МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
П’ЯТИ-КРОКОВА МОДЕЛЬ ПОЗИТИВНІЙ КРОС КУЛЬТУРНІЙ ПСИХОТЕРАПІЇАЛГОРИТМ ПРОЦЕСУ КОНСУЛЬТУВАННЯ Горизонтальне консультування (рух по процесу): скарга → бажання →рішення→намір→дія→ результат. • Всі клієнти ресурсні; • Керування процесом консультування (Щоб клієнту стало краще для клієнта); • Активне слухання (слухаю, чую, розумію, питаю в реальності клієнта); • Емпатія; • Конгруентність (відповідність внутрішнього стану до власних зовнішніх дій); • Давати вибір напрямку клієнту; • Після прийняття рішення не повертатись в скаргу і бажання; • Баланс між паузами і запитаннями; • Контакт з клієнтом: дорослий – дорослий; • Важливість директивності – зупиняти клієнта при неодноразовому повторенні; • Вертикальне консультування (рух по стану): директивні питання; віддзеркалення питання; питання про надію; позитивна реінтерпретація; дистанціювання клієнта від проблеми; визначення здібностей клієнта; висловлення захоплення клієнтом та поваги до нього; переведення «-» у «+». • Пам’ятати про принцип балансу, принцип надії, принцип самодопомоги.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|