МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Управління оптовою та роздрібною торгівлеюУправління каналами розподілу Основними критеріями відбору посередників можуть бути досвід посередника (в якій сфері бізнесу і скільки років працює, які товарні групи обслуговує); економічні результати (обсяг продажу і прибуток на одиницю вкладеного капіталу, темпи зростання); платоспро_ можність; сумісність при роботі з іншими організаціями; репутація. Відомо три варіанти побудови відносин виробника з посередника_ ми_дистриб’юторами. Здебільшого це кооперування виробника з по_ середниками. При цьому виробник застосовує потужні стимули, зо_ крема забезпечення більшої норми прибутку, укладання угод на спеціальних умовах, премії, проведення рекламних кампаній з учас_ тю кількох посередників тощо. Досвідченіші компанії прагнуть встановити зі своїми посередника_ ми довгострокове партнерство. Виробник чітко визначає, що він ба_ жає отримати від дистриб’ютора (ступінь охоплення ринку, рівень пропонованих послуг і технічного обслуговування, внесок у розвиток системи маркетингу і надання маркетингової інформації тощо). Розміри винагороди виробник може визначати залежно від того, як точно дистриб’ютор дотримується встановлених правил партнерства. Один з найпрогресивніших методів взаємодії виробників і посеред_ ників — планування розподілу. Виробник організовує спеціальний відділ з планування роботи з дистриб’юторами, який виявляє потреби посередника, розробляє програми стимулювання торгівлі з метою до_ помогти кожному окремому продавцю працювати якомога ефек_ тивніше. Спільно з дистриб’юторами відділ накреслює комерційні цілі, визначає необхідний рівень товарних запасів, розробляє плани вико_ ристання торгових платежів, визначає вимоги до підготовки торгового персоналу, складає плани рекламних кампаній і заходів щодо стимулю_ вання збуту. Оцінку діяльності учасників каналу виробник здійснює за такими показниками: виконання норми збуту, середній рівень запасів, термін доставки товару покупцеві, ставлення до пошкоджених і зниклих товарів, участь у програмах з просування товарів і навчання персоналу. Необхідною умовою ефективного управління каналом розподілу є періодична координація і перегляд форм діяльності відповідно до змін на ринку. Вирізняють три рівні змін у каналах розподілу: дода_ ються або виключаються окремі учасники каналу; додаються або ви_ ключаються канали розподілу цілком; з’являються зовсім нові спо_ соби продажу товарів. ти на дві групи — оптових і роздрібних торгівців. До роздрібної торгівлі належать всі види діяльності, пов'язані з продажем товарів і послуг безпосередньо споживачам для особисто_ го, некомерційного використання. Відповідно роздрібний торгівець (магазин) — це будь_яка комерційна організація, основна частина прибутку якої створюється за рахунок роздрібної торгівлі. Оптова торгівля охоплює всі види діяльності, пов'язані з продажем товарів (послуг) тим, хто перепродає їх або використовує для корпора_ тивних цілей. До оптової торгівлі не належать збутова діяльність вироб_ ників (їх основна функція — виробництво) і роздрібних торгівців. Оптові торгівці (дистриб’ютори) багато чим відрізняються від роздрібних. По_перше, оптовики менше займаються просуванням то_ варів, їх не дуже цікавить атмосфера і розміщення власних закладів. По_друге, обсяг оптових операцій, як правило, більший, а кількість менша, ніж у роздрібній торгівлі. По_третє, уряд по_різному підхо_ дить до регулювання оптової і роздрібної торгівлі, що відображається в законодавстві і податках. Останнім часом спостерігається збільшення масштабів оптової торгівлі, що зумовлено такими факторами: зростанням великих підприємств, віддалених від своїх основних покупців; збільшенням обсягів виробництва про запас, а не для виконання конкретних замов_ лень; збільшенням кількості рівнів проміжних виробників і користу_ вачів; загостренням необхідності пристосовувати кількість, упаковку і різновиди товарів до потреб проміжних і кінцевих користувачів. Відомі чотири типи компаній, які займаються оптовою торгівлею: власне оптові торгівці, брокери й агенти, відділення й агентства ви+ робників і роздрібних торгівців і різні спеціалізовані оптовики. Оптові торгівці — це приватні компанії, що отримують право влас_ ності на придбану продукцію. Залежно від сфери діяльності їх нази_ вають по_різному: оптові фірми, дистриб’ютори, торгові доми. Брокери і агенти — не перебирають на себе права власності на то_ вар і виконують обмежену кількість функцій. Їх основне завдання — сприяти купівлі_продажу, з чого вони отримують відповідні комісійні від ціни продажу (як правило, кілька відсотків). Зазвичай спеціалізу_ ються на певних видах продуктів або покупців. Основна функція брокерів — звести разом покупця і продавця і допо_ могти їм домовитись. Оплату брокерів здійснює сторона, яка їх наймала. Брокери не займаються зберіганням і транспортуванням товарів, фінан_ суванням, а також не беруть на себе жодних ризикових зобов’язань. Агенти представляють інтереси або покупців, або продавців, але на постійнішій основі порівняно з брокерами. Існує кілька типів агентів: агенти виробників, агенти з продажу, агенти із закупівлі, агенти_комісіонери. Відділення й агентства виробників і роздрібних торгівців з’являють_ ся тоді, коли операції, пов’язані з оптовою торгівлею, виконують без_ посередньо продавці або покупці товарівУправління у сфері оптової торгівлі потребує прийняття марке_ тингових рішень певної спрямованості. Оптові торгівці мають визначити, який цільовий ринок вони обслу_ говуватимуть насамперед. Цільову споживчу групу можна вибирати на основі таких параметрів, як розмір (наприклад, тільки великі роздрібні торгівці), тип покупців (тільки невеликі продовольчі магазини), потре_ би в послугах (покупці, яким потрібен кредит) та ін. Важливими рішеннями в діяльності оптових торгівців є визначен_ ня асортименту товарів чи послуг. Потрібні рішення, пов'язані з ціноутворенням: узгодження цін з виробником і роздрібними торгівцями, розробка політики знижок і націнок та ін. До рішень, що стосуються просування товарів, належать ор_ ганізація реклами, стимулювання збуту, зміцнення іміджу компанії. Можливо, доведеться вирішити питання щодо розміщення ком+ панії (особливо її складів) з метою зменшити час і витрати на оброб_ ку замовлень. Читайте також:
|
||||||||
|