Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стратегії орієнтації на клієнта і розвиток бренду

 

Стратегія орієнтації на клієнта передбачає ідентифікацію ключових груп клієнтів з метою їх залучення і утримання. Як буде формуватись бренд, залежить від того, на яку аудиторію він має працювати, і це в значній мірі визначає загально корпоративну стратегію діяльності.

Клієнт – це індивідуум, група або організація, які оплачують, купують або використовують товари або послуги, що виробляє/надає компанія. Індивідуум або організація не обов’язково є кінцевими користувачами товарів та послуг.

Клієнти компаній у сфері нерухомості по відношенню до самої компанії можуть бути як внутрішніми, так і внутрішніми. Як правило, до клієнтів відносять кінцевих користувачів товарів і послуг, але ними можуть бути партнери компаній, інвестори, постачальники і виробники, багато чисельні посередники і навіть самі співробітники. Для одних компаній сектору нерухомості найбільш важливі клієнти – продавці земельних ділянок; для других – покупці і продавці офісних, промислових, торгових або житлових будівель; для третіх – орендатори комерційної нерухомості або житла, будівельники і покупці житла, керуючі компанії, фінансові інститути, місцеві органи влади, акціонери, зацікавлені особи, інвестори і т.ін.

Якщо компанія спочатку прагне орієнтуватись на клієнта, то це бажання має бути підкріплено відповідними стратегічними ініціативами (рис. 2.3). Ці ініціативи мають охоплювати дві основні сфери: свого клієнта слід знати «в обличчя» і вміти надавати йому відповідний товар або послугу. Знати клієнта – це значить знайти відповідь на питання: «Хто наш клієнт?» і «Чого він хоче або чого потребує?».

 
 

 

 


Рис. 2.3. Організація, орієнтована на клієнта

 

Знання клієнта і застосування цього знання на практиці – основа діяльності компаній сектору нерухомості. Успішними будуть ті компанії, які знайшли свого клієнту, тобто чітко розуміють, хто їх клієнти, що вони бажають і чого потребують, де бажає це отримати і скільки готовий за це платити. Ці компанії розуміють мотивацію і процес прийняття рішень своїх клієнтів, а також того, що вони справді бажають отримати, купуючи товари і послуги сектору нерухомості. Так створюється бізнес-культура і процеси, що фокусуються на балансі інтересів і побажань клієнта і того, що може виконати компанія.

Керівництво компанії має отримати і вивчити данні про існуючих і майбутніх клієнтів і впевнитись, що отримані данні орієнтують стратегію компанії на перспективу. Ключові ініціативи, які має прийняти компанія для кращого розуміння свої клієнтів, наступні:

- дослідження ринку;

- дослідження клієнтів;

- консультації експертів.

Кінцевий споживач – надзвичайно важливий тип клієнтів для усіх компаній сектору нерухомості. Кінцевим користувачем може бути мешканець, покупець житла, роздрібний покупець, промисловий орендатор – фізична особа або організація, які будуть користуватись нерухомістю.

Багато компаній сектору нерухомості мають клієнтів – посередників між компанією та її кінцевих користувачів (рис. 2.4). Для девелопера земельних ділянок під будівництво житла покупець нерухомості є кінцевим користувачем, а будівельник – посередником; для девелопера, орієнтованого на торгові центри, кінцевим користувачем буде роздрібний покупець, а торговий орендар – посередником. Необхідно розуміти, взаємодіяти і будувати правильні взаємовідносини з обома типами клієнтів.

 

 
 

 


Рис. 2.4. Посередники і кінцеві користувачі

 

Елемент обслуговування клієнтів, що є частиною стратегії орієнтації на клієнта компанії у сфері нерухомості, має фокусуватись на покращені якості надання відповідних і економічно доцільних послуг усім клієнтам (кінцевим користувачам, посередникам). При цьому ключовими стратегічними ініціативами мають стати:

1) Організація. Необхідно створити організаційні можливості, розподілити ресурси відповідно до ключових ініціатив обслуговування клієнтів, а далі отримати і порівняти результати. Деякі компанії створюють нові керівні позиції (наприклад, віце-президент з обслуговування клієнтів), проводять огляди способів надання послуг для клієнтів, пропонуються зміни щодо покращення сервісу.

2) Навчання і процес. Компанія має виявити очікування клієнтів і розробити стандарти обслуговування, щоб виправдати ці очікування. З метою донесення до співробітників стандартів з обслуговування клієнтів розробляються внутрішні стандарти «Положення про обслуговування» и т.ін.

3) Дослідження і моніторинг. Компанія має займатися дослідженнями і моніторингом ринку, а саме вивченням клієнтів (опитування мешканців, орендаторів або проводити дослідження задоволеності покупців), аналізом задоволеності однієї групи, плануванням обслуговування і ремонту. Лояльність клієнтів - важлива мета в стратегії орієнтації на клієнта компанії у сфері нерухомості. Лояльність клієнтів впливає на розвиток компанії, на скорочення витрат, на надання послуг, збільшення можливостей перехресних продажів, а також на зростання прибутку. Формування надійної репутації і бренду – це два шляхи завоювання лояльності клієнтів.

Брендінг – визнана конкурентна перевага, у сфері нерухомості бренд може ефективно виділити компанію за рахунок втілення індивідуальності та гарантії якості. Бренд може виділити окремі будівлі, забудови або райони з метою утримати певних клієнтів або ринковий сегмент.

У підсумку, компанія, яка має якісну стратегію орієнтації на клієнта і бренд, може користуватись правом «першого дзвоника» для угод і залучення нових співробітників, отримання кращих преференції від уряду, досягнення більш сприятливого ціноутворення і кращих умов у постачальних і т.ін., особливо у період кризи.

 


Читайте також:

  1. III. Захист інтересів клієнта
  2. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  3. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  4. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  5. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  6. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  7. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  8. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ
  9. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  10. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  11. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  12. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів




Переглядів: 928

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії позиціонування | Стратегії ключових компетенцій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.