Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Торговельної діяльності

Функції та послуги суб’єктів роздрібної

 

Функції роздрібної торгівлі безпосередньо пов’язані з її місцем у процесі товарного обігу. Як було зазначено у попередньому розділі, роздрібна торгівля є останнім ланцюгом у процесі товарного обігу та безпосередньо контактує з кінцевим споживачем, тобто поєднує кінцевого споживача з усією розгалуженою багатогранною виробничою та інфраструктурною системою, яка працює для задоволення потреб саме цього кінцевого покупця. Основні з них можна подати так, як це проілюстровано на рис. 8.3.

 

ФУНКЦІЇ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Формування асортименту товару, здійснення фасування, пакування, сортування
Забезпечення споживачів інформацією про товар, ціни, умови використання через рекламу, вітрини, працівників торгівлі
Сприяння проведенню маркетингових досліджень учасниками каналів розподілу
Надання різноманітних послуг покупцям
Формування товарних запасів, їх зберігання, розміщення товарів у торговельних приміщеннях
Встановлення ціни на товар, стимулювання продаж
Завершення обміну товару на гроші й забезпечення виконання угод купівлі-продажу
Як правило, плата постачальникам за продукцію ще до продажу її кінцевим споживачам

 

Рис. 8.3. Основні функції роздрібної торгівлі

Комплекс послуг підприємства роздрібної торгівлі – це один з основних засобів нецінової конкуренції , який дає магазину можливість посісти особливе місце серед інших аналогічних торгових закладів (рис. 8.4).

Роздрібні магазини надають різний обсяг послуг до, що зумовлено таким:

· різні товари потребують різного обсягу пос­луг, які надаються торговим персоналом на різних стадіях придбання товару;

· різні споживачі віддають перевагу (і можуть собі дозволити) різним видам обслуговування при купівлі товару.

Існують три основні рівні обслуговування:

· самообслуговування - продаж товарів повсякденного попиту та товарів широко відомих марок із групи так званих ходових товарів;

· обмежене обслуговування - надання покупцям дещо вищого рівня допомоги, оскільки магазин пропонує більше товарів попереднього вибору, для придбання яких покупцям потрібно більше інформації;

· повне обслуговування - надання торговим персоналом допомоги покупцям на всіх етапах процесу придбання товару.

 

ПОСЛУГИ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Послуги перед продажем товару   Приймання замовлень телефоном. Приймання замовлень або відправка покупок поштою. Рекламування товару. Обладнання торгового приміщення. Приймання старих то-варів. Розсилка рекламних повідомлень тощо Послуги після продажу товару   Доставка покупок. Звичайне пакування. Подарункове пакуван-ня. Підгонка виробу. Можливість повернен-ня товару. Перероблення виробу. Послуги кравця. Нанесення написів Додаткові послуги   Інкасування чеків. Довідкова служба. Безкоштовна автосто-янка. Ресторани, кав’ярні. Послуги с ремонту. Надання кредиту. Нагляд за дітьми та тваринами

 

Рис. 8.4. Послуги підприємств роздрібної торгівлі

 

Розрахунки за продаж товарів є важливою функцією роздрібної торгівлі. За договором купівлі-продажу продавець передає або зобов’язується передати товар покупцеві, а покупець прий­має товар або зобов’язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. Разом із товаром покупцеві передають документи, що стосуються товару (технічний паспорт, сертифікат якості тощо).

Процес обігу товару вважається завершеним у момент:

· вручення товару покупцеві, якщо договором встановлений обов’язок продавця доставити товар;

· надання товару в розпорядження покупця, якщо товар має бути переданий покупцеві за місцезнаходженням товару;

· сплата продавцеві покупцем повної ціни товару після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  6. Автоматизація метрологічної діяльності
  7. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  8. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  9. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  10. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  11. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  12. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.




Переглядів: 647

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність, ознаки та форми роздрібної торгівлі | Організація роздрібної торгівлі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.