Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Споруди для обслуговування громадського транспорту

На автомобільних дорогах загального користування здійснюються приміські та міжміські автобусні перевезення^ Для обслуговуван­ня організованих пасажирських автобусних перевезень передбача­ють систему будівель і споруд. В початковому, проміжному та кін­цевому пунктах влаштовуються автовокзали, автостанції, автобусні зупинки.

Кожен комплекс для обслуговування пасажирських перевезень включає три обов'язкові зони: транспортну, посадочну, обслугову­вання пасажирів.

Транспортна зона комплексу — це зона, ізольована від руху сторонніх транспортних засобів і пішоходів, в якій знаходяться тільки автобуси на зупинці, передбаченій розкладом руху.

Посадочна зона — це зона, в якій здійснюються посадка і висад­ка пасажирів.

Зона обслуговування пасажирів — це зона, в якій передбачено надання пасажирам послуг. Структурна схема комплексів обслуго­вування пасажирських перевезень наведена на рис. 3.3.

 

 

Рис 3.3Схема комплексів обслуговування пасажирських перевезень

Автовокзали служать для обслуговування міжміських пасажирських перевезень. Розраховані на тривале перебування пасажирів і відповідне їх обслуговування (відпочинок, харчування, інформація, камери схову тощо).

Пасажирські автостанції мають у своєму складі менше служб для задоволення потреб пасажирів, ніж автовокзали, і призначені для короткочасного перебування пасажирів.

Автобусні зупинки призначені для короткочасного чекання автобусів, посадки та висадки пасажирів.

Автовокзали розміщують у великих містах з населенням понад 100 тисяч.

Автостанції розміщують у середніх (з населенням понад 50 тисяч) і малих (з населенням понад 10 тисяч) містах, а також у великих сільських населених пунктах (з населенням понад 2 тисячі).

Автобусні зупинки мають три зони: транспортну, посадочну, обслуговування пасажирів.

До транспортної зони входять :

- -зупинковий майданчик для автобусів,

- -перехідно-швидкісні смуги

- -елементи ізоляції зупинки від основних смуг руху.

Розміри зупинкових майданчиків залежать від категорії дороги та кількості автобусів, що зупиняються одночасно.

Категорія дороги І ІІ ІІІ IV V
Ширина зупинкового майданчика, м 3,75 3,75 3,5 3,0 3,0
Кількість автобусів, що зупиняються одночасно З
Довжина зупинкового майданчика, м З7

Довжина майданчиків повинна бути для зупинки одного автобуса –13 м, двох – 25 м, трьох – 37 м.

Зупинкові майданчики на дорогах Іа категорії розміщують за межами земляного полотна і відділяють від проїзної частини. На дорогах 16, II та III категорій зупинкові майданчики відділяються від основних смуг руху розділовою смугою завширшки 0,75 м, а на дорогах III категорії – 0,5 м. по довжині майданчика і не менш як по 20 м за його межами. На дорогах IV і V категорій зупинкові майданчики відділяють від основних смуг руху суцільною лінією розмітки. До посадочної зони автобусної зупинки входять перон і пости посадки (висадки) пасажирів. Довжина перону залежить від кількості постів посадки, тоб­то від кількості автобусів, що зупиняються одночасно.

На один пост посадки довжина перону має бути меншою від 10 м, ширина — не меншою від 2 м. Поверхня посадкових майданчиків повинна мати тверде покриття на довжину не меншу довжини зупинкового майданчика та ширину не менше ніж 2 м. Посадкові майданчики (перон) має бути піднятим над поверхнею зупинкового майданчика на 0,2 м і огороджений бордюром.

До зони обслуговування пасажирів автобусної зупинки входять майданчик чекання автобуса з автопавільйоном або без нього, санітарна частина та підходи.

Автопавільйони будують на всіх автобусних зупинках доріг І і II категорій. На дорогах III категорії автопавільйони влаштовують на зупинках а максимальною посадкою пасажирів. На дорогах IV і V категорій автопавільйони можуть бути встановлені через одну зу­пинку.

Ближча грань автопавільйону має знаходитись не ближче 2 м від кромки зупинкового майданчика. Туалети краще розміщувати не ближче 15 м від автопавільйону.

Конструкція автопавільйону показана на рис. 3.4.

 

 

 

Від посадкових майданчиків за напрямками основних потоків пасажирів необхідно проектувати тротуари завширшки 1,0 м, приєднуючи їх до існуючих. За необхідності вони повинні забезпечувати рух інвалідних колясок.

Зупинки пасажирського транспорту загального користування поза межами населених пунктів слід розташовувати на ділянках доріг при поздовжніх похилах не більше ніж 40 ‰.

Зупинки пасажирського транспорту загального користування на дорогах I-а, І-б категорій слід розташовувати одну проти другої з одночасним спорудженням пішохідних переходів у різних рівнях та встановленням дорожніх огорож першої групи на розділювальній смузі. На дорогах І-б категорії, якщо влаштовуються пішохідні переходи в одному рівні, та на дорогах II, III, IV, V категорій зупинки пасажирського транспорту загального користування слід розміщувати на відстані не менше ніж 30 м між ближчими сторонами павільйонів.

зонах перехресть та примикань доріг зупинки пасажирського транспорту загального користування слід розташовувати за ними. Відстань від кінця заокруглення до початку зупинкового майданчика повинна бути не менше ніж 50 м з обов'язковим влаштуванням заїзної кишені та забезпеченням видимості згідно з ДСТУ 3587.

На дорогах І-б, II, III категорій автобусні зупинки слід розташовувати не частіше ніж через 3 км, а в курортних районах і густонаселених місцевостях – 1,5 км.

На зупинках пасажирського транспорту загального користування необхідно влаштовувати туалети та урни для сміття. Від посадкового майданчика до туалету повинна бути пішохідна доріжка завширшки не менше ніж 0,75 м з твердим покриттям.


Читайте також:

  1. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  2. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  3. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  4. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  5. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  6. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  7. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  8. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  9. Багатоканальні системи масового обслуговування
  10. БАГАТОКОВШОВІ ЕКСКАВАТОРИ. ВИЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТУЮЧІ МАШИНИ. КОМПЛЕКСИ МАШИН БЕЗПЕРЕРВНОЇ ДІЇ
  11. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  12. Безпека транспорту




Переглядів: 1626

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підприємства технічного обслуговування транспортних засобів | Галузі, на перетині яких розвивається інформаційний менеджмент

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.