. 6. Я здатний на вiдвертiсть у стосунках з iншими членами групи. 7. Я не залежу вiд натиску групи на мене або окремих її членiв i роблю те, що вважаю за потрiбне. 8. Я довiряю iншим членам групи. 9. Іншi готовi довiряти менi. 10. Я активний учасник групового процесу, а не спостерiгач. 11. Я вiдкрито проявляю свої почуття та реакцiє на те, що вiдбуваються в групi. 12. Я можу розумiти в групi психологiчний змiст, а не лише текст висловлювань.
Пiдпис ____________ У процесi функцiювання групи приблизно в серединi робочої стадiї (4-8 занять при двотижневому безперервному циклi занять вiдчуваються напруженiсть. Враховуючи це, можна якийсь день занять провести на природi. При цьому виконувати деякi вправи, двi з яких опишемо. Режим мовчання. Мета: звiльнити членiв групи вiд необхiдностi вербального спiлкування й тим самим забезпечити глибший самоаналiз. П р о ц е д у р а : в процесi прогулянки в групi проголошується "режим мовчання". Це означає, що учасники звертатимуться один до одного лише в разi крайньої необхiдностi. Звичайна ж iнформацiя передаються за допомогою жестiв, мiмiки або пози. Тривалiсть мовчання має бути не меншою, нiж пiвгодини, максимум - 1 година. Весь час група проводить разом: у ходьбi, спiльнiй роботi чи просто сидячи на травi. Дозволяється бiгати, грати, збирати ягоди, але все - без вербального тексту. Призначення такої гри подвiйне. По-перше, кожен її учасник у незвичнiй ситуацiї спiльного перебування без права на словеснi контакти починау по-новому сприймати себе й iнших. Ситуацiя сприяє роздумам i проникненню в глибини власного душевного життя. Внутрiшнє життя, своє та iнших учасникiв, вiдкривається для суб'єкта як нова реальнiсть, що заслуговує на спецiальне дослiдження й роздуми.Іiгрове мовчання сприяє розширенню свiдомостi й розвитковi зрiлостi. По-друге, за перiод мовчання у кожного члена групи накопичується гостра потреба в спiлкуваннi, вiн бiльшою мiрою починау цiнувати його пiзнавальну цiннiсть i значення для збагачення власного .досвiду. Скульптура. Мета: розвинути iнтерес у групi до психологiчного змiсту особистостi певної особи, дати можливiсть членам групи виразити його творчими засобами, опосерсдконано виявити ставлення протагонiста до свого "портрета" й до iнших людей. П р о ц е д у р а: прогагонiстовi пропонують стати, лягти або сiсти на помiст або стiл (на його вибiр i УЯВИТИ себе "глиною". Будь-хто з бажаючих може виступити в ролi скульптора й "вилiпити" психологiчний портрет людини. Ведучий пiдкреслюу: "Вилiпiть його таким, щоб скульптура передавала якiсь iстотнi його риси й стиль поведiнки". Грубi дотики до "глини" забороненi. Бажаючи надати "скульптурi" тієї чи iншої форми-пози, скульптор це робить лише легенькими дотиками. "Матерiал" - "глина" при цьому податливий i терплячий до певних незручностей. "Скульптор" не повинен допускати спроби принизити протагонiста. Сам вiн зобовязаний захистити протагонiста вiд реакцiє групи. Проте характерно, шо в разi ворожого, насторожепого ставлення до "скульптора" протагонiст наперед приписує: йому такi намiри, шо викликає мязову скутiсть, тодi як "скульпторовi", якому довiряють, легше впоратися iз завданням, навiть якщо образ вийшов дещо незвичайним, що дає: пiдстави для жартiв в аудиторiї. Контрольні питання: 1. Групова дискусія 2. Психомалюнок 3. Рольова гра 4. Психодрама 5. Методи невербальної взаємодії 6. Психогімнастика як допоміжний метод АСПН 7. Характеристика самоаналізу участі у групі АСПН 8. Використання вправ у АСПН.
Читайте також:
|
||||||||
|