МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 2.1.1. Еволюція прав людини під впливом глобалізаційних процесів.Інтенсифікація глобалізаційних процесів. Під впливом глобалізаційних процесів трансформується взаємодія права та політики. Зокрема, можна визначити наступні прояви взаємодії двох вказаних соціальних систем в умовах глобалізації. 1. На сьогодні досить часто пріоритетні напрями державної політики визначаються відповідно до взятих державою на себе міжнародних зобов’язань. Не слід забувати також про формування стратегії держави, спрямованої на здобуття членства в певній міжнародній організації. Відповідно вказані прагнення держави відображаються як на правотворчій, так і на правозастосовчій діяльності. 2. Держава, яка є учасником наддержавної організації, найчастіше делегує певну частину своїх повноважень, частину суверенітету відповідному наднаціональному утворенню, що відображається, в першу чергу, на законодавстві цієї країни. 3. Під впливом світових „демократизаційних” процесів державна політика модернізується таким чином, щоб якнайбільше відповідати загальновизнаним стандартам і, в першу чергу, це відбивається на праві. 4. Під впливом поширення єдиних правових стандартів, поступового зближення правових систем у світі, формування єдиного правового поля, зростає рівень взаємодії, зміцнюються взаємозв’язки між існуючими політичними системами. У цілому сьогодні можна констатувати зміцнення зв’язків між економікою, політикою та правом, що відбувається саме під впливом процесів глобалізації. Досить цікавою з цього приводу є думка Дж. Сороса, який наголошує, що політика страждає від безлічі недоліків, від яких вільний ринок, проте з того факту, що політика є недосконалою, зовсім не випливає, що ми можемо без неї обійтися. Ми готові визнати, що ринок менш недосконалий, ніж регулюючі органи, і що індивідуальні рішення більш привабливі, порівняно з колективними. Але навіть у цьому випадку нам необхідна та чи інша форма державного управління. З цього слідує, що як би стрімко не розвивались економічні, зокрема, ринкові, відносини і якими б досконалими та самодостатніми вони не видавались на перший погляд, все ж економіка потребує чіткої економічної політики та відповідного правового регулювання. ПЛАН 1. Характеристика поколінь прав людини. 2. Глобалізація у сфері забезпечення прав людини. 3. Інститут обмежень прав людини на сучасному історичному етапі. 4. Гарантії прав людини в умовах глобалізації. Основні поняття: права людини, покоління прав людини, універсалізація прав людини, гуманізація, демократизація, обмеження прав людини, загальне благо, стійкий розвиток, гарантії прав людини, механізм забезпечення прав людини, правові засоби забезпечення прав людини. Мета заняття: Навчальна – ознайомитись з інформацією про: характеристику поколінь прав людини; засвоїти знання про: глобалізацію у сфері забезпечення прав людини; інститут обмежень прав людини на сучасному історичному етапі; гарантії прав людини в умовах глобалізації. Розвивальна – розвиток і тренінг якостей критичного мислення, розумових умінь та навичок, пізнавальної самостійності, комунікативної компетентності, спеціальних юридичних компетенцій, інформаційної культури, рис психологічної усталеності, стимулювання самоактуалізації та самореалізації особистості студентів; формування навичок юридичної кваліфікації порушень прав людини; формування умінь юридичного аналізу інструментів захисту, інструментів охорони та інструментів реалізації конкретних прав людини. Виховна – забезпечити усвідомлення прав і свобод людини як універсальної цінності людства; ролі державно-правових інститутів у механізмі забезпечення прав людини; сприяти професійної усталеності юристів, формуванню поваги до людської гідності, прав і свобод людини; формування переконань та ціннісних орієнтацій студентів відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховання активної громадянської позиції; формування розвинутої правосвідомості та правової культури. Читайте також:
|
||||||||
|