![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Задачі, що приводять до поняття визначеного інтегралаВизначений інтеграл. Лекція №4 План лекції:
1. Задачі, що приводять до поняття визначеного інтеграла. 2. Визначення визначеного інтеграла. Умови існування визначеного інтеграла. 3. Властивості визначеного інтеграла. 4. Оцінка визначеного інтеграла. Теореми про оцінку. 5. Теорема про середнє значення функції 1. Задача про площу криволінійної трапеції. Нехай функція Задача полягає в обчисленні площі Розв’язання.Розіб’ємо відрізок Множина точок Через кожну точку В кожному з відрізків Тоді площа всієї трапеції Точність цієї формули збільшується із збільшенням кількості часткових відрізків і з зменшенням максимальної довжини цих відрізків. Точне значення площі криволінійної трапеції одержимо, коли перейдемо до границі при
2. Задача про пройдений шлях. Нехай матеріальна точка рухається прямолінійно з швидкістю, яка є неперервною функцією часу: Розв’язання. Розіб’ємо відрізок часу
Ця формула тим точніша, чим менші величини
3. Задача про масу неоднорідного стержня Нехай прямолінійний матеріальний стержень займає на осі Розв’язання. Розіб’ємо стержень довільним чином на
Точне значення маси стержня одержимо, якщо перейдемо до границі при
До границь вигляду (1)–(3) приводять багато інших задач. Тому виникає потреба навчитися обчислювати такі границі незалежно від конкретного змісту тієї чи іншої задачі. Читайте також:
|
||||||||
|