Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Позитивні жести.

1. Розкриті руки долонями догори (Дод. 1. Мал. 4) означають приязність, відкритість, бажання спілкуватися. Часто цей жест супроводжується піднятими плечима. Людина ніби хоче сказати: “Що ще ви від мене хочете?” (Дод. 1. Мал. 5). До жестів відкритості належить також розщібнений піджак (куртка). Якщо людина довіряє співрозмовнику, то вона розщібне або й зніме піджак у його присутності.

Виробивши звичку в процесі спілкування тримати долоні відкритими, вчитель може підвищити довіру до себе. І навпаки, якщо жест відкритих долонь стає звичним, зменшується кількість брехні в мовленні людини. Відкриті долоні педагога заохочуватимуть співбесідників бути відвертими, щирими й довірливими.

2. Рука біля щоки (Дод. 1. Мал. 6) означає, що людина знаходиться у стані роздумів про щось. Та цей жест є досить неоднозначним. Наприклад, якщо учень дивиться вдалину, причому його тіло випрямлене, а ноги міцно стоять на підлозі, то насправді він не слухає пояснення. А якщо учень нахилився вперед, сидячи на краю стільця, схилив голову набік та сперся нею на руку – він дійсно слухає.

3. Схилена набік голова означає інтерес, зацікавленість, створює враження інтенсивного слухання. Про це слід пам’ятати вчителю, якому за мінімум часу потрібно повідомити максимум інформації. Коли слухачі втрачають “хід думки”, то голови випрямляються, плечі спочатку піднімаються, потім опускаються, погляд починає ковзати по стелі, стінах, інших людях, і, нарешті, тіло приймає позу, спрямовану до виходу з приміщення. У цьому випадку вчитель, лектор повинен зрозуміти, що йому невербально передають: “Досить”.

4. Маніпуляції з предметом (прикушування кінчика якого-небудь предмета: дужки окулярів, олівця, ручки) свідчать про невпевненість під час розв’язання проблеми, потребу в додатковій інформації. Маніпуляції з предметами часто є приводом виграти час. Приміром, коли людина повільно знімає окуляри, старанно витирає скельця (деякі люди можуть це робити по

46 Кучерявець В.Г. Основи педагогічної майстерності. Практикум. Навчально-методичний посібник для студентів філологічного факультету заочної форми навчання. – Ніжин: Редакційно-видавничий відділ НДПУ ім. М.Гоголя, 2002. – С. 50-51.

— 41 —

п’ять разів на годину), або коли окуляри знімають і людина починає гризти або просто тримати в роті кінець дужки (Дод. 1. Мал. 7). Оскільки говорити з яким-небудь предметом в роті складно, то людина отримує можливість відмовчуватися, займаючись тим часом пошуком нової інформації чи нових варіантів вирішення проблеми.

Крім цього, розв’язуючи складне питання, багато людей починають ходити вперед-назад. Про велику зосередженість під час прийняття рішення свідчить жест: затиснення носа рукою, поєднане із закритими очима (Дод. 1. Мал. 8). У процесі роздумів над прийняттям правильного рішення може відбуватися ще й почісування підборіддя (Дод. 1. Мал. 9).


Читайте також:

  1. Глобалізація має як позитивні, так і негативні наслідки.
  2. Глобалізація світової економіки: позитивні та негативні наслідки. Глобальні проблеми сучасності.
  3. Індустріалізація і колективізація: позитивні і негативні наслідки. Економічні погляди М. Соболєва, Б. Брускуса
  4. Індустріалізація та колективізація: позитивні і негативні наслідки
  5. Косигінські реформи 1966-1970 рр. викликали позитивні зрушення, але з-за консерватизму бюрократичної влади на місцях були зведені нанівець.
  6. Негативні жести.
  7. Позитивні закони мають відповідати
  8. Позитивні наслідки
  9. Позитивні та проблемні аспекти функціонування інформаційних систем в організаціях
  10. П’ЯТИ-КРОКОВА МОДЕЛЬ ПОЗИТИВНІЙ КРОС КУЛЬТУРНІЙ ПСИХОТЕРАПІЇ
  11. Функції конфліктів. За своєю природою конфлікт може бути носієм як конструктивних, так і деструктивних тенденцій, що визначають його позитивні та негативні функції.




Переглядів: 1705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концепція інноваційного економічного зростання. | Тема 2. Київська Русь та її місце в історичній долі українського народу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.