МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стилі спілкування і проблеми ефективного спілкування.Спілкування - це форма психологічного взаємозв'язку людей в процесі їх сумісної діяльності. Управлінське спілкування прийнято розглядати як психологічні взаємозв'язки людей в процесі управління. При цьому істотну роль в правлінському спілкуванні грають почуття такту і відчуття контакту з партнером. У менеджменті вже відпрацьовані певні прийоми впливу на людей, які використовуються в процесі ділового спілкування. Ці прийоми різноманітні, бо менеджеру доводиться спілкуватися письмово і усно, при особистій зустрічі і по телефону. Для кожного виду спілкування існують свої прийоми і методи. Спілкуючись, менеджер сприймає не тільки слова співрозмовника, але і його погляд, тембр голосу, інтонацію,міміку, жести. Слова передають логічну інформацію, а жести, міміка, голос цю інформацію доповнюють. Спілкування як взаємодія двох людей може здійснюватися на трьох рівнях: когнітивному (пізнавальному), емоційному і поведінковому, а може бути направлено на рішення якої-небудь значущої задачі або на задоволення особистих потреб. Спілкування може відбуватися за такими стилями:
Для ефективного спілкування керівник повинен володіти відповідною комунікативною компетентністю, тобто вербальними (мовними) і невербальними (немовними) навичками спілкування, вмінням пристосовуватися до ситуації, вибирати оптимальні кошти спілкування в кожному конкретному випадку.
В сучасній дидактиці використовують 2 підходи до процесу навчання. Головний критерій, що їх відрізняє – роль викладача і студента. 1 підхід: викладач – суб’єкт, студент – об’єкт – Класичний або академічний підхід-авторитарна система, на думку сучасних науковців, в якій домінують зовнішні соціальні фактори впливу. 2 підхід: орієнтація на постійну активність того, хто навчається; відносини «викладач-студент» - «суб’єкт-суб’єктні» 2 підхід є основою сучасної гуманістичної парадигми (особистісно орієнтований) в освіті і вихованні. Орієнтація на особистість учня допускає сумісну діяльність у створенні освітнього продукту – знань. Цілі, зміст технології: контроль у процесі вивчення навчальної дисципліни розглядається з урахування інтересів того, хто навчається. Цілі навчання успішно та раціонально досягаються за умови використання відповідних методів навчання. Метод навчання – це спосіб сумісної діяльності викладача та студента, спрямований на досягнення освітніх цілей. Прийом – складова частина методу. Окремі прийоми є складовими частинами різних методів навчання. Систематизація методів навчання здійснюється за наступними ознаками: а) ступінь участі студента у педагогічному процесі: · Академічний метод – це передача (трансляція), тиражування інформації методом передавання знань від викладача студентам. · Активний метод – це самостійне отримання знань (самостійна робота студентів). · Інтерактивний метод – сумісна діяльність всіх учасників освітнього процесу. Виник як слідство необхідної ефективної роботи в команді з метою швидкого отримання знань та створення атмосфери співдружності. б) за джерелом передавання знань: · Словесні(вербальні) методи (лекція, пояснення, розповідь, бесіда, дискусії і т.д.). · Наочні методи (спостереження, ілюстрації матеріалу за допомогою картин, карт, макетів; демонстрація роботи приладів, технічних пристроїв, наочного телебачення, відео тощо). · Практичні методи – (вправи, лабораторні роботи, дидактичні ігри, наукові експерименти, виробнича і педагогічна практика). в) за способом передавання інформації у навчальному процесі: - пряме навчання – викладач надає основні поняття, закони, принципи дисципліни; - дослідження – викладач створює проблемну ситуацію, а студенти формулюють проблему і самостійно її вирішують; - моделювання – участь в презентації, показі дійсних життєвих ситуацій; - сумісне навчання – робота студентів в групах над окремими частинами навчального матеріалу. г) за логікою передачі інформації: - індуктивний; - дедуктивний. д) керування навчальною діяльністю: - під керівництвом викладача; - самостійна робота студентів.
Читайте також:
|
||||||||
|