Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Повноваження та організаційна структура Державного казначейства

Адміністративно-господарський відділ.

Відділ комп 'ютеризації та інформаційного забезпечення.

Відділ організаційно-розпорядчої та кадрової роботи.

Базова ланка Міністерства фінансів має простішу структуру і включає:

1. Бюджетний відділ.

2. Відділ прогнозування доходів, фінансів галузей народного гос­подарства, розрахунків за енергоносії та невиробничої сфери.

3. Відділ фінансово-господарського забезпечення та автома­тизації обробки інформації.

 

 

 

Державне казначейство створене у 1995 р. з метою ефектив­ного управління коштами державного бюджету. У своїй діяль­ності керується Указом Президента "Про Державне казначей­ство України" та розробленими відповідно до нього норматив­ними документами - постановою Кабінету Міністрів "Питання Державного казначейства ", "Положенням про Державне казна­чейство". Державне казначейство перебуває в структурі Міні­стерства фінансів, тому йому властива трьохрівнева організа­ційна структура.

Місце підрозділів казначейської служби в бюджетній системі окреслено на рис. 3.2.

 

 

Рис. 3.2. Місце Державного казначейства в бюджетній системі України

 

За період функціонування Державного казначейства: 1) ство­рено трьохрівневу структуру (рис. 3.3); 2) розроблено план рахунків виконання бюджетів; 3) запроваджено казначейську сис­тему виконання показників державного та місцевих бюджетів.

 

Рис. 3.3. Загальна структура Державного казначейства України

Функції Державного казначейства:

· організовує та здійснює виконання державного бюджету, виходячи з принципу єдиного казначейського рахунку;

· здійснює керівництво територіальними органами Держав­ного казначейства;

· веде зведені реєстри розпорядників коштів державного бюд­жету України, державних позабюджетних фондів, позабюджет­них коштів та рахунків територіальних органів Державного каз­начейства в установах банків;

· здійснює управління доходами і видатками державного бюд­жету, проводить операції з наявними бюджетними коштами, в тому числі в іноземній валюті, в межах розпису доходів і видатків державного бюджету;

· здійснює за дорученням Кабінету Міністрів України і Мін­фіну операції з іншими коштами, що перебувають у розпоряд­женні Уряду України;

· організовує та здійснює прогнозування і касове планування коштів державного бюджету, визначає на основі чинного зако­нодавства розміри їх поточного використання у межах затвер­джених на відповідний період видатків;

· доводить до головних розпорядників коштів і територіаль­них органів Державного казначейства обсяги асигнувань, що ви­діляються з державного бюджету;

· організовує розподіл між державним бюджетом та бюд­жетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя відрахувань від загальнодержавних податків, зборів та обов'язкових платежів за нормативами, затвердженими Вер­ховною Радою України, а також перерахування місцевим бюд­жетам належних їм коштів від зазначених відрахувань;

· організовує та здійснює взаємні розрахунки між: держав­ним бюджетом та бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя;

· веде зведений бухгалтерський облік руху коштів державно­го бюджету на рахунках Державного казначейства;

· організовує та здійснює збирання, зведення та аналіз фінан­сової звітності про стан виконання державного та зведеного бюджетів, подає зазначену звітність Верховній Раді України, Уряду України та Мінфіну;

· здійснює разом з Національним банком і Мінфіном управлі­ння державним внутрішнім і зовнішнім боргом та проводить їх обслуговування відповідно до чинного законодавства;

· регулює фінансові взаємовідносини між: державним бюдже­том та державними позабюджетними фондами, організовує та здійснює контроль за надходженням, рухом і використанням коштів цих фондів;

· подає Мінфіну в разі потреби пропозиції про скорочення видатків державного бюджету;

· розробляє і затверджує нормативно-методичні та інструк­тивні документи з питань бухгалтерського обліку, звітності та організації виконання бюджетів усіх рівнів;

· розробляє проекти законодавчих та інших нормативних актів з питань, що належать до компетенції Державного каз­начейства;

· організовує роботу територіальних органів Державного казначейства, пов'язану з дотриманням чинного законодавства України з питань виконання державного бюджету, надходжен­ня та використання коштів державних позабюджетних фондів;

· організовує підвищення кваліфікації працівників органів Дер­жавного казначейства відповідно до чинного законодавства;

· проводить ревізії діяльності територіальних органів Дер­жавного казначейства;

· установлює зв язки з міжнародними фінансово-банківськи­ми установами, а також з казначействами інших країн, вивчає досвід організації їх діяльності та готує пропозиції про його ви­користання в Україні.

