МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛЕКЦІЯ № 1Кафедра біологічних основ фізичної культури Тема: БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ - ГАЛУЗЬ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПРЕДМЕТ, СТРУКТУРА, ЗМІСТ КУРСУ „ОСНОВИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ" . з дисципліни “Основи безпеки життєдіяльності” для студентів І курсу факультету фізичного виховання
Львів-2006 1. Предмет, структура, зміст, мета курсу „Основи безпеки життєдіяльності". 2. Основні поняття, терміни та визначення безпеки життєдіяльності. 3. Основні завдання та проблеми безпеки життєдіяльності. 4. Класифікація небезпек. 5. Основні принципи забезпечення безпечної життєдіяльності.
1. Предмет, структура, зміст, мета курсу „Основи безпеки життєдіяльності".
Безпека життєдіяльності - одна із наймолодших наук, яка спрямована на вирішення основної проблеми сучасного суспільства України - збереження здоров’я населення. Виникнення дисципліни „Безпека життєдіяльності” історично пов’язане з багатьма об’єктивними аспектами розвитку суспільства, а саме: 1) необхідністю створення передумов соціального захисту; 2) державними завданнями щодо запобігання високому рівню захворюваності, травматизму, аваріям, катастрофам на новій якісній основі у сферах політики, правовому забезпеченні, науково-освітній діяльності, матеріально-економічному забезпеченні та ін.; 3) розбудовою єдиної глобальної системи освіти на базі ступеневої підготовки фахівців у будь-якій галузі; 4) відбудовою бази для всіх дисциплін, що вирішують питання „людського фактора”. Нормативна дисципліна „Безпека життєдіяльності" становить фундамент для розвитку інших дисциплін циклу, що розглядають „людський фактор” (інженерну екологію, охорону праці, цивільну оборону, психологію та ін.), а також спеціальні дисципліни, які розвивають її положення в рамках проектних, технологічних, конструкторських, організаційних та інших рішень щодо запобігання небезпечним умовам життєдіяльності. Предметом БЖД є закономірності виникнення небезпек і зниження наслідків збитків при її функціонуванні, а також забезпечення безпеки життєдіяльності людини та суспільства. Безпека розглядається як властивість СЛМС (система „Людина-машина-середовище") зберігати при функціонуванні такий стан, що виключає з деякою імовірністю виникнення збитків, пов'язаних з небезпечними подіями. Забезпечення безпеки повсякденної діяльності людини базується на нормативних актах, організаційних заходах та відповідних засобах безпеки. Науковий зміст дисципліни - теоретичні основи БЖД людини у системі „людина-машина-навколишнє середовище” (СЛМС). У дисципліні розглядаються: • загальні питання безпеки та екології; • ергономічні проблеми БЖД; • анатомо-фізіологічні наслідки дії на людину небезпечних, шкідливих та вражаючих факторів НС; • засоби та методи підвищення рівня безпеки технічних засобів та технологічних процесів; • основи проектування та використання екобіозахисної техніки; • методи дослідження стійкості функціонування об'єктів і технічних систем у надзвичайних ситуаціях; • прогнозування НС та розробка моделей їх наслідків; • розробка заходів захисту населення та виробничого персоналу і ліквідація наслідків аварій, катастроф та стихійних лих; • правові, нормативно-технічні та організаційні основи безпеки життєдіяльності; • контроль та керування умовами життєдіяльності людини. Мета вивчення дисципліни - забезпечити відповідні сучасним вимогам знання студентів про загальні закономірності виникнення і розвитку небезпек, надзвичайних ситуацій, в першу чергу техногенного характеру, їх властивості, можливий вплив на життя і здоров'я людини та сформувати необхідні в майбутній практичній діяльності спеціаліста уміння і навички для їх запобігання і ліквідації, захисту людей та навколишнього середовища. Читайте також:
|
||||||||
|