МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відділ бухгалтерського обліку та звітності.Міністерство фінансів і його функції БЮДЖЕТОМ Тема 3.ОРГАНИ ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
1. Міністерство фінансів і його функції. 2. Повноваження та організаційна структура Державного казначейства. 3. Завдання, функції, організаційна структура контрольно-ревізійної служби. 4. Призначення та функції Рахункової палати.
Міністерство фінансів функціонує на основі "Положення про Міністерство фінансів України". За організаційною схемою має трьохрівневу структуру: 1. Центральна ланка- Міністерство фінансів; 2. Середня ланка- Міністерство фінансів АРК, міські Києва та Севастополя, обласні фінансові управління відповідних місцевих адміністрацій; 3. Базова ланка- міські та районні фінансові управління (відділи). Діяльність Міністерства фінансів можна окреслити такими функціональними блоками: · вироблення та реалізація державної фінансової, податкової, бюджетної політики; · організація фінансових відносин у суспільстві; · організація бюджетного процесу; · становлення та розвиток фінансового ринку; · фінансові повноваження в процесі приватизації та управління державним майном; · позикова політика держави (внутрішні та зовнішні запозичення, обслуговування державного боргу); · впровадження єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та звітності; · забезпечення фінансових взаємовідносин з іншими країнами. У межах наданої бюджетної компетенції Міністерство фінансів виконує такі функції: 1. Реалізує державну фінансову політику, бере участь у розробленні балансу фінансових ресурсів, платіжного балансу, зведеного валютного плану України з неторговельних операцій, а також: бюджетів державних цільових фондів, готує пропозиції щодо їх обсягу і порядку створення та використання; 2. Організовує роботу, пов'язану зі складанням проекту державного бюджету, за дорученням Кабінету Міністрів України визначає порядок і термін подання центральними органами державної виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями матеріалів для підготовки проекту державного бюджету і прогнозних розрахунків для визначення частини загальнодержавних податків, зборів і платежів, що зараховуються до бюджетів Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, і подає їх на розгляд Кабінету Міністрів України; 3. Організовує виконання державного бюджету за доходами і видатками, здійснює фінансування видатків у межах наявних фінансових ресурсів у державному бюджеті, веде облік касового виконання державного бюджету. Разом з іншими міністерствами, відомствами, Радою міністрів Республіки Крим, обласними, Київською і Севастопольською міськими, районними державними адміністраціями, виконкомами місцевих Рад народних депутатів забезпечує надходження доходів до державного бюджету та вживає заходів, спрямованих на ефективне витрачання бюджетних коштів; 4. Забезпечує захист фінансових інтересів держави та фінан 5. Здійснює методичне керівництво роботою у сфері територіального фінансово-бюджетного планування, розробляє порядок надання з державного бюджету субвенцій, дотацій, субсидій; 6. Складає поквартальний розпис доходів і видатків, забезпечує виконання державного бюджету, затвердженого Верховною Радою України, здійснює в установленому порядку взаємні розрахунки державного бюджету з бюджетами Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, в межах своїх повноважень здійснює обслуговування державного внутрішнього і зовнішнього боргів; 7. Здійснює контроль за виконанням державного бюджету і за дотриманням установами Національного банку та комерційними банками правил касового виконання державного бюджету. Установлює порядок ведення бухгалтерського обліку і складання звітності про виконання державного і місцевих бюджетів, кошторисів видатків бюджетних установ, установлює форми обліку і звітності щодо касового виконання бюджетів; 8. Складає звіт про виконання державного бюджету, розробляє та виносить на розгляд Кабінету Міністрів України пропозиції щодо ефективного використання коштів державного бюджету; 9. Розробляє проект правил складання і виконання державного та місцевих бюджетів і подає його на затвердження Кабінету Міністрів України, затверджує класифікацію доходів і видатків цих бюджетів; 10. Розробляє пропозиції про вдосконалення податкової політики, спрямованої на зміцнення державних фінансів, забезпечення оптимальних фінансових умов для виробничо-господарської діяльності підприємств, установ, організацій усіх форм власності та підприємницької діяльності громадян; 11. Здійснює методологічне керівництво роботою державних 12. Разом із Національним банком і Міністерством економіки 13. Здійснює контроль за випуском та обігом державних цінних 14. Організовує виготовлення цінних паперів і документів суворого обліку, затверджує нормативно-технічну документацію з цих питань; 15. Бере участь у роботі керівних органів фондових бірж; і контролює дотримання положень статуту та правил фондової біржі; 16. Організовує роботу щодо формування державного фонду дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, складає баланси дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, здійснює контроль за використанням, збиранням та переробленням брухту і відходів дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, обліком і збереженням дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння на підприємствах, в установах і організаціях (незалежно від форм власності) ; 17. Готує пропозиції з фінансових питань, пов 'язаних зі зміною державної