МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жорсткі дорожні покриття
До жорстких дорожніх покриттів відносять покриття, до складу яких входять: - цементобетонні монолітні покриття; - асфальтобетонні покриття на основі із цементобетону; - збірні покриття із залізобетонних і армобетонних плит. Товщину бетонних покриттів визначають за розрахунком з урахуванням основи, але фактичні значення приймають не менше величин, на ведених у таблиці 9.4. В бетонних покриттях необхідно передбачати поздовжні і поперечні шви. До поперечних відносяться шви розширення, стиску, короблення і робочі. Поздовжні і поперечні шви повинні, як правило, перетинатися під прямим кутом. Відстані між швами стиску визначають розрахунком.
Таблиця 9.4 – Товщина дорожнього покриття залежно від категорії та інтенсивності руху
Дозволяється призначати довжину збірних залізобетонних плит у залежності від товщини покриття і з урахуванням клімату у відповідності з табл.9.5.
Таблиця 9.5 – Визначення розмірів збірних залізобетонних плит залежно від клімату
На автомобільних дорогах I – IV категорій покриття із збірних залізобетонних плит необхідно передбачати в складних природних умовах або при високих насипах, де важко забезпечити стійкість (стабільність) земляного покриву. Для забезпечення тріщиностійкості асфальтобетонного покриття при інтенсивності руху більше 10 000 од/добу товщину бетонних основ і асфальтобетонних покриттів необхідно призначати розрахунком. В основах із бетону класу В12,5 і вище необхідно передбачати поздовжні і поперечні деформаційні шви. Конструкцію дорожнього одягу із збірним покриттям із залізобетонних і армобетон- них плит допускається приймати на основі техніко-економічних обґрунтувань в районах із складними інженерно-геологічними, гідрогеологічними та кліматичними умовами, де відсутні місцеві дорожньо-будівельні матеріали, придатні для влаштування рівноміцних покриттів іншого типу. Плити збірного покриття необхідно приймати за типовими проектами або проектувати за умовами міцності і тріщиностійкості на дію колісного навантаження і власної ваги плит при підйомі їх за монтажні петлі та при укладанні в штабелі і на транспортні засоби. На дорогах IV категорії під збірним покриттям, що укладається на піщану основу, доцільно передбачити прошарки із геотекстильного матеріалу на всю ширину покриття з запасом по 0,5 м з кожної сторони і випусками шириною 0,75 м від поперечних швів покриття на відкоси. На дорогах I –III категорії з насипами із скальних ґрунтів висотою більше 3 м, насипами на болотах при частковому виторфуванні висотою більше 5 м із любих ґрунтів, де очікуються нерівномірні осадки земляного полотна, рекомендується влаштовувати цементобетонні покриття, армовані сітками. Розрахунок товщини монолітного цементобетонного покриття необхідно виконувати з урахуванням величини і повторюваності сумарних напружень автомобілів і температури. Розрахунок товщини основ жорсткого дорожнього одягу з монолітними і збірними покриттями необхідно виконувати з умови граничної рівноваги при зсуві в кожному шарі дорожнього одягу і земляного полотна. На дорогах III і IV категорій може допускатися жорстка робота дорожнього одягу за межами пружності. В цьому випадку розрахунок товщини основи з умов граничної рівноваги при зсуві не є обов’язковим. Розрахунок асфальтобетонних покриттів на бетонній основі необхідно проводити за двома умовами: - тріщиностійкості асфальтобетонного покриття в найбільш холодний місяць зими; - міцності – граничного опору покриття і основи дії багатократно повторюваних навантажень від автотранспортних засобів. Асфальтобетонні покриття і цементобетонні основи з умов міцності необхідно розрахувати для найбільш невигідного періоду року – спекотних літніх місяців, коли модуль пружності асфальтобетону мінімальний.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|