Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лінгвістика Психологія Психолінгвістика Педагогіка

Методика навчання ІМ

 

 

педагогічна загальна дослідження в галузі загальна

соціолінгвістика вікова теорії пізнавальних історична

структурна педагогічна процесів, пов”язаних порівняльна

комунікативна мовлення з оволодінням

прагмалінгвістика пілкування мовленням

праці

текстуальна інженерна розробка прикладних

експериментальна аспектів спілкування

 

Цілі і зміст навчання іноземної мови

 

Сучасний стан міжнародних зв”язків України, вихід її на європейський та світовий простір дають змогу розглядати іноземну мову як важливий засіб міжкультурного спілкування. Основне призначення ІМ як предметної навчальної галузі – сприяти опануванню студентами (учнями) умінь і навичок спілкування в усній і писемній формах відповідно до завдань і соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях. Головна мета навчання ІМ у навчальних закладах полягає у формуванні в студентів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, які забезпечують входженя особистості в інший соціум і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві.

В такому контексті роботу навчальних закладів і вивчення окремих предметів визначає соціальне замовлення суспільства. Потреби суспільства впливають і на конкретизацію практичних цілей. Так, у 40-х – 50 рр. XX ст. перед викладанням ІМ ставились, в основному, рецептивні вимоги: навчити читати і розуміти оригінальну літературу, а щодо усної мови висувалось обмежене завдання – “закласти основи усного мовлення”. На сучасному етапі, коли розширюються і зміцнюються міжнародні контакти, на перший план висувається вимога “навчити учнів спілкуватися іноземною мовою”.

Таким чином, при вивченні ІМ в навчальному закладі обов”язково ставляться практичні, загальноосвітні, виховні цілі, що визначаються соціальним замовленням суспільства на даному етапі його розвитку.

Практична метанавчання полягаєв тому,щоб навчити учнів (студентів) спілкуватися іноземною мовою у межах тематики, визначеною програмою, і читати нескладні тексти без словника та складніші – зі словниками. Здобуті на початковому етапі мають стати базою для дальшого оволодіння нею на наступному етапі. Учні повинні дістати навички самостійної роботи над мовою, навчитися творчо застосовувати сформовані вміння й навички у нових ситуаціях, користуватися довідковою літературою, робити вибірковий переклад, виписки з текстів, готувати короткі письмові повідомлення. Отже, під практичним оволодінням ІМ слід вважати засвоєння всіх видів мовленнєвої діяльності.


Читайте також:

  1. Аналітична психологія К. Юнга.
  2. Аналітична психологія Юнга
  3. Аналітична психологія. Концепція Карла Юнга
  4. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  5. Антична психологія
  6. Вальдорфська педагогіка
  7. Вікова педагогіка
  8. Гендерна педагогіка в аудиторії
  9. Гуманістична психологія
  10. Дитяча психологія як наука про психічний розвиток дитини.
  11. Донаукова психологія як вчення про душу
  12. Дошкільна педагогіка




Переглядів: 1039

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зв”язок методики навчання ІМ з іншими науками | Освітні й виховні цілі 2 страница

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.