МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Найкращий спосіб — переключення уваги!Провідна діяльність — гра. В грі дитина пізнає світ. Іграшки — це гроші в банк. Важливо виховувати добрі звички — моральний капітал, покладений людиною у свою душу (К. Ушинський). Погана звичка — є моральною несплаченою позикою, яка може заморити людину процентами, що безперестанно зростають, паралізують її найкращі починання і можуть довести до морального банкрутства. Народна мудрість: Посієш звичку — пожнеш характер. Посієш характер — пожнеш долю. IV. Дошкільник(3–6 років) У цей період дитина вперше опановує так званими гарматними рухами, тобто рухами, де бажаний результат досягається за допомогою знаряддя, інструмента (вчиться користуватися ножницями, інструментами, які пишуть, молотком тощо). Нововведенням є формування довільної поведінки: — обов’язки — права — правила поведінки — засвоєння моральних норм: емпатії, доброзичливості, товариськості. Соціальна ситуація розвитку дошкільника: потреба в спілкуванні з дорослими та однолітками (пізнавальне спілкування), обговорення з дорослими вчинків і поведінки власних та інших людей. Сензитивний період формування моралі (5–7 років), (важливо закласти християнські принципи — катехизація — підготовка до першої сповіді і першого Святого Причастя). У дошкільника складаються основи моральної свідомості та поведінки в єдності їх когнітивних, емоційно-оцінних та поведінкових складових; — рівень розвитку інтелекту дошкільника лежить в основі формування в нього перших моральних уявлень, розуміння етичних норм, їх раціональності та доцільності; — моральні судження дошкільника знаходяться на стадії морального реалізму, відображаючи однозначне розуміння добра і зла, побудоване на авторитеті дорослого; — формуються етичні еталони-зразки як емоційно-когнітивні узагальнення щодо способів поведінки. Провідна діяльність — рольова гра (гра за правилами). (Наприклад: Легенда про Чесне слово). Шкідливість «Бойовиків», адже діти сприймають смерть як смерть, плач як плач… До 7 років завершується процес оволодіння рідною мовою! Бурхлива фантазія, розвиток творчої уяви, не можна формувати «ти брешеш». З’являється оригінальне словотворення, яке Чайковський описав у своїй праці «від 2 до 5». (Наприклад: «Від м’ятних цукерок у роті сквознячок», «У лисого голова — босяком», «Чоловік стрекози — стрекозьол».) V. Молодший школяр(6 (7)–9 (10) років) 1. Шкідливість 6-річного навчання: — непристосованість нашої системи (денний сон, навчання у виді гри) — неокостеніння фалангів пальців (писати багато шкідливо зате ліплення, малювання — корисне) — скривлення хребта 2. Складним новоутворенням і кризою є оцінка — конфлікти між вчителем і учнем; слід формувати самооцінку — сензитивний період формування самосвідомості. 3. Провідний вид діяльності: навчання. Пам’ять потребує тренування: (закони) 1. не все підряд (головне); 2. по інтересу; 3. закон усвідомлення: «це мені потрібно»; 4. закон асоціації; 5. закон психічного зчитування. Мислення потребує тренування (15 хв. Слухати Баха і Бетховена) розвиває фізично-математичне мислення, масажувати кінці пальців, ходити босоніж. Пов’язувати завдання творчого характеру: 1. • • •З’єднати ці • • •крапки однією • • •лінією не відриваючи руки 2. Летить зграє птахів. Як їх порахувати? З того, що ми вивчаємо — ми запам’ятовуємо: 10 % того, що чуємо; 20 % того, що читаємо; 30 % того, що бачимо; 50 % того, що чуємо і бачимо; 70 % того, що говоримо (переказуємо); 90 % того, що виконуємо дію. VI. Підліток(10 (11)–16 (17) років) Підлітковий вік — це один з найважливіших етапів життя людини. В ньому багато джерел і починань всього подальшого становлення особистості. Вік цей складний, ранимий, важкий і виявляється, що він більше, ніж інші періоди життя, залежить від реальностей соціуму, в якому формується підліток. Підлітковий вік ще називають перехідним — це вік статевого дозрівання, змін в усій ендокринній системі (статеві органи, вилочкова залоза, щитовидна, підшлункова, гіпофіз). Це зумовлює скачок в рості, збільшення ваги, об’єму грудної клітки змінюється обличчя за рахунок росту лицевої частини черепа. — окостеніння хребта закінчується в 21 рік, тому навантаження в підлітковому віці — згубні (не слід піднімати тягарі); — закінчується зрощення кісток малого тазу (де містяться статеві органи тому не слід носити каблуки); — швидкий ріст органів вимагає великого навантаження серця, тому характерним для цього віку є посилене серцебиття, підвищення тиску, головні болі, головокружіння … — перебудова ендокринної і нервової системи впливає на внутрішній (психічний) стан підлітка, що виражається в неврівноваженості, роздратованості, збудженості, або навпаки, апатією, в’ялістю. Не підліток важкий, а вік важкий для підлітка. Особливістю підліткового віку є те, що в нього серце дорослої людини, а судини — дитини. Внутрішньо дозріваючи, чують себе дорослими, але ними ще не є. Потребують дискотеку, бо ця музика збуджує нижні вібрації, гормональну систему статевих органів. (Наприклад: вечорниці і сучасна дискотека). Захистити підлітка від страшного негативного впливу «вулиці», «зіпсованого» телебачення, еротичних, аморальних відеофільмів — обов’язок батьків! — Приклад батька (матері) — єдиний спосіб виховання підлітка. — Ідеал Бога — ідеал довершеності. 1 раз в тиждень Служба Божа — вчителька життя (А. Шептицький). 1 раз в місяць сповідь. Стати другом підлітка, адже найменша неуважність, відчепність, байдужість, нерозуміння до питання, прохання чи бажання вашої дитини в цьому віці — і ви назавжди втратили довір’я. Усвідомте, що поряд з вами вже не просто малюк, а доросла людина, інтереси якої треба поважати. Але врахуйте, що під цим показовим дорослішанням криється невпевненість і навіть страх. Тому не допустіть, щоб розрадою стали вулиця і хтось інший, а не ви. Контроль за підлітком мусить бути. Краще запросіть друзів до хати, ніж він має бути десь — невідомо де. Ви повинні піти разом в похід, в музей, в кіно, на виставку, на концерт. Якщо у вас з почуттям гумору все в порядку, на дверях у підлітка причепіть напис «Обережно! Підліток!». У цей період слід прищепити їм те, що називається вічними цінностями: Сімя, Родина, Церква, Сповідь. Сензитивний період формування самооцінки і найкращий її проявник є сповідь або голос совісті. Пам’ятати про своє походження (коріння), звичаї, традиції, обряди і виховувати це в дітях (дерево родоводу). VII. Юнацький вік (16 (17)–21 рік) В юнацькому віці в основному завершується фізичний розвиток організму, закінчується статеве дозрівання, серцево-судинна система починає працювати гармонійно, уповільнюється темп росту тіла, помітно збільшується м’язова сила, зростає працездатність, закінчується формування й функціональний розвиток органів і тканин. Тілесна конституція, особливо обличчя, стає дорослою, специфічно індивідуальною. Зникає характерна для підлітків збудливість, неврівноваженість. Юнацький вік — етап формування самосвідомості і власного світогляду, прийняття відповідальних рішень, людської близькості, коли цінності дружби, любові стають першорядними. Головною ознакою цього періоду є потреба молодої людини зайняти внутрішню позицію дорослої людини, вибрати професію (професійне самовизначення), усвідомити себе членом суспільства, виробити світогляд (моральне самовизначення), вибрати свій життєвий шлях. Юність — унікальний період входження в світ культури: театри, концертні зали, музеї — ці враження залишаються на все життя. На все життя залишаються в пам’яті і переживання, що пов’язані з першою дружбою та першим коханням. Найхарактернішою для цього віку є потреба кохати і бути коханими. «Любити — це означає дивитися не одне на одного, а дивитися разом в одному напрямку». «Те дерево не плодоносить восени, яке не розквітає навесні». Покликання жінки бути дружиною матір’ю. Існує також покликання — монастир — служіння Богові. Вагітність — не така краса, не така привабливість. Якщо в основі взаємин між хлопцем і дівчиною немає дружби, то такі взаємини приречені на загибель. Спершу єднання душ, а потім тіл (шлюб — статеві відносини) Тоді не буде в нас СНІДу, венеричних захворювань. (Наприклад: зустріч з венерологом в СШ № 69). VIII. Зрілість(21 (22)–65 (70) років) Зрілість особистості — це кінцевий результат праці особистості над собою. Ознаки зрілої особистості: Бере на себе всю відповідальність за своє життя, за свої успіхи і поразки, за якість свого життя. Піклується про своє особистісне зростанні: розвиває свої здібності, позбавляється від забобонів, змінює звички, розширює зв’язки, підвищує свій професіоналізм, піклується про зростання самоповаги. Швидше за все релігійна. Віра робить людину сильнішою і благороднішою. Займається цікавою творчою діяльністю, що приносить радість. Тому досягає великих успіхів у своїй професії. (Наприклад: Притча Соломона)
ІХ. Початок старшого віку(65–70 років) Старість — період життя, що наступає після зрілості і характеризується поступовим послабленням діяльності. Характеризується погіршенням здоров’я, розумових здібностей, загасанням функцій організму. Перед цим періодом життя, громадяни багатьох країн (жінки — з 55–75 років, чоловіки — з 60–75 років, залежно від країни) мають право вийти на пенсію. Але є також дуже багато пенсіонерів, котрі працюють. Старість ділиться на декілька коротших періодів життя людини: Похилий (літній) вік — 61–71 для чоловіків, 56–74 для жінок. Старечий вік — 71–90 для чоловіків, 74–90 для жінок. Вік довгожительства — понад 90 років. Читайте також:
|
||||||||
|