Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегії зростання і розвитку

Стратегії зростання зосереджуються на двох критеріях – географія ринкової присутності і сегмент продукції або послуг. Стратегії зростання призвані допомогти компанії покращити її економічні показники за рахунок використання власних ресурсів таким чино, щоб створити найменший ризик і отримати найбільший ефект.

Стратегії зростання зазвичай варіює від «низького ризику / повільне зростання» до «високого ризику / швидкого зростання» (рис. 2.5). Стратегія зростання з найнизьким ризиком – це ринкове проникнення, коли компанія робить те, що добре знає, і прагне збільшити свою долю на ринку за рахунок знання клієнту, просування бренду і ділової репутації на місцевому ринку. Ця стратегія передбачає укріплення на ораній ринковій території, обслуговування цільових категорій клієнтів,будівництво тільки певних видів об’єктів або пропозицій конкретних видів послуг. Стратегія зростання з високим ризиком – це запуск нового бізнесу, що передбачає вихід на нові території, залучення нових категорій клієнтів та створення нових продуктів і послуг.

 

 

 

 


Рис. 2.5. Стратегія зростання

 

Якщо обидва критерії – географічна ринкова присутність і обраний сегмент відповідно з продуктом або послугою – вписати в матрицю (рис. 2.6) отримаємо чотири базові стратегії зростання. Кожна з них характеризується різним ступенем ризику.

 
 

 


Рис. 2.6. Профіль ризику для ринку і продукту/сегменту

 

Стратегія ринкового проникнення: традиційний продукт або послуга, традиційний ринок. Стратегія розширення ринкового проникнення націлена на традиційну географію ринків компаній і ґрунтуються на існуючих видах продукції або послуг. З усіх стратегій зростання ринкового проникнення с упроваджується найменшими ризиками. Вона не загрожує непередбаченими обставинами у вигляді проблем з отриманням необхідних документів, складностей будівництва або маркетингу і дозволяє компаніям зосередитись на тому, що у неї (компанії) виходить краще всього.

Стратегія ринкової експансії: традиційний продукт або послуги, новий ринок. Стратегія ринкової експансії дозволяє компанії створити власний продукт або послугу (ключову компетенцію з розробки цього продукту) і запустити у виробництво продукт або послугу. Компанії сектору нерухомості просувають конкретний продукт або тип продуктів, що мали успіх, на нові ринки, економічні, демографічні, політичні характеристики яких схожі за характеристиками «рідного ринку» продукту.

Під час розгляду потенційних ринків деякі компанії зупиняються на таки, де пропозиції обмежені або мають значні перепони для входу. Проте вони вважають, що краще вести бізнес там, де конкуренція менша і можливості для розвитку бізнесу обмежені, ніж там, де конкуренція більш гостра і можна швидше перенаситити ринок нерухомості.

Стратегія експансії продукції або послуг: новий продукт або послуга, традиційний ринок. Згідно третій стратегії зростання, компанія розвиває свої експертні ринкові практики (свою ключову компетенцію з дослідження ринку) і розробляє новий продукт, тип продуктів або послуг на своєму традиційному ринку. Така стратегія, що заснована на просуванні продукції або послуг, дає компаніям можливість дотримуватися стратегії збалансованого портфеля активів і розподіляти витрати і ризики за типами продукції, що мають різну циклічність. Крім того, компанія може розширити свою діяльність без переїздів і дослідження нових територій. Вірогідність досягнення синергетичного ефекту з існуючими типами продукції достатньо висока.

Вважається, що стратегія експансії ринкового проникнення несе більше ризиків, ніж стратегія ринкового проникнення, та майже не поступається за цим критерієм стратегії розширення географічної присутності. Проте компаніям доводиться вдаватись до цієї стратегії за умов уповільненого зростання у період стабілізації ринку нерухомості.

Стратегія відкриття нового бізнесу: новий продукт або послуга, новій ринок. Вихід на нові території міської забудови з метою розробити новий вид продукту або послуги – найбільш ризикована стратегія для будь-якої компанії. Ніякі компетенції, досвід або зв’язки, набуті на попередніх ринках з колишніми продуктами і послугами, не допоможуть компанії. Одночасна зміна ринку і продукту може легко привести до невдачі, а досягнення успіху потребує найвищого рівня потрібних ресурсів.

Знизити ризик можливо у тому випадку, якщо компанія створює новий тип продукту в умовах нового ринку: це розробка продукту, схожого з продуктом, що був у компанії раніш та створення спільних підприємств із місцевими компаніями.

Ідеальна стратегія зростання з часом змінюється (рис. 2.7). Компанія спочатку підсилює присутність на своїх традиційних ринках, маючи у своєму розпорядженні продукти або послуги. Коли ця стратегія приносить користь, компанія шукає шляхи для розширення видів своїх продуктів, продуктових сегментів, послуг, і одночасно шляхи для виходу на нові ринки для реалізації продуктів і послуг, створених для забезпечення зростання. Після розробки нового продукту, сегменту або послуги, що збільшили портфель корпоративних проектів, компанія починає експортувати ці продукти на нові ринки, а далі виходить на нові ринки. Незабаром і новий ринок і нова продукція вже стануть традиційними для компанії.

 
 

 


Рис. 2.7. Еволюція стратегій зростання

 

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  10. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  11. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  12. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії ключових компетенцій | Стратегії підвищення прибутків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.