![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Повноваження та організаційна структура Державного казначействаАдміністративно-господарський відділ. Відділ комп 'ютеризації та інформаційного забезпечення. Відділ організаційно-розпорядчої та кадрової роботи. Базова ланка Міністерства фінансів має простішу структуру і включає: 1. Бюджетний відділ. 2. Відділ прогнозування доходів, фінансів галузей народного господарства, розрахунків за енергоносії та невиробничої сфери. 3. Відділ фінансово-господарського забезпечення та автоматизації обробки інформації.
Державне казначейство створене у 1995 р. з метою ефективного управління коштами державного бюджету. У своїй діяльності керується Указом Президента "Про Державне казначейство України" та розробленими відповідно до нього нормативними документами - постановою Кабінету Міністрів "Питання Державного казначейства ", "Положенням про Державне казначейство". Державне казначейство перебуває в структурі Міністерства фінансів, тому йому властива трьохрівнева організаційна структура. Місце підрозділів казначейської служби в бюджетній системі окреслено на рис. 3.2.
Рис. 3.2. Місце Державного казначейства в бюджетній системі України
За період функціонування Державного казначейства: 1) створено трьохрівневу структуру (рис. 3.3); 2) розроблено план рахунків виконання бюджетів; 3) запроваджено казначейську систему виконання показників державного та місцевих бюджетів.
Рис. 3.3. Загальна структура Державного казначейства України Функції Державного казначейства: · організовує та здійснює виконання державного бюджету, виходячи з принципу єдиного казначейського рахунку; · здійснює керівництво територіальними органами Державного казначейства; · веде зведені реєстри розпорядників коштів державного бюджету України, державних позабюджетних фондів, позабюджетних коштів та рахунків територіальних органів Державного казначейства в установах банків; · здійснює управління доходами і видатками державного бюджету, проводить операції з наявними бюджетними коштами, в тому числі в іноземній валюті, в межах розпису доходів і видатків державного бюджету; · здійснює за дорученням Кабінету Міністрів України і Мінфіну операції з іншими коштами, що перебувають у розпорядженні Уряду України; · організовує та здійснює прогнозування і касове планування коштів державного бюджету, визначає на основі чинного законодавства розміри їх поточного використання у межах затверджених на відповідний період видатків; · доводить до головних розпорядників коштів і територіальних органів Державного казначейства обсяги асигнувань, що виділяються з державного бюджету; · організовує розподіл між державним бюджетом та бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя відрахувань від загальнодержавних податків, зборів та обов'язкових платежів за нормативами, затвердженими Верховною Радою України, а також перерахування місцевим бюджетам належних їм коштів від зазначених відрахувань; · організовує та здійснює взаємні розрахунки між: державним бюджетом та бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя; · веде зведений бухгалтерський облік руху коштів державного бюджету на рахунках Державного казначейства; · організовує та здійснює збирання, зведення та аналіз фінансової звітності про стан виконання державного та зведеного бюджетів, подає зазначену звітність Верховній Раді України, Уряду України та Мінфіну; · здійснює разом з Національним банком і Мінфіном управління державним внутрішнім і зовнішнім боргом та проводить їх обслуговування відповідно до чинного законодавства; · регулює фінансові взаємовідносини між: державним бюджетом та державними позабюджетними фондами, організовує та здійснює контроль за надходженням, рухом і використанням коштів цих фондів; · подає Мінфіну в разі потреби пропозиції про скорочення видатків державного бюджету; · розробляє і затверджує нормативно-методичні та інструктивні документи з питань бухгалтерського обліку, звітності та організації виконання бюджетів усіх рівнів; · розробляє проекти законодавчих та інших нормативних актів з питань, що належать до компетенції Державного казначейства; · організовує роботу територіальних органів Державного казначейства, пов'язану з дотриманням чинного законодавства України з питань виконання державного бюджету, надходження та використання коштів державних позабюджетних фондів; · організовує підвищення кваліфікації працівників органів Державного казначейства відповідно до чинного законодавства; · проводить ревізії діяльності територіальних органів Державного