власності, демонополізацією виробництва, розвитком підприємницької діяльності в різних галузях економіки та в регіонах; 18. Розробляє пропозиції про економічні методи регулювання спільної підприємницької діяльності, бере участь у підготовці пропозицій щодо створення і функціонування спеціальних вільних економічних зон; 19. Бере участь у формуванні та реалізації державної інвестиційної політики; 20. Вивчає валютно-фінансові проблеми, пов'язані з міжнародним економічним співробітництвом і вдосконаленням валютно-економічних відносин з іноземними державами, розробляє пропозиції щодо збільшення валютних ресурсів держави, удосконалення механізму економічного стимулювання підприємств для збільшення експорту і підвищення його ефективності. Готує і подає до Кабінету Міністрів України пропозиції щодо вступу України до міжнародних фінансових організацій та її членства в них, є фінансовим агентом держави при здійсненні всіх фінансових операцій відповідно до угод з міжнародними організаціями; 21. Аналізує вплив на фінансовий стан галузей економіки та на бюджет процесів, пов'язаних з переходом на нові принципи ціноутворення, та готує відповідні пропозиції; 22. Бере участь у виробленні пропозицій щодо вдосконалення структури органів державної виконавчої влади та контролює витрачання коштів на їх утримання. Аналізує витрати на утримання органів законодавчої, виконавчої та судової влади і готує пропозиції щодо їх оптимізації, бере участь у розробленні умов оплати праці працівників органів виконавчої та судової влади, правоохоронних органів, закладів освіти, охорони здоров'я і соціального забезпечення, культури та інших бюджетних установ; 23. Забезпечує впровадження єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку і звітності на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності (крім банків), затверджує за погодженням з Державним комітетом статистики форми бухгалтерської звітності, типові плани рахунків і форм бухгалтерського обліку та інструкції про порядок їх застосування, бере участь у встановленні переліку витрат, що входять до собівартості продукції (робіт, послуг), у розробленні типових форм первинного обліку і типових програм автоматизації бухгалтерського обліку; 24. Вивчає, аналізує і вживає заходів щодо вдосконалення діяльності Міністерства фінансів Автономної Республіки Крим, головних фінансових управлінь обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій; 25. Організовує роботу з професійної підготовки та перепідготовки кадрів для фінансової системи, контролює цю роботу на підприємствах, в установах та організаціях, що входять до сфери управління Міністерства. Виконання зазначених функцій ґрунтується на відповідних правах Міністерства фінансів: · одержувати від центральних органів державної виконав · обмежувати, а в необхідних випадках припиняти фінансування з державного бюджету підприємств, установ та організацій за наявності фактів незаконного витрачання ними коштів, а також: у разі неподання звітів про витрачання раніше наданих коштів та іншої встановленої звітності з повідомленням про це керівників відповідних міністерств і відомств і в межах своєї компетенції застосовувати інші санкції, установлені чинним законодавством; · у разі виникнення тимчасових касових розривів при виконанні бюджетів Автономної Республіки Крим, обласних, міст Києва і Севастополя надавати з державного бюджету позички, які мають погашатися в установлені терміни поточного бюджетного року; · забороняти або припиняти випуск цінних паперів, якщо він здійснюється з порушенням установленого порядку; · здійснювати у міністерствах, інших центральних органах державної виконавчої влади, на підприємствах, в установах, організаціях, в установах банків та інших фінансово-кредитних установах (незалежно від форм власності) перевірки фінансово-бухгалтерських документів, звітів, планів, кошторисів та інших документів, пов'язаних із зарахуванням, перерахуванням і використанням бюджетних коштів, а також: одержувати необхідні пояснення, довідки і відомості з питань, що виникають у процесі перевірки; · одержувати від установ банків відомості щодо стану поточних бюджетних рахунків підприємств, організацій та установ; · накладати на установи банку, зв язку, інші установи фінансові санкції в разі поруїиення установленого Національним банком України за погодженням з Міністерством фінансів України порядку проходження і виконання платіжних доручень за доходами і видатками у розмірі 2 % від суми затриманого платежу або перерахування бюджетних коштів за кожний день прострочення Міністерство фінансів має територіальну організаційну структуру, що пов'язано з необхідністю здійснювати фінансову політику на всій території країни (рис. 3.1).
Рис. 3.1. Організаційна структура системи Міністерства фінансів України
Типова структура середньої ланки Міністерства фінансів та її низових структур включає відділи та управління: 1. Управління планування, зведення та аналізу виконання бюджету: · відділ планування та аналізу доходів і видатків бюджету; · відділ по зведенню та аналізу виконання місцевих бюджетів; · відділ внутрішнього фінансового контролю. 2. Управління доходів і фінансів (видатків) виробничої сфери та розрахунків за енергоносії: · відділ доходів та податкової політики; · відділ фінансів (видатків) галузей виробничої сфери та розрахунків за енергоносії. 3. Управління фінансів невиробничої сфери: · відділ фінансів місцевих органів влади та управління; · відділ фінансів соціально-культурної сфери та соціального захисту населення. Читайте також:
|
||||||||
|