МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОЦІННА ДІЯЛЬНІСТЬЗбірник текстів лекцій освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст» спеціальність 5.03050802 Оціночна діяльність
Хмельницький 2011 Оцінна діяльність.Збірник текстів лекцій освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст» спеціальність 5.03050802 Оціночна діяльність , для студентів денної форми навчання
Укладач:викладач вищої категорії Г.А.Цісар
Рецензент:Н.П. Терехова - викладач вищої категорії, магістр фінансів
Розглянуто і схвалено на засіданні циклової комісії економіки та фінансів Протокол № 1 від 30 серпня 2011 року Голова циклової комісії ___________С.І. Гребінська ЗМІСТ
ВСТУП
Даний збірник лекцій складений відповідно до програми курсу «Оцінна діяльність» і призначений для студентів спеціальності 5.03050802 Оціночна діяльність. До збірника увішли лекції відповідно до тематичного плану дисципліни. Оцінна діяльність – дисципліна циклу професійної та практичної підготовки освітньо-професійної програми – складової галузевого стандарту підготовки молодших спеціалістів зі спеціальності 5.03050802 « Оціночна діяльність» .
Зміст дисципліни Оцінна діяльність сприяє підвищенню якості підготовки студентів до практичної діяльності як спеціалістів у галузі оціночної діяльності. У ринковій економіці усі фактори та результати діяльності повинні мати вартісну оцінку. Необхідність оцінки безпосередньо обєктів нерухомості повязана із проведенням операцій інвестування, кредитування, страхування, визначення податкової бази. Оцінка обєктів підприємницької діяльності необхідна для обгрунтування напрямків стратегічного розвитку субєктів господарювання, визначення фінансово-економічного ефекту та ринкової ціни підприємства. Отже, дисципліна “ Оцінна діяльність” має зв`язки з тикими дисциплінами як: Вступ до фаху, політична економія, економіка підприємства, інформатика та компютерна техніка, бухгалтерський облік та ін Робота з вивчення дисципліни складається із вивчення питань під час лекцій, на яких розглядаються базові й проблемні питання курсу, роботи на практичних та семінарських заняттях та самостійного опрацювання матеріалу згідно з програмою курсу, індивідуальних консультацій з викладачем, ознайомлення з основними розділами кожної теми відповідно до програми курсу за літературними джерелами й науково-методичною літературою. У системі різних форм навчально-виховної роботи у вищих закладах освіти особливе місце належить лекції, коли викладач подає студенту основну інформацію, навчає студента думати, аналізувати, допомагає опановувати знання, спрямовує практичну роботу. Зв'язок лекції і практичної роботи студента розглядається у таких напрямах: - лекція як головна початкова ланка, визначає зміст та обсяг практичної роботи студента; - методичні прийоми викладання лекцій активізують практичну роботу студента; - практична робота студента сприяє поглибленому засвоєнню теми на базі прослуханої лекції. Готуючись до лекції, студент повинен опрацювати матеріал опорного конспекту лекцій з дисципліни, матеріал рекомендованих підручників та навчальних посібників, інших інформаційних джерел. На лекціях висвітлюються лише основні теоретичні положення та найбільш актуальні проблеми.
Тематичний план з дисципліни Оцінна діяльність Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|