казначейства; · установлює зв язки з міжнародними фінансово-банківськими установами, а також з казначействами інших країн, вивчає досвід організації їх діяльності та готує пропозиції про його використання в Україні. Управління Державного казначейства з Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, містах з районним поділом в межах відповідної території здійснюють функції, аналогічні функціям Державного казначейства України, за винятком функцій в частині здійснення управління доходами і видатками державного бюджету, проведення операцій з наявними бюджетними коштами, в тому числі в іноземній валюті, в межах розпису доходів і видатків державного бюджету; здійснення за дорученням Кабінету Міністрів України і Мінфіну операцій з іншими коштами, що перебувають у розпорядженні Уряду України; організації та здійснення взаємних розрахунків між державним бюджетом та бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя; організації та здійснення збирання, зведення та аналізу фінансової звітності про стан виконання державного та зведеного бюджетів, подання зазначеної звітності Верховній Раді України, Уряду України та Мінфіну. Поряд з цим, у разі коли зазначені територіальні органи Державного казначейства, а також Державне казначейство України безпосередньо здійснюють операції щодо виконання державного бюджету, вони виконують ті самі функції, що й відділення Державного казначейства у районах, містах, районах у містах. Отже, відділення Державного казначейства у районах, містах, районах у містах відповідно до покладених функцій: · здійснюють виконання відповідних показників державного бюджету та контроль за надходженням, рухом і використанням державних позабюджетних фондів, позабюджетних коштів у частині, що визначається Головним управлінням Державного казначейства; · забезпечують відповідно до встановлених розмірів асигнувань та касового плану цільове фінансування видатків державного бюджету; · ведуть облік розпорядників коштів, яким виділяються асигнування з державного бюджету та державних позабюджетних фондів, позабюджетних коштів; · здійснюють прогнозування та касове планування коштів державного бюджету; · розподіляють між: державним бюджетом та бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя відрахування від загальнодержавних податків, зборів та обов'язкових платежів за нормативами, затвердженими Верховною Радою України, а також: перераховують місцевим бюджетам належні їм суми коштів від зазначених відрахувань; · здійснюють за поданням державних податкових інспекцій · ведуть бухгалтерський облік руху коштів державного бюджету за рахунками відділень Державного казначейства; · здійснюють збирання, контроль, зведення та подання вищим органам Державного казначейства фінансової звітності про стан виконання показників державного бюджету відповідним регіоном; · проводять роботу, пов'язану із здійсненням контролю за · передають відповідним державним податковим інспекціям документи про стягнення у безспірному порядку до державного бюджету штрафів за порушення установами банків та підприємствами зв'язку встановленого порядку проходження і виконання платіжних доручень по доходах і видатках державного бюджету; · готують і подають вищим органам Державного казначейства у разі потреби пропозиції про скорочення видатків державного бюджету; · забезпечують за дорученнями вищих органів Державного · здійснюють заходи щодо добору, розстановки, виховання, професійної підготовки і підвищення кваліфікації кадрів; · розглядають заяви, пропозиції, скарги громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до їх компетенції. Середня ланка Державного казначейства характеризується наступною типовою структурою: · Відділ кадрового забезпечення. · Відділ внутрівідомчого контролю. · Юридичний відділ. · Спеціаліст з режимно-секретної роботи. · Відділ організації робіт органів Державного казначейства · Відділ внутрішніх казначейських операцій. · Відділ надходжень державного бюджету. · Відділ надходжень місцевих бюджетів. · Відділ аналітичного обліку зобов'язань перед бюджетами. · Відділ інформаційних технологій та телекомунікацій. · Розрахункова палата. · Відділ прикладного програмного забезпечення. · Відділ захисту інформації. · Відділ видатків державного бюджету. · Відділ видатків правоохоронних органів та силових структур. · Відділ видатків цільових фондів. · Відділ видатків місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин. · Операційний відділ. · Відділ звітності. · Планово-фінансовий відділ. · Відділ справами.
Читайте також:
|
||||||||
|