Управління Державного казначейства з Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, містах з районним поділом в межах відповідної території здійснюють функції, ана­логічні функціям Державного казначейства України, за винятком функцій в частині здійснення управління доходами і видат­ками державного бюджету, проведення операцій з наявними бюд­жетними коштами, в тому числі в іноземній валюті, в межах роз­пису доходів і видатків державного бюджету; здійснення за до­рученням Кабінету Міністрів України і Мінфіну операцій з інши­ми коштами, що перебувають у розпорядженні Уряду України; організації та здійснення взаємних розрахунків між державним бюджетом та бюджетами Автономної Республіки Крим, облас­тей, міст Києва і Севастополя; організації та здійснення збиран­ня, зведення та аналізу фінансової звітності про стан виконання державного та зведеного бюджетів, подання зазначеної звітності Верховній Раді України, Уряду України та Мінфіну.

Поряд з цим, у разі коли зазначені територіальні органи Дер­жавного казначейства, а також Державне казначейство України безпосередньо здійснюють операції щодо виконання державного бюджету, вони виконують ті самі функції, що й відділення Дер­жавного казначейства у районах, містах, районах у містах.

Отже, відділення Державного казначейства у районах, містах, районах у містах відповідно до покладених функцій:

· здійснюють виконання відповідних показників державного бюджету та контроль за надходженням, рухом і використан­ням державних позабюджетних фондів, позабюджетних коштів у частині, що визначається Головним управлінням Державного казначейства;

· забезпечують відповідно до встановлених розмірів асигну­вань та касового плану цільове фінансування видатків держав­ного бюджету;

· ведуть облік розпорядників коштів, яким виділяються асиг­нування з державного бюджету та державних позабюджет­них фондів, позабюджетних коштів;

· здійснюють прогнозування та касове планування коштів державного бюджету;

· розподіляють між: державним бюджетом та бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севасто­поля відрахування від загальнодержавних податків, зборів та обо­в'язкових платежів за нормативами, затвердженими Верховною Радою України, а також: перераховують місцевим бюджетам належні їм суми коштів від зазначених відрахувань;

· здійснюють за поданням державних податкових інспекцій
повернення за рахунок державного бюджету зайво сплачених або
стягнених податків, зборів та обов'язкових платежів;

· ведуть бухгалтерський облік руху коштів державного бюд­жету за рахунками відділень Державного казначейства;

· здійснюють збирання, контроль, зведення та подання ви­щим органам Державного казначейства фінансової звітності про стан виконання показників державного бюджету відповідним регіоном;

· проводять роботу, пов'язану із здійсненням контролю за
дотриманням чинного законодавства України з питань виконан­
ня державного бюджету, надходженням та використанням
коштів державних позабюджетних фондів у регіоні;

· передають відповідним державним податковим інспекціям до­кументи про стягнення у безспірному порядку до державного бюд­жету штрафів за порушення установами банків та підприємствами зв'язку встановленого порядку проходження і виконання платіжних доручень по доходах і видатках державного бюджету;

· готують і подають вищим органам Державного казначей­ства у разі потреби пропозиції про скорочення видатків держав­ного бюджету;

· забезпечують за дорученнями вищих органів Державного
казначейства виконання інших функцій в межах своїх повноважень,

· здійснюють заходи щодо добору, розстановки, виховання, професійної підготовки і підвищення кваліфікації кадрів;

· розглядають заяви, пропозиції, скарги громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до їх компетенції.

Середня ланка Державного казначейства характеризується наступною типовою структурою:

· Відділ кадрового забезпечення.

· Відділ внутрівідомчого контролю.

· Юридичний відділ.

· Спеціаліст з режимно-секретної роботи.

· Відділ організації робіт органів Державного казначейства

· Відділ внутрішніх казначейських операцій.

· Відділ надходжень державного бюджету.

· Відділ надходжень місцевих бюджетів.

· Відділ аналітичного обліку зобов'язань перед бюджетами.

· Відділ інформаційних технологій та телекомунікацій.

· Розрахункова палата.

· Відділ прикладного програмного забезпечення.

· Відділ захисту інформації.

· Відділ видатків державного бюджету.

· Відділ видатків правоохоронних органів та силових структур.

· Відділ видатків цільових фондів.

· Відділ видатків місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.

· Операційний відділ.

· Відділ звітності.

· Планово-фінансовий відділ.

· Відділ справами.

 


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  4. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  5. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  6. Апарат державного управління як система органів виконавчої влади.
  7. Аргументи на користь і проти державного регулювання аграрної сфери
  8. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  9. Атомно-кристалічна структура металів
  10. Базова алгоритмічна структура
  11. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  12. Безцехова виробнича структура.




Переглядів: 1191

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відділ бухгалтерського обліку та звітності. | Завдання, функції, організаційна структура контрольно-ревізійної служби

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.