Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Франція

Великобританія

Бюджетні відносини в розвинених зарубіжних країнах

 

В умовах інтеграції України у світове співтовариство особли­вої актуальності набуває врахування світового досвіду організації бюджетних відносин. Показовими в цьому плані є бюджетні відносини країн з розвиненою ринковою економікою. Основні засади бюджетного устрою в окремих країнах світу наведені нижче.

До бюджетних відносин причетні прем'єр-міністр, міністерства, казначейство, парламент. Казначейство як головний урядовий орган з фінансових питань відає управлінням і регулюванням по­датків. Казначейство також розробляє і здійснює загальну еко­номічну стратегію. Йому підпорядковуються Управління внутрішніх доходів та Управління мита й акцизів. Управління внутрішніх доходів має контори головного податкового інспек­тора в Лондоні, а також близько 700 контор по всій країні.

Бюджетний рік у Великобританії починається 1 квітня і закінчується 31 березня.

При розробленні проекту бюджету кабінет ураховує 18 клю­чових положень, 11 з яких за останні роки не змінювалися. До основних положень належать: зростання валового національного продукту, врівень безробіття, ціни на акції, норми процент­них ставок, ціни на основні продукти, зокрема на нафту, врівень податкових ставок.

Починаючи з 2000/2001 бюджетного року розпис доходів і ви­датків здійснюється згідно з національними рахунками на основі Європейської системи рахунків 1995 р.

Бюджет планується із залишків коштів на кінець бюджетного року, враховуються надходження поточного року і планується залишок на кінець звітного року. Планування здійснюється на п'ятирічний період у цінах поточного року з відповідним щоріч­ним коригуванням.

У бюджетних відносинах беруть участь президент, уряд, парламент, а також спеціальні державні установи — Національна кредитна рада, банківська контрольна комісія, Економічна і соці­альна рада. Франція у 1982 р. ухвалила закон № 82-813 "Про права і свободи комун, департаментів, регіонів", згідно з яким були знач­но розширені права територій. У кожному регіоні створюється контрольний орган -рахункова палата, яка стежить за фінансо­вою діяльністю юридичних осіб і бере участь у формуванні місце­вих бюджетів.

Бюджетна політика департаменту є компетенцією Генеральної ради, а в окремих випадках - комісара Республіки і регіональної рахункової палати. Безпосереднє бюджетне управління здійснює казначей департаменту, який призначається міністром економіки і фінансів за рекомендацією представника Генеральної ради.

Місцеві бюджети в частині видатків складаються з двох основних розділів: бюджети поточної діяльності (функціональ­ний) та У бюджети нового будівництва (інвестування). Джере­ла доходів поділяються на внутрішні — доходи від муніципаль­ної власності, місцевого господарства, податкові та зовнішні — дотації, кредити (як державні, так і приватні).

У складі Міністерства економіки і фінансів функціонує Голов­не податкове управління, яке має по всій території країни 830 податкових центрів і 16 інформаційних центрів. Податковий контроль здійснюється шляхом камеральних перевірок податкових декларацій, а також документальних перевірок. Система стягнень за ухилення від сплати податків досить жорстка, застосовується також карна відповідальність. У випадку ненавмисного занижен­ня податку сплачується штраф у розмірі 0,75 % за місяць від суми платежу, у разі умисного приховування розміру доходів штраф сплачується в подвійному розмірі.

Складові консолідованого бюджету

загальнодержавний бюджет;

місцеві бюджети;

спеціальні рахунки Казначейства;

приєднані бюджети для фінансування пошти та телеграфу;

приєднані бюджети служби сільськогосподарських дотацій;
операції тимчасового характеру.


Читайте також:

  1. Основні моделі організації зарубіжних парламентів (ФРН, Франція, США, Велика Британія).
  2. Франція
  3. ФРАНЦІЯ
  4. Франція
  5. Франція
  6. Франція
  7. Франція
  8. Франція
  9. Франція
  10. Франція




Переглядів: 689

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи податкової гармонізації | Федеративна республіка Німеччини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.