МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Стратегії ключових компетенційКлючові компетенції – це досвід або активи компанії, які дозволяють їй бути краще, діяти швидше на відміну від конкурентів. Ключові компетенції дають певну перевагу над конкурентами або виділяють з аналогічних компаній в критично вадливих галузях. Першим кроком на шляху визначення ключових компетенцій для розвитку компанії буде виявлення вже наявних компетенцій. Що компанія сьогодні робить краще, швидше або виробляє дешевше, ніж конкуренти?Чи має вона конкурентні переваги (або недоліки) на ринку? Чи виокремлюють ключові компетенції її середи інших учасників ринку? Краще всього визначити сильні і слабкі сторони компанії можна порівняти її з аналоговими компаніями або конкурентами. Більшість компаній сектору нерухомості виокремлюють критичні ключові компетенції в п’яти основних категоріях: - Репутація/Бренд. Можливість підтримати статус «першого дзвінка» з продавцями землі, партнерами. - Орієнтація на клієнта/Маркетинг. Можливість розуміння потреб клієнтів і своєчасно надавати важливі їх продукти. - Будівництво. Здатність надавати високоякісний продукт у потрібний час і не перевищуючи бюджету. - Фінанси. Можливість здобувати і використовувати капітал. - Організація. Можливість підтримувати мотивовану, якісно структуровану і забезпечену персоналом організацію, яка ефективно працює і дає прибуток. Після визначення групи ключових компетенцій, які істотно впливає на стратегію, компанія має визначити, вимірити, оцінити як вона буде просуватись за кожною із ключових компетенцій. По-перше, необхідно визначити, у чому конкретно проявляються ключові компетенції. По-друге, необхідно установити конкретне значення показника ключової компетенції для визначення, чи досягнуто необхідний рівень або ні. По-третє, стратегія і дії мають дозволяти підтримувати або розвивати певні компетенції. Необхідно зробити конкретні кроки для покращення обраних параметрів. Дії компанії відповідно до стратегії ключових компетенцій наведені у табл. 2.1, виокремлено декілька елементів, які визначені як найбільш істотні для успішної діяльності, і наведені показники, до яких прагне компанія. Нижче наведено шість показників, що є найважливішими для досягнення стратегічних завдань даного рівня планування. Члени команди, які займаються стратегічним плануванням, знають, що не можуть ігнорувати показники наприкінці списку, проте мають вжити конкретні кроки для підтримки і покращення ключових компетенцій компанії, що містяться на перших шести строках, і далі оцінити їх і вимірити прогрес щодо досягнення бажаних результатів.
Таблиця 2.1. Стратегія ключових компетенцій
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|