МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Обґрунтування змін у галузевій структурі підприємства і перспектив розвитку рослинництва й тваринництваОбґрунтування і вибір критерію оптимальності та економіко-математична модель оптимального поєднання галузей Традиційні методи планування галузевої структури підприємства Обґрунтування змін у галузевій структурі підприємства і перспектив розвитку рослинництва й тваринництва Метод визначення бюджету із розрахунку на одиницю продукції Метод паритету з конкурентами Назва методу визначає його сутність: бюджет збільшується або зменшується адекватно діям конкурентів. Але, по-перше, відсутня вичерпна інформація щодо витрат конкурентів, а по-друге, не існує двох однакових фірм, їх відрізняють популярність, лояльність покупців до торгової марки, певні характеристики товару. Водночас метод виходить із припущення, що імідж фірм-конку-рентів, а також продукти, які вони виготовляють, схожі між собою. Якщо структура асортименту фірми є стабільною, а також стабільними є показники збуту, буде доречним використання цього методу. 5. Метод визначення бюджету за цілями і завданнями рекламної кампанії. Цей метод потребує, щоб суб'єкти ринку формували свої бюджети реклами на основі: 1) формування конкретних цілей; 2) визначення завдань, які необхідно вирішити для досягнення поставлених цілей; 3) оцінки витрат на їх вирішення. Сума усіх зазначених витрат і складе орієнтовну цифру бюджетних асигнувань на рекламу. Перевага цього методу полягає в тому, що він потребує від керівництва чіткого викладу своїх уявлень про взаємозв'язок між сумою витрат, рівнем рекламних контактів, інтенсивністю випробування та регулярного використання товару. У процесі розробки бюджету слід враховувати ряд моментів: витрати різних альтернатив (наприклад, ціна телереклами у порівнянні з радіооголошенням та оголошеннями в журналах); скільки разів потрібно повторити рекламу для того, щоб вона була ефективною; на скільки зросли ціни на рекламу в засобах масової інформації за останній час. Слід враховувати те, на якому етапі життєвого циклу знаходяться товари підприємства, чи є вони стандартними (товарами широкого вжитку) або різко відрізняються від аналогів, чи відчувається постійна потреба в цих товарах, чи потрібно їх продавати «під тиском» та інше.
Тема 7. Планування оптимального поєднання галузей у господарстві Виробнича програма підприємства визначає структуру підприємства, спеціалізацію і темпи розвитку та є основним розділом його плану. Крім того, вона є основою розробки показників усіх інших розділів плану. У сільськогосподарських підприємствах ця програма охоплює виробничі програми з рослинництва, тваринництва і для промислових виробництв. Обґрунтування виробничої програми сільськогосподарського підприємства включає в себе планування структури валової і товарної продукції, структури посівних площ, поголів’я худоби і птиці, план виробництва і розподілу продукції певного асортименту, кількості і якості. Крім того, ця програма містить комплекс агрозоотехнічних заходів щодо виконання плану виробництва продукції (сорти, насіння, добрива, корми, сировина, засоби захисту рослин і тварин, меліорація і т. д.). В основі обґрунтування виробничої програми підприємства лежить аналіз існуючої і планування перспективної галузевої структури. Її характеризує система показників: структура валової і товарної продукції підприємства, структура посівних площ та поголів’я худоби і птиці.
Читайте також:
|
||||||||
|