МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Технологічні характеристики кузова вагону.План лекції 1. Технологічні характеристики кузова вагону. 2. Середній коефіцієнт теплопередачі кузова вагону. 3. Локальний коефіцієнт теплопередачі. 4. Повітрообмін через огородження кузова. 5. Зведений коефіцієнт теплопередачі кузова вагону.
Основними теплотехнічними характеристиками кузовів пасажирських та рефрижераторних вагонів являються теплоізоляційні властивості огороджень та відносна герметичність. При побудові та ремонті пасажирських та рефрижераторних вагонів повинен здійснюватись ефективний контроль за якістю кузовів за теплотехнічними показниками. До теплотехнічних показників пасажирських та рефрижераторних вагонів відносяться: середній коефіцієнт теплопередачі огороджень; коефіцієнт теплопередачі огороджень в локальних ділянках; відносна герметичність. В процесі експлуатації вагона відбувається зменшення теплотехнічних показників огороджень кузова в результаті старіння ізоляції та збільшення масообміну. Старіння теплоізоляції зумовлене багатократною зміною температур та виникаючою при цьому температурною напругою. Масообмін збільшується внаслідок зволоження та сушки теплоізоляційного матеріалу, а також дії вібрацій та інших факторів, зв’язаних з хімічними та фізико-технічними властивостями матеріалу конструкції. Теплоізоляційні якості окремих огороджень оцінюють на основі визначення коефіцієнтів теплопередачі в локальних ділянках. Відносна герметичність кузова являється суттєвим показником, який впливає на тепловий баланс вагона під час руху. Для порівняльної оцінки відносної герметичності кузова деяких типів вагонів приміняють метод визначення об’єму інфільтрації повітря в регламентованих умовах. Теплові втрати та теплові надходження що виникають у наслідок інфільтрації зовнішнього повітря через нещільності кузова, можуть бути враховані іалиіолапиілдп еквівалентного збільшення коефіцієнта теплопередачі. З цією метою визначається об’єм інфільтрації повітря в залежності від швидкості руху в експлуатаційних умовах. Основним показником теплотехнічних показників вагону, що враховують характеристику відносної герметичності, являється приведений коефіцієнт теплопередачі. Приведений коефіцієнт теплопередачі кузова вагона має першоступінне значення при визначенні необхідної теплопродуктивності системи опалювання та холодопродуктивності системи охолодження.
Читайте також:
|
||||||||
|