МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Стан промисловості на території України у складі Російської та Австро-Угорської імперій на початку ХХ ст.ІІ. Вивчення нового матеріалу Організація навчальної діяльності Хід заняття Австро-Угорщини. Тема 1.1.Соціально-економічний розвиток України у складі Росії та Тема 1. Україна на початку ХХ ст. Мета лекції: - Дидактична: висвітлити з історичної точки зору найважливіші історичні події і факти соціально-економічного розвитку України в складі Російської та Австро-Угорської імперій на початку ХХ ст. - Розвиваюча: розвинути у студентів вміння до критичного мислення та активного сприймання. - Виховна: виховати у студентах патріотів держави за допомогою історії. Тип заняття:урок засвоєння нових знань. Обладнання: підручник Ф. Г. Турченко, карта, ілюстрації, таблиці Основні поняття та терміни:промисловий переворот, індустріалізація, інтелігенція, робітничий клас. - до складу яких держав входили українські території на початку ХХ ст.? - що ви можете сказати про особливості скасування кріпацтва на різних територіях України? 1. Стан промисловості на території України у складі Російської та Австро-Угорської імперій на початку ХХ ст. 2. Рівень розвитку сільського господарства на території України у складі Російської та Австро-Угорської імперій на початку ХХ ст. 3. Соціальна структура населення України у складі Російської та Австро-Угорської імперій на початку ХХ ст. На початку ХХ ст. український народ не мав своєї держави. Його землі загальною площею 700 тис. кв.км було переділено між Росією та Австро-Угорщиною. Всього на українських землях проживало 48 млн осіб, зокрема 33 млн українців.
Важливою особливістю промислового розвитку українських земель був нерівномірний розвиток її регіонів. Якщо південь розвивався в сторону капіталізму бурхливо, то південно-західний регіон орієнтувався головним чином на аграрний сектор. Перетворені на колоніальний придаток метрополії західноукраїнські землі проти Наддніпрянської України залишалися економічно відсталими й розвивалися повільними темпами. Висновки:В цілому промисловість українських земель, що перебували в складі Австро-Угорщини, протягом XIX – на початку XX ст. зробила значні кроки вперед. Однак, якщо у Східній Україні йшов процес індустріалізації, то економічний розвиток західноукраїнських земель був на значно нижчому рівні. Промисловий переворот тут, розпочавшись пізніше, ніж у Східній Україні, проходив повільніше і до початку першої світової війни ще не завершився. Західний регіон, як і вся Україна на початку XX ст., істотно відставав від передових країн світу. Це стало результатом насамперед грабіжницької антиукраїнської політики Австро-Угорської імперії, наявності багатьох пережитків Середньовіччя, засилля іноземного капіталу. Без політичної незалежності України не могли повною мірою зростати нові тенденції в соціальному й економічному розвитку. Він був типовим для колоніальних імперій. 1. Назвіть спільні та відмінні риси в розвитку промисловості Східної та Західної України.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|