![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Етапи податкової гармонізаціїБюджетно-податкова політика
Чинниками формування бюджетно-податкові політики на сучасному етапі є: 1.створення Європейської валютної системи; 2.введення євро (з 01.01.1993 р. - безготівково, з 01.01.2002 р. -готівково); 3.створення Європейського центрального банку.
У табл. 9.5 охарактеризовані бюджетні та грошово-кредитні чинники фінансової глобалізації. Особливості реалізації бюджетно-податкової політики в Європейських країнах: 1)країни ЄЄ, що входять до складу Європейської валютної системи - бюджетно-податкова політика в зоні євро є недостатньо гнучкою, оскільки обмежена бюджетною конвергенцією; Таблиця 9.5Критерії фінансової конвергенції
2) країни ЄЄ, що не ввійшли до складу Європейської валютної системи (наприклад, Великобританія) - в умовах світового економічного спаду мають активнішу бюджетно-податкову політику; 3) країни, що не входять до ЄЄ - роль бюджетно-податкової політики зростає в міру збільшення залежності національної грошової політики від політики Європейського центрального банку.
До напрямів забезпечення ефективності бюджетної конвергенції слід віднести: 1. гармонізацію бюджетних систем у дохідній та видатковій частинах; 2. синхронізацію циклічних коливань, що потребує створення розвинутої системи міждержавних трансфертів; 3. контроль над бюджетно-податковою політикою. Мета податкової гармонізації- запобігання податковій конкуренції. Остання відбувається через маніпулювання умовами торгівлі між: країнами та мас дестабілізуючі макро-економічні наслідки. 1) досягнення згоди щодо типу податку, який підлягає гармонізації; 2) узгодження податкової бази; 3) узгодження податкових ставок.
Сучасні результати такої гармонізації наступні: · обмежена гармонізація щодо основних податків: податку з обороту, акцизних зборів, податків на прибутки корпорацій, на дивіденди та відсотки, деяких видів податків на капітал; · узгодження режимів ПДВ у державах-членах ЄС; · відсутність повного узгодження податкових ставок.
Читайте також:
|
||||||||||||
|