МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Метод визначення бюджету з орієнтацією на збутПріоритетні напрями використання основних засобів реклами
Одним із найбільш складних завдань, що стоять перед підприємством, є розробка генеральних кошторисів витрат на рекламу. Планування бюджету витрат на рекламну діяльність пов'язане з вибором методу їх визначення. Найбільш поширеними є п'ять методів. Бюджет визначається як відсоток від обсягу збуту або його середнього показника за минулі роки, або очікуваного збуту у плановому періоді. Вважається, що даний метод має ряд переваг. По-перше, розрахунок у відсотках до обсягу продажу означає, що сума асигнувань на стимулювання буде, скоріше за все, змінюватись залежно від того, що підприємство «може собі дозволити». По-друге, цей метод змушує керівництво враховувати взаємозв'язок між витратами на рекламу, продажною ціною товару та сумою прибутку в розрахунку на товарну одиницю. По-третє, сприяє підтримці конкурентної стабільності в такій мірі, що підприємства-конкуренти витрачають на рекламу приблизно один і той же відсоток від суми свого продажу. Однак, незважаючи на ці переваги, метод розрахунку у відсотках до суми продажу майже нічим не виправдовує свого існування. Він базується на обхідних міркуваннях про те, що збут є причиною реклами, а не наслідком. Він призводить до того, що розмір бюджету визначається наявними засобами, а не існуючими можливостями. Цей метод не дає логічних підстав для вибору конкретного відсоткового показника, за винятком хіба що випадкових дій на основі минулого досвіду або теперішніх дій конкурентів. 2. Метод розрахунку «від наявних засобів» Багато підприємств виділяють в бюджет на рекламу певну суму, яку воно на власний розсуд може собі дозволити витратити. Такий метод визначення розмірів бюджету цілком та повністю ігнорує вплив реклами на обсяг збуту. В результаті величина бюджету з року в рік залишається невизначеною, що ускладнює перспективне планування ринкової діяльності. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|