МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Психологія новонародженогоРозвиток психіки новонародженого відбувається на основі основних актів життєдіяльності — сну (близько 20-ти годин на добу) і годування. Три стани сну, які займають переважну частину доби в житті новонародженого, забезпечують відпочинок нервової системи й психіки, захист їх від перевантаження. Під час спокійної та активної бадьорості дитина є сприйнятливою для стимуляції дорослих, а плачем, криком виражає свої потреби. Ті, хто вважають, що в перші дні життя немовля нічого не чує, нічого не бачить, нічого не розуміє — глибоко помиляються. Для нормального психічного розвитку біля колиски достатньо матері і батька (посмішка, казка, позитивна музика, любов і ласка). Японські вчені довели: спостерігаючи за функціями головного мозку новонародженого (3 дні) попросили одну із жінок звернутися до дитини з ласкавими словами — ніяких змін в корі головного мозку не було. Слідом за нею ті ж слова вимовила мама — відбулося збудження емоцій. Є країни, де посміхатися не прийнято, але до дітей до 1 року посміхаються. III. Малюк(від 1 до 3 років) Від 1 року до 3 років — сензитивний період розвитку мовлення. Якщо у цьому віці дитина не буде перебувати між людьми — ніколи не буде розмовляти повноцінно (Наприклад: мауглі). Словниковий запас півторарічної дитини зазвичай містить близько 10 слів. Дитина у віці 1 рік 8 місяців знає 50 слів, у 2 роки — приблизно 200. До трьох років словниковий запас складає вже 900–1000 слів. Встановлена пряма залежність між якістю мовної стимуляції в домашньому оточенні і розвитком мови дитини у 3 роки. Критичним періодом в розвитку дитячої мови є вік від 10 місяців до 1,5 років. Саме в цей час потрібні спокійні, розвиваючі ігри, а стреси небажані. На цьому етапі життя розвивається нове відношення до світу речей: пізнання. У цьому віці «суха» теорія для дитини нічого не значить — малюк все мусить відчути на дотик, смак, запах. Звичайно, абсолютно «мирного» співіснування між дорослими і дітьми не буває. Бувають речі які звичайно дозволеними бути не можуть: тягнути за шнур лампу або інший електроприлад (праску, магнітофон, телевізор), знімати з полиці «дорослі книги» та ін. Але в цьому випадку на слова «не можна!» надія мала — це лише підсилить наполегливість малюка, насторожить і озлобить його! (Криза трьох років «Я сам!»), (Наприклад: подавання їжі кошеняті). Криза 3-х років належить до гострих. Дитина некерована, впадає в роздратування. Поведінка майже не піддається корекції. Період важкий як для дорослого, так і для самої дитини. Негативізм — реакція не на зміст пропозиції дорослих, а на те, що воно йде від дорослих. Прагнення зробити навпаки, навіть всупереч власному бажанню. Упертість. Дитина наполягає на чомусь не тому, що хоче, а тому, що вона цього зажадала, вона зв’язана своїм первинним рішенням. Норовистість. Вона безособова, направлена проти норм виховання, способу життя, який склався до трьох років. Свавілля. Прагне все робити сама. Протест-бунт. Дитина у стані війни і конфлікту з тими, що оточують. Криза протікає як криза соціальних відносин і пов'язана із становленням самосвідомості дитини. З’являється позиція «Я сама». Дитина пізнає відмінність між «повинна» і «хочу». Читайте також:
|
||||||||
|