МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Підприємства технічного обслуговування транспортних засобівЗабороняється розміщувати об'єкти дорожнього сервісу: - ближче ніж 150 м від дорожніх розв'язок в одному рівні; - ближче ніж 100 м від шляхопроводів та мостів, які не є елементами транспортної розв'язки в різних рівнях; - ближче ніж 100 м від залізничних переїздів; - на перехідно-швидкісних смугах; - на пішохідних і велосипедних доріжках; - на зупинках пасажирського транспорту; - на штучних спорудах; - на ділянках доріг з ухилом більше 40 ‰; - в місцях, де коефіцієнт безпеки менше 0,8 або коефіцієнт аварійності більше 20.
Головним підприємством технічного обслуговування автомобілів є автозаправні станції (АЗС), що забезпечують безперебійне функціонування автомобільного транспорту. Необхідна відстань між АЗС на дорогах I-а, І-б категорій – від 15 до 20 км (для кожного напрямку руху), II категорії – від 35 км до 40 км, III категорії – від 50 км до 60 км, IV і V категорій – від 60 км до 80 км. Необхідна відстань між АЗС на дорогах I-а, І-б категорій – від 15 до 20 км (для кожного напрямку руху), II категорії – від 35 км до 40 км, III категорії – від 50 км до 60 км, IV і V категорій – від 60 км до 80 км Потужність АЗС (кількість заправок на добу) необхідно визначати розрахунком залежно від інтенсивності руху та складу транспортного потоку. .Рекомендується така потужність АЗС (кількість заправок на добу):
Відстань між АЗГНС та їх потужність необхідно визначати розрахунком залежно від кількості автотранспортних засобів, що працюють на газі, в складі транспортного потоку. Відстань між АЗС рекомендується приймати залежно від інтенсивності руху та кількості заправок на добу (табл. 3.1).
Не можна розміщувати АЗС на кривих малого радіуса, на ділянках з обмеженою видимістю, на підйомах і спусках, у місцях, де в'їзд на АЗС заважатиме транспортним потокам. На в'їздах і виїздах з АЗС влаштовуються перехідно-швидкісні смуги. Ширина проїзної частини виїздів має бути не менш як 6 м. Влаштовують АЗС в основному, по обидва боки дороги. Довжина підходів до заправних колонок
де l— довжина автомобіля, м; k — кількість автомобілів, що чекають заправку; n— кількість колонок для заправки. Не дозволяється розташовувати АЗС на ділянках доріг з поздовжнім похилом більше 40 ‰ з радіусами кривих у плані менше 1000 м, з радіусом опуклих кривих менше 10000 м – ближче 250 м від залізничних переїздів. Забороняється будівництво АЗС ближче 1000 м від водойм. АЗС необхідно розташовувати так, щоб рельєф місцевості не сприяв забрудненню великих територій у разі аварії на АЗС. Для очищення вод поверхневого стоку з майданчика АЗС у системі водостоків повинні бути передбачені водоочисні споруди. Розміщення АЗС і АЗГНС необхідно виконувати відповідно до ДСТУ 3587
Станції технічного обслуговування, Як правило, розміщуються в одному комплексі з АЗС та іншими службами. На цих станціях є можливість ліквідувати дрібні неполадки в автомобілях, щоб запобігти виникненню дорожньо-транспортних пригод, а також ліквідувати наслідки аварій з автомобілями. Усе це сприяє підвищенню безпеки руху і запобігає виникненню аварій з вини транспортних засобів. Оптимальна потужність СТО (кількість постів) визначається залежно від інтенсивності руху з умов мінімуму витрат на утримання СТО та інших факторів. Розміщення придорожніх СТО та визначення кількості постів на них необхідно здійснювати на основі техніко-економічного обґрунтування, враховуючи інтенсивність та склад руху транспортного потоку. Пункти СТО рекомендується розташовувати на відстані: для доріг I-а, І-б категорій – від 50 км до 60 км, для доріг II, III категорій – від 70 км до 90 км. Норми на проектування автомобільних доріг рекомендують таку кількість ремонтних постів залежно від категорії дороги
Залежно від інтенсивності руху і відстані між СТО рекомендується певна кількість ремонтних постів на них (табл. 3.2)
Пункти технічної допомоги (ПТД) служать для миття автомобілів і дрібного їх ремонту. Вони входять до складу комплексів II і III типів. У складі комплексів І типу рекомендується мати естакаду для огляду автомобілів і дрібного їх ремонту водіями.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|