Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Стратегії ключових компетенцій

Ключові компетенції – це досвід або активи компанії, які дозволяють їй бути краще, діяти швидше на відміну від конкурентів. Ключові компетенції дають певну перевагу над конкурентами або виділяють з аналогічних компаній в критично вадливих галузях.

Першим кроком на шляху визначення ключових компетенцій для розвитку компанії буде виявлення вже наявних компетенцій. Що компанія сьогодні робить краще, швидше або виробляє дешевше, ніж конкуренти?Чи має вона конкурентні переваги (або недоліки) на ринку? Чи виокремлюють ключові компетенції її середи інших учасників ринку? Краще всього визначити сильні і слабкі сторони компанії можна порівняти її з аналоговими компаніями або конкурентами. Більшість компаній сектору нерухомості виокремлюють критичні ключові компетенції в п’яти основних категоріях:

- Репутація/Бренд. Можливість підтримати статус «першого дзвінка» з продавцями землі, партнерами.

- Орієнтація на клієнта/Маркетинг. Можливість розуміння потреб клієнтів і своєчасно надавати важливі їх продукти.

- Будівництво. Здатність надавати високоякісний продукт у потрібний час і не перевищуючи бюджету.

- Фінанси. Можливість здобувати і використовувати капітал.

- Організація. Можливість підтримувати мотивовану, якісно структуровану і забезпечену персоналом організацію, яка ефективно працює і дає прибуток.

Після визначення групи ключових компетенцій, які істотно впливає на стратегію, компанія має визначити, вимірити, оцінити як вона буде просуватись за кожною із ключових компетенцій.

По-перше, необхідно визначити, у чому конкретно проявляються ключові компетенції.

По-друге, необхідно установити конкретне значення показника ключової компетенції для визначення, чи досягнуто необхідний рівень або ні.

По-третє, стратегія і дії мають дозволяти підтримувати або розвивати певні компетенції. Необхідно зробити конкретні кроки для покращення обраних параметрів.

Дії компанії відповідно до стратегії ключових компетенцій наведені у табл. 2.1, виокремлено декілька елементів, які визначені як найбільш істотні для успішної діяльності, і наведені показники, до яких прагне компанія. Нижче наведено шість показників, що є найважливішими для досягнення стратегічних завдань даного рівня планування. Члени команди, які займаються стратегічним плануванням, знають, що не можуть ігнорувати показники наприкінці списку, проте мають вжити конкретні кроки для підтримки і покращення ключових компетенцій компанії, що містяться на перших шести строках, і далі оцінити їх і вимірити прогрес щодо досягнення бажаних результатів.

 

Таблиця 2.1. Стратегія ключових компетенцій

 

Компетенція Поточний стан Цільовий рівень  
Орієнтація на клієнта      
· знання ринку      
· продажі      
Фінансові ресурси      
Кадри     ОРІЄНТАЦІЯ
Репутація і зв’язки      
Стратегія по відношенню до землі      
Досвід впровадження      
Корпоративна культура     Оцінка:
Взаємодія із суспільством     5 – конкурентна перевага
Бренд     4 – хороша
Ефективність бізнес-процесів     компетенція 3 - парітет
Внутрішня комунікація     2 – недостатня
Делегування обов’язків     компетенція
Лідерські якості     1 – недолік
Командна робота      

 


Читайте також:

  1. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  2. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  3. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  4. Базові конкурентні стратегії Портера
  5. Базові корпоративні стратегії
  6. Базові стратегії і стратегічні альтернативи
  7. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  8. Взаємозв’язок стратегії розвитку персоналу та стратегії управління організації
  9. Вибір наступальної стратегії
  10. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  11. Вибір стратегії
  12. Вибір стратегії




Переглядів: 630

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії орієнтації на клієнта і розвиток бренду | Стратегії зростання і розвитку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.