МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Прийоми
Організовуючи роботу, пов'язану з вивченням природи в початкових класах, учитель повинен розумно поєднувати різні методи і особливо використовувати передусім природничонаукові, дослідницькі методи пізнання навколишнього світу: спостереження і досліди. Таблиця «Взаємодія методів і методичних прийомів» 3. Вибір і оптимальне поєднання методів та методичних прийомів. Методи і методичні прийоми тісно пов'язані. Немає уроків, на яких би метод застосувався б один, без підкріплення і поєднання в ньому методичних прийомів. Це визначається логікою навчально-виховної роботи, де всі структурні частини взаємозв'язані і представляють собою єдиний процес. До кожного уроку методи і прийоми повинні бути відібрані і скомпоновані в єдине ціле. При підготовці до будь-якого уроку слід визначити, які методи є основними, тобто відіграють домінуючу роль в засвоєнні знань і які - допоміжні. Вибір методу вважається тоді вдалим, коли за короткий навчальний час будуть отримані найкращі результати. Економічність методу або досягнення максимального ефекту при найменших затратах часу - одне з найважливіших завдань навчання. При відборі і поєднанні методів дидактика рекомендує враховувати наступні критерії:
При відборі методів і методичних прийомів особливу роль відіграють відбір і поєднання наочних засобів навчання. Предметні наочні посібники сприяють формуванню конкретно-образних уявлень, а для подальшого засвоєння знань і формування природничих понять необхідно розвивати абстрактне мислення. Тому на уроках природознавства можуть бути широко використані наочні посібники (таблиці, малюнки, схеми), а також навчальні фільми, діафільми, моделі. При відборі наочних засобів навчання необхідно поєднувати натуральні і зображувальні наочні посібники та застосовувати їх в навчальному процесі комплексно. В процесі підготовки до занять з природознавства вчителю слід пам'ятати, що вибір і оптимальне поєднання методів, прийомів і засобів повинно вирішувати триєдині завдання: навчання, розвиток і формування особистісних якостей школяра. Взаємодія методів і методичних прийомів
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|