МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Претензії і позови, що випливають з морських перевезеньПравила пред'явлення і розгляду претензій, що виникають з торговельного мореплавства, регламентуються Кодексом торговельного мореплавства України, • у разі неподачі судна або подачі його із запізненням — відправник вантажу; • у разі втрати вантажу — його одержувач або відправник за умови представлення коносамента; • у разі нестачі або пошкодження вантажу — одержувач або віправник за умови подання коносамента, а також комерційного акта або відповідного документа, складеного за правилами, що існують в іноземному порту; • у разі прострочення доставки або затримки видачі вантажу — одержувач за умови представлення коносамента; • у разі втрати або прострочення доставки багажу — пред'явник багажної квитанції, а у разі нестачі або пошкодження багажу пред'явник комерційного акта; • у разі перебору провізних платежів — відправник або одержувач вантажу "за умови надання коносамента. Якщо пред'являються претензії, що виникли внаслідок морського перевезення вантажів, яке здійснювалосяза морською накладною (накладною), замість коносамента подається накладна, а якщо втрачено вантаж, що перевозиться за накладною, — квитанція. Відсутність комерційного акта не позбавляє права на пред'явлення претензії і позову, якщо буде доведено, Що у складанні акта було відмовлено і ця умова була оскаржена. Передача іншим організаціям або особам права на заявления претензій і позовів не допускається, за винятком випадків передачі такого права відправником одержувачу нтажу і навпаки, а також одержувачем або відправником вантажу — органу, до сфери управління яких вони належать, транспортно-експедиторській організації або страховику. Передання права назаявления претензії або позову засвідчується переуступним написом на коносаменті накладній або квитанції. Обставини, що можуть бути підставою для майнової відповідальності перевізника, відправника, одержувачів вантажу і пасажирів, засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми. В іноземному порту такі обставини засвідчуються за правилами, що існують у цьому порту. Комерційний акт складається для засвідчення: • невідповідності між найменуванням, масою або кількістю місць вантажу або багажу в натурі і даними, зазначеними у перевізному документі; • пошкодження або зіпсуття вантажу чи багажу; • виявлення вантажу або багажу без документів, а також документів без вантажу або багажу; • повернення перевізнику викраденого вантажуабобагажу. Форма актів, порядок їх складання і порядок засвідчення обставин, які не потребують складання актів, встановлюються правилами, що видаються Міністерством транспорту України. У разі відшкодування вимог, що випливають з торговельного мореплавства, на сплачувану суму нараховуються відсотки у розмірі середньої ставки банківського процента, що існує в місці знаходження кредитора. Відсотки нараховуються з дня заявления письмової вимоги про оплату відповідної суми по день сплати. Такі правила не застосовуються до вимог про плату за простій суден і премії за дострокове навантаження і розвантаження вантажів, про збитки, заподіяні у зв'язку з неподачею або несвоєчасною подачею судна, непред'явленням чи несвоєчасним пред'явленням вантажів, а також що відшкодовуються у порядку розподілу вальної аварії. Читайте також:
|
||||||||
|