Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Етапи податкової гармонізації

Бюджетно-податкова політика

 

Чинниками формування бюджетно-податкові політики на сучасному етапі є:

1.створення Європейської валютної системи;

2.введення євро (з 01.01.1993 р. - безготівково, з 01.01.2002 р. -готівково);

3.створення Європейського центрального банку.

 

У табл. 9.5 охарактеризовані бюджетні та грошово-кредитні чинники фінансової глобалізації.

Особливості реалізації бюджетно-податкової політики в Європейських країнах:

1)країни ЄЄ, що входять до складу Європейської валютної системи - бюджетно-податкова політика в зоні євро є недостат­ньо гнучкою, оскільки обмежена бюджетною конвергенцією;

Таблиця 9.5Критерії фінансової конвергенції

Грошово- кредитні 1) інфляція в країні-учасниці не може перевищува- ти середній з трьох найнижчих темпів інфляції у європейській валютній системі більше ніж на 1,5%; 2) відсоткова ставка у країні не може перевищува- ти середній рівень з відсоткових ставок 3-х країн з найнижчими темпами; 3) валютний курс країни повинен змінюватися у вузьких межах без девальвації впродовж принаймні 2-х років
Бюджет- ні 4) державний борг країни не може перевищувати 60 % ВВП; 5) бюджетний дефіцит не може перевищувати 3 % ВВП.

2) країни ЄЄ, що не ввійшли до складу Європейської валютної системи (наприклад, Великобританія) - в умовах світового економічного спаду мають активнішу бюджетно-податкову політику;

3) країни, що не входять до ЄЄ - роль бюджетно-податкової політики зростає в міру збільшення залежності національної грошової політики від політики Європейського центрального банку.

 

До напрямів забезпечення ефективності бюджетної конвер­генції слід віднести:

1. гармонізацію бюджетних систем у дохідній та видатковій частинах;

2. синхронізацію циклічних коливань, що потребує створення розвинутої системи міждержавних трансфертів;

3. контроль над бюджетно-податковою політикою.

Мета податкової гармонізації- запобігання податковій конкуренції. Остання відбувається через маніпулювання умо­вами торгівлі між: країнами та мас дестабілізуючі макро-економічні наслідки.

1) досягнення згоди щодо типу податку, який підлягає гармонізації;

2) узгодження податкової бази;

3) узгодження податкових ставок.

 

Сучасні результати такої гармонізації наступні:

· обмежена гармонізація щодо основних податків: податку з обороту, акцизних зборів, податків на прибутки корпорацій, на дивіденди та відсотки, деяких видів податків на капітал;

· узгодження режимів ПДВ у державах-членах ЄС;

· відсутність повного узгодження податкових ставок.

 


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  3. Асортиментний процес включає три основних етапи: концентрацію, кастомізацію і розсіювання.
  4. Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.
  5. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  6. Бюджетний процес, його поняття і складові етапи
  7. В гармонізації етнонаціональних відносин
  8. Взаємодія органів ДКСУ та органів Державної податкової служби України
  9. Взаємодія слідчих та оперативних працівників податкової міліції ДПС України у протидії легалізації (відмивання) злочинних доходів
  10. Виборчий процес і його етапи
  11. Види відповідальності і терміниподання податкової декларації
  12. Види і форми спілкування. Етапи спілкування.




Переглядів: 601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжбюджетні відносини | Франція

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.