Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обґрунтування змін у галузевій структурі підприємства і перспектив розвитку рослинництва й тваринництва

Обґрунтування і вибір критерію оптимальності та економіко-математична модель оптимального поєднання галузей

Традиційні методи планування галузевої структури підприємства

Обґрунтування змін у галузевій структурі підприємства і перспектив розвитку рослинництва й тваринництва

Метод визначення бюджету із розрахунку на одиницю продукції

Метод паритету з конкурентами

Назва методу визначає його сутність: бюджет збільшується або зменшується адекватно діям конкурентів. Але, по-перше, відсутня вичерпна інформація щодо витрат конкурентів, а по-друге, не існує двох однакових фірм, їх відрізняють популярність, лояльність покупців до торгової марки, певні характеристики товару. Водночас метод виходить із припущення, що імідж фірм-конку-рентів, а також продукти, які вони виготовляють, схожі між собою.

Якщо структура асортименту фірми є стабільною, а також стабільними є показники збуту, буде доречним використання цього методу.

5. Метод визначення бюджету за цілями і завданнями рекламної кампанії. Цей метод потребує, щоб суб'єкти ринку формували свої бюджети реклами на основі: 1) формування конкретних цілей; 2) визначення завдань, які необхідно вирішити для досягнення поставлених цілей; 3) оцінки витрат на їх вирішення. Сума усіх зазначених витрат і складе орієнтовну цифру бюджетних асигнувань на рекламу. Перевага цього методу полягає в тому, що він потребує від керівництва чіткого викладу своїх уявлень про взаємозв'язок між сумою витрат, рівнем рекламних контактів, інтенсивністю випробування та регулярного використання товару.

У процесі розробки бюджету слід враховувати ряд моментів: витрати різних альтернатив (наприклад, ціна телереклами у порівнянні з радіооголошенням та оголошеннями в журналах); скільки разів потрібно повторити рекламу для того, щоб вона була ефективною; на скільки зросли ціни на рекламу в засобах масової інформації за останній час. Слід враховувати те, на якому етапі життєвого циклу знаходяться товари підприємства, чи є вони стандартними (товарами широкого вжитку) або різко відрізняються від аналогів, чи відчувається постійна потреба в цих товарах, чи потрібно їх продавати «під тиском» та інше.

 

Тема 7. Планування оптимального поєднання галузей у господарстві

Виробнича програма підприємства визначає структуру підприємства, спеціалізацію і темпи розвитку та є основним розділом його плану. Крім того, вона є основою розробки показників усіх інших розділів плану. У сільськогосподарських підприємствах ця програма охоплює виробничі програми з рослинництва, тваринництва і для промислових виробництв.

Обґрунтування виробничої програми сільськогосподарського підприємства включає в себе планування структури валової і товарної продукції, структури посівних площ, поголів’я худоби і птиці, план виробництва і розподілу продукції певного асортименту, кількості і якості. Крім того, ця програма містить комплекс агрозоотехнічних заходів щодо виконання плану виробництва продукції (сорти, насіння, добрива, корми, сировина, засоби захисту рослин і тварин, меліорація і т. д.).

В основі обґрунтування виробничої програми підприємства лежить аналіз існуючої і планування перспективної галузевої структури. Її характеризує система показників: структура валової і товарної продукції підприємства, структура посівних площ та поголів’я худоби і птиці.

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. IV група- показники надійності підприємства
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  8. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  9. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  12. Автопідприємства вантажних автомобілів




Переглядів: 504

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод визначення бюджету з орієнтацією на збут | Традиційні методи планування галузевої структури підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.