МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Психологія новонародженогоРозвиток психіки новонародженого відбувається на основі основних актів життєдіяльності — сну (близько 20-ти годин на добу) і годування. Три стани сну, які займають переважну частину доби в житті новонародженого, забезпечують відпочинок нервової системи й психіки, захист їх від перевантаження. Під час спокійної та активної бадьорості дитина є сприйнятливою для стимуляції дорослих, а плачем, криком виражає свої потреби. Ті, хто вважають, що в перші дні життя немовля нічого не чує, нічого не бачить, нічого не розуміє — глибоко помиляються. Для нормального психічного розвитку біля колиски достатньо матері і батька (посмішка, казка, позитивна музика, любов і ласка). Японські вчені довели: спостерігаючи за функціями головного мозку новонародженого (3 дні) попросили одну із жінок звернутися до дитини з ласкавими словами — ніяких змін в корі головного мозку не було. Слідом за нею ті ж слова вимовила мама — відбулося збудження емоцій. Є країни, де посміхатися не прийнято, але до дітей до 1 року посміхаються. III. Малюк(від 1 до 3 років) Від 1 року до 3 років — сензитивний період розвитку мовлення. Якщо у цьому віці дитина не буде перебувати між людьми — ніколи не буде розмовляти повноцінно (Наприклад: мауглі). Словниковий запас півторарічної дитини зазвичай містить близько 10 слів. Дитина у віці 1 рік 8 місяців знає 50 слів, у 2 роки — приблизно 200. До трьох років словниковий запас складає вже 900–1000 слів. Встановлена пряма залежність між якістю мовної стимуляції в домашньому оточенні і розвитком мови дитини у 3 роки. Критичним періодом в розвитку дитячої мови є вік від 10 місяців до 1,5 років. Саме в цей час потрібні спокійні, розвиваючі ігри, а стреси небажані. На цьому етапі життя розвивається нове відношення до світу речей: пізнання. У цьому віці «суха» теорія для дитини нічого не значить — малюк все мусить відчути на дотик, смак, запах. Звичайно, абсолютно «мирного» співіснування між дорослими і дітьми не буває. Бувають речі які звичайно дозволеними бути не можуть: тягнути за шнур лампу або інший електроприлад (праску, магнітофон, телевізор), знімати з полиці «дорослі книги» та ін. Але в цьому випадку на слова «не можна!» надія мала — це лише підсилить наполегливість малюка, насторожить і озлобить його! (Криза трьох років «Я сам!»), (Наприклад: подавання їжі кошеняті). Криза 3-х років належить до гострих. Дитина некерована, впадає в роздратування. Поведінка майже не піддається корекції. Період важкий як для дорослого, так і для самої дитини. Негативізм — реакція не на зміст пропозиції дорослих, а на те, що воно йде від дорослих. Прагнення зробити навпаки, навіть всупереч власному бажанню. Упертість. Дитина наполягає на чомусь не тому, що хоче, а тому, що вона цього зажадала, вона зв’язана своїм первинним рішенням. Норовистість. Вона безособова, направлена проти норм виховання, способу життя, який склався до трьох років. Свавілля. Прагне все робити сама. Протест-бунт. Дитина у стані війни і конфлікту з тими, що оточують. Криза протікає як криза соціальних відносин і пов'язана із становленням самосвідомості дитини. З’являється позиція «Я сама». Дитина пізнає відмінність між «повинна» і «хочу». Читайте також:
|
||||||||
|