МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зв”язок методики навчання ІМ з іншими наукамиМетодика і педагогіка Методика –наука педагогічна, тісно пов”язана з педагогікою, яка складається із загальної педагогіки, теорії виховання і теорії навчання, тобто дидактики. Методика базується на даних дидактики при вирішенні таких питань як цілі навчання, загальнв спрямованість змісту навчання, організаційні форми навчання. Методика спирається на досягнення педагогіки в питаннях виховання і загальної освіти у процесі навчання. Особливого значення для методики набуває теорія навчання, насамперед дидактичні принципи і методи навчання, які реалізуюьбся з урахуванням специфіки навчальної дисципліни.На основі положеньдидактики організується процес навчання, розробляється теорія уроку, обираються методи контролю навичок і вмінь. Однак механічне перенесення даних педагогіки на процес навчання іноземної мови не може вважатися правомірним. Мета навчання ІМ відрізняється від цілей навчання інших дисциплін: перше місце посідає не накопичення знань, а оволодіння іншомовною мовленнєвою діяльністю. Специфіка навчання ІМ залежність методів навчання ІМ, від особливостей рідної мови і взаємодія двох мов не відображені ні в педагогіці, на в дидактиці. Сучасна дидактика приділяє велику увагу організації активної діяльності самих учнів у засвоєнні нових знань та оволодінні вміннями, управлінні навчально-виховним процесом, стимулюванні активності учнів, залученні школярів до планування своєї навчальної діяльності, її самоорганізації, самоконтролю, тобто саморегулюванню навчання. При такій постановці питання значно зростає роль учителя як організатора навчально-виховного процесу. Виникає необхідність у зміцненні акценту з активної діяльності вчителя на активну діяльність учня. Ефективність оволодіння ІМ знаходиться у прямій залежності від активності учнів, від способів залучення їх до всіх видів мовленнєвої діяльності та інтенсивного вправляння у говорінні, аудіюванні, читанні та письмі. Дітей слід навчати перенесенню знань, навичок і вмінь, набутих при оволодінні рідною мовою, на оволодіння іноземною мовою; прийомів виконання завдань різних типів у всіх видах мовленнєвої діяльності. Учні мають оволодіти прийомами самоконтролю і самокорекції, а також самоаналізу результатів навчальної діяльності; навчитися користуватися підручником і навчальними посібниками; також учні повинні вміти планувати свою роботу з ІМ.
Література країни лінгвостатистика лінгвокраїнознавство теорія комунікації лінгвокультурологія інформатика культурознавство
Читайте також:
|
||||||